SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin, ik heb het een paar jaar terug op wintersport gemillimeterd notabenequote:Op donderdag 11 december 2008 20:24 schreef DennisMoore het volgende:
Sure, dat staat wel, maar de winter is niet de beste periode.
Da's lafjes. Gewoon gelijk standje 1 dan! Uitleggen aan je omgeving moet je 't tochquote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef LennartCM het volgende:
Ok me moeder is tegen dus ik ga het gewoon doen![]()
Ik begin bij standje 4 en als het goed staat kan er altijd nog wat af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zonder haar
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:18 schreef TeChNo2 het volgende:
Heeft LennardCM al een nieuwe look eigenlijk ?
toch wel, the damage is done.... ik zal binnekort nog wel een foto posten.quote:
Ik ben onterfdquote:
TeChNo2 wat raadt je me aan? ^^quote:
Haha dat laatste valt wel mee lijkt me..quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
TeChNo2 wat raadt je me aan? ^^
Jij bent hier de baas in dit topic toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zonder haar
...'t is 'm dat stukje van die tattoo wat 't 'm doet qua stoerheidquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:34 schreef Oproerkraaier het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het nu wat langer trouwens, maar zit er hard aan te denken weer kaal te gaan, maar het is nu zo koud buiten!!
ps. ik ben helemaal niet zo stoer als ik op de foto lijk
Ja ik denk uiteindelijk bij krullen, maar ik kijk echt op tegen tussenlengtes en badhairdaysquote:Op zondag 21 december 2008 00:35 schreef adhemar25 het volgende:
Hey Salt_Seafood, Ik kan alleen maar TeChNo2 volgen: gewoon doen waar je je zelf het beste bij voelt.
lijkt me je leuk staan! ben benieuwd naar je foto.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:41 schreef LennartCM het volgende:
[..]
toch wel, the damage is done.... ik zal binnekort nog wel een foto posten.
Ik ben trouwens best tevrede
als je ze mms-t naar mijn emailadres (zie fobo) dan zet ik ze wel voor je onlinequote:Op zondag 21 december 2008 01:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja ik denk uiteindelijk bij krullen, maar ik kijk echt op tegen tussenlengtes en badhairdays![]()
Ik zal op de een of andere manier de fotos die ik op mn mobiel heb proberen over te zetten op mijn computer... of iemand moet me ff willen helpen dan mms ik ze (3 stuks). Anders moet ik ff bluetooth dongle regelen denk
Bedankt, maar het is me al geluk ze online te krijgen!quote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
als je ze mms-t naar mijn emailadres (zie fobo) dan zet ik ze wel voor je online
Jep, het ziet er naar uit dat het weer langer gaat worden!quote:Op maandag 22 december 2008 12:33 schreef TeChNo2 het volgende:
Inderdaad !
Nu de foto's van LennardCM nog...
Doe je het toch lekker in de zomer weer kort, succes met whatever you choose...quote:Op maandag 22 december 2008 13:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Jep, het ziet er naar uit dat het weer langer gaat worden!
Jammer, want dat korte is oh zo makkelijk!
Ik wil eerst van 65KG naar 80KG (bulken) en wellicht dat ik het lente 2010 dan weer eens doe!quote:Op maandag 22 december 2008 14:10 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Doe je het toch lekker in de zomer weer kort, succes met whatever you choose...
Je hebt van voren wel dun haar of lijkt dat nou maar zo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef Colin0o het volgende:
[ afbeelding ]
voor en nahet is nu 4 mm
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:41 schreef LennartCM het volgende:
[..]
toch wel, the damage is done.... ik zal binnekort nog wel een foto posten.
Ik ben trouwens best tevrede
Jah wat heb je te verliezenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:28 schreef compier het volgende:
...na het lezen van dit topic begint het best een beetje te kriebelen...
Maar!... het is winter en het is hie tussen de -10 en de +20, en ik heb een vermoeden dat mijn oren heel erg benadrukt gaan worden![]()
wat denken jullie?
[ afbeelding ]
Ja alleen soms duurt het 9 maanden (ligt eraan hoe het was) voor je het weer terug hebt en kost het je relatie, maar verderquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef TeChNo2 het volgende:
Kaal of niet maakt echt geen bal uit qua kou, en zoals Dennis al zei; zet een leuke muts op en klaar!
en dus compier: gewoon doen, het is maar haar, komt wel weer terug (meestal)...
dat is waar!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:02 schreef TeChNo2 het volgende:
Ach je bent een ervaring rijker... (it was fun while it lasted, toch ?) en als dat meisje het echt alleen uitmaakt om je kapseldan was ze je toch al niet waard...
It sure was fun as hell while it lasted!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:02 schreef TeChNo2 het volgende:
Ach je bent een ervaring rijker... (it was fun while it lasted, toch ?) en als dat meisje het echt alleen uitmaakt om je kapseldan was ze je toch al niet waard...
Ja dat kun je wel aan me overlaten hoor!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:19 schreef TeChNo2 het volgende:
Zelden zo kort (hoe toepasselijk) iemand zoiets persoonlijks uit zien leggen !
Lang staat beter denk ik, maar goed dat je het probeerdequote:Op woensdag 14 januari 2009 02:02 schreef compier het volgende:
toch maar gedaan, en uiteindelijk valt het me best mee!
eerst 1/2 inch (12mm) daarna 1/4 (6mm)
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik snap het wel hoor, maar je had ook kunnen betalen doneren nadat het al te laat was (en jij dus kaal) bedoelde ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:52 schreef denkjedat het volgende:
ach, het ging naar kika en daar heb ik wel wat voor over hoor.;)
maargoed ik vond het een originele actie en toch wel even de moeite waard om het te melden;)
Haar staat leuker vind ik, maar goed das persoonlijk!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou daar is tie dan (de foto die ik een tijd geleden beloofde), in tegenstelling tot de meesten hier is de linkerfoto actueel en de rechter zoals ik er de afgelopen jaren bijliep (en ik denk binnenkort waarschijnlijk wel weer).
[ afbeelding ]
Vind ik ook. Ik vind trouwens echt scheermeskaal ook niet echt staan bij witte mannen.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Haar staat leuker vind ik, maar goed das persoonlijk!
Met haar staat veel vriendelijker.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou daar is tie dan (de foto die ik een tijd geleden beloofde), in tegenstelling tot de meesten hier is de linkerfoto actueel en de rechter zoals ik er de afgelopen jaren bijliep (en ik denk binnenkort waarschijnlijk wel weer).
[ afbeelding ]
Milimeteren lijkt me een betere keuze voor jou. Of anders toch wat vaker onder een zonnebank gaan liggen, je weerkaatst me een beetje teveel licht nuquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:07 schreef TeChNo2 het volgende:
Bedankt voor de reacties... Los van wat het beste staat geloof ik dat simpelweg verslaafd ben geraakt aan een kaal hoofd, het voelt nou eenmaal zo geweldig !(en dat vind ik eigenlijk belangrijker dan wat er beter staat, persoonlijk vind ik dat het er allebei wel mee door kan)
irl zijn de reacties trouwens ongeveer 50-50 wat betreft houden zo of nee joh je moet het weer scheren...
Bedankt (ik vind zelf ook wel dat kaal 't best bij me past)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:20 schreef rikdebruin het volgende:
Ik vind dat Techno2 zich beter kaal kan scheren.
Met haar zie je er veel burgelijker uit, je heb nu een JanPeter Balkenende uitstraling.
Kaal is bij jou gewoon veel stoerder en veel meer een man van deze 2009
Met haar zie je eruit als een vader van 6 kinderen die heel de dag op een stoffig kantoor aan het werk is.
Zonder haar ben je meer een gozer van deze tijd.
Dus wacht geen moment en pak het scheermes en ga gewoon kaal.
Done... en officieel is mijn vlaag van verstandsverbijstering weer over...pffffquote:
Nou een zonnenbankje pakken en een date scoren vanavond ouwe!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:37 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Done... en officieel is mijn vlaag van verstandsverbijstering weer over...pffffvoelt weer superlekker
welkom terug!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:37 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Done... en officieel is mijn vlaag van verstandsverbijstering weer over...pffffvoelt weer superlekker
Welcome back to the bald side!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:37 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Bedankt (en aries ook) heerlijk om weer zo kaal als een biljartballetje te zijnquote:
Vind het met een kale kop beter, je ziet er iets vrolijker uit. Ook jonger trouwens. Vind het ok stoer als gasten als ze kalend zjn gewoon hun kop kaalscheren. Zelf kijk ik met grote vrees uit naar het moment dat er niets anders op zit.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef TeChNo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |