abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:05:46 #276
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_65086166
ik denk tot 1 cm ofzo laten groeien, en dan zie ik wel...
Was vanochtend wel FUCKING koud -15 en dan nog de wind erbij..
maarja, een beetje meer haar had toch niet geholpen
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 00:34:44 #277
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_65094407
Het is echt de bomb, nu al een paar maanden en ik ga nog niet terug.
pi_65181684
Net ook weer lekker kort gegaan, 9mm'. Van het voorjaar weer op de kortere stand 6 mm. Was al 2,5 week geleden, was dus weer hard nodig.
pi_65854568
Nou daar is tie dan (de foto die ik een tijd geleden beloofde), in tegenstelling tot de meesten hier is de linkerfoto actueel en de rechter zoals ik er de afgelopen jaren bijliep (en ik denk binnenkort waarschijnlijk wel weer).

Gelukkig zonder haar
  zondag 8 februari 2009 @ 17:24:58 #280
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65854616
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou daar is tie dan (de foto die ik een tijd geleden beloofde), in tegenstelling tot de meesten hier is de linkerfoto actueel en de rechter zoals ik er de afgelopen jaren bijliep (en ik denk binnenkort waarschijnlijk wel weer).

[ afbeelding ]
Haar staat leuker vind ik, maar goed das persoonlijk!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zondag 8 februari 2009 @ 18:01:30 #281
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_65855737
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:24 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Haar staat leuker vind ik, maar goed das persoonlijk!
Vind ik ook. Ik vind trouwens echt scheermeskaal ook niet echt staan bij witte mannen.
pi_65949653
Persoonlijk ben ik het niet eens met de twee vorige berichtjes. Als het aan mij lag zou ik weer helemaal kaal gaan. Staat volgens mij een stuk beter dan met haar.
pi_65949765
quote:

[ afbeelding ]
Met haar staat veel vriendelijker. Ik zou het niet scheren.
pi_65952600
Bedankt voor de reacties... Los van wat het beste staat geloof ik dat simpelweg verslaafd ben geraakt aan een kaal hoofd, het voelt nou eenmaal zo geweldig !(en dat vind ik eigenlijk belangrijker dan wat er beter staat, persoonlijk vind ik dat het er allebei wel mee door kan)
irl zijn de reacties trouwens ongeveer 50-50 wat betreft houden zo of nee joh je moet het weer scheren...
Gelukkig zonder haar
pi_65999089
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:07 schreef TeChNo2 het volgende:
Bedankt voor de reacties... Los van wat het beste staat geloof ik dat simpelweg verslaafd ben geraakt aan een kaal hoofd, het voelt nou eenmaal zo geweldig !(en dat vind ik eigenlijk belangrijker dan wat er beter staat, persoonlijk vind ik dat het er allebei wel mee door kan)
irl zijn de reacties trouwens ongeveer 50-50 wat betreft houden zo of nee joh je moet het weer scheren...
Milimeteren lijkt me een betere keuze voor jou. Of anders toch wat vaker onder een zonnebank gaan liggen, je weerkaatst me een beetje teveel licht nu
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_66016392
Wat kunnen Google-adds toch ook grappig zijn

pi_66016563
Ik vind dat Techno2 zich beter kaal kan scheren.
Met haar zie je er veel burgelijker uit, je heb nu een JanPeter Balkenende uitstraling.
Kaal is bij jou gewoon veel stoerder en veel meer een man van deze 2009
Met haar zie je eruit als een vader van 6 kinderen die heel de dag op een stoffig kantoor aan het werk is.
Zonder haar ben je meer een gozer van deze tijd.
Dus wacht geen moment en pak het scheermes en ga gewoon kaal.
ook een profieltje aangemaakt
pi_66018004
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:20 schreef rikdebruin het volgende:
Ik vind dat Techno2 zich beter kaal kan scheren.
Met haar zie je er veel burgelijker uit, je heb nu een JanPeter Balkenende uitstraling.
Kaal is bij jou gewoon veel stoerder en veel meer een man van deze 2009
Met haar zie je eruit als een vader van 6 kinderen die heel de dag op een stoffig kantoor aan het werk is.
Zonder haar ben je meer een gozer van deze tijd.
Dus wacht geen moment en pak het scheermes en ga gewoon kaal.
Bedankt (ik vind zelf ook wel dat kaal 't best bij me past)

trouwens ikbeneenkiwi ook bedankt (haha jij vindt het allebei gewoon geen porem )
Gelukkig zonder haar
pi_66020102
Graag gedaan!
Kaal is echt veel stoerder bij jou en het maak je ook nog veel jonger.
ook een profieltje aangemaakt
pi_66022206
Nou idd, hop.. het mes eroverheen!
- NAC Breda -
pi_66052465
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:02 schreef Ritchie het volgende:
Nou idd, hop.. het mes eroverheen!
Done... en officieel is mijn vlaag van verstandsverbijstering weer over...pffff voelt weer superlekker
Gelukkig zonder haar
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:46:44 #292
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66052708
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:37 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Done... en officieel is mijn vlaag van verstandsverbijstering weer over...pffff voelt weer superlekker
Nou een zonnenbankje pakken en een date scoren vanavond ouwe!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_66052775
haha ben best wel iets gekleurder als op die vage foto's hoor... (gelukkig maar want ik ga echt niet onder de zonnebank)!
Gelukkig zonder haar
pi_66055663
quote:

[..]

welkom terug!
pi_66073177
quote:

[..]

Welcome back to the bald side!
- NAC Breda -
pi_66078986
quote:
Op zondag 15 februari 2009 01:00 schreef Ritchie het volgende:

[..]

Welcome back to the bald side!
Bedankt (en aries ook) heerlijk om weer zo kaal als een biljartballetje te zijn
Gelukkig zonder haar
pi_66126329
Vandaag weer voor het eerst werken met een kale kop en eigenlijk alleen maar positieve opmerkingen gekregen, iedereen vond het toch wel een stuk beter staan. De meesten reageerden meer zo van:hehe eindelijk weer gewoon kaalgeschoren, werd wel tijd" of iets van die strekking. Kortom: als dat nog niet zo was ben ik nu wel definitief overtuigd om niet meer van die rare "haargroeiexperimenten" te doen!
Gelukkig zonder haar
pi_66587394
quote:

[ afbeelding ]
Vind het met een kale kop beter, je ziet er iets vrolijker uit. Ook jonger trouwens. Vind het ok stoer als gasten als ze kalend zjn gewoon hun kop kaalscheren. Zelf kijk ik met grote vrees uit naar het moment dat er niets anders op zit.
Fuck wat gaat het snel!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:04:27 #299
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_66643957
die al voorbij gekomen?
http://www.executive-shav(...)dovo-head-shaver.php

ik heb zelf deze en hij bevalt me erg goed! De accu gaat nog vrij lang mee voor een tondeuse. Hij is heel licht en goed te verstellen. Enige minpunt is dat als je haar wat langer is (soms kom ik er niet aan toen en staat het 4 weken ofzo) dat je dan je kam elke haal kan leegplukken. Dus dan haal ik 'm er maar gewoon helemaal af. Maar dat is een probleem wat wel meer tondeuses hebben
http://www.shavershop.nl/(...)qc5050-tondeuse.html
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
pi_66658724
Dat scheermesje om je hoofd te scheren ziet er echt gaaf uit, alleen jammer dat er zo te zien geen fusion in kan...
Gelukkig zonder haar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')