Haar staat leuker vind ik, maar goed das persoonlijk!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou daar is tie dan (de foto die ik een tijd geleden beloofde), in tegenstelling tot de meesten hier is de linkerfoto actueel en de rechter zoals ik er de afgelopen jaren bijliep (en ik denk binnenkort waarschijnlijk wel weer).
[ afbeelding ]
Vind ik ook. Ik vind trouwens echt scheermeskaal ook niet echt staan bij witte mannen.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Haar staat leuker vind ik, maar goed das persoonlijk!
Met haar staat veel vriendelijker.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou daar is tie dan (de foto die ik een tijd geleden beloofde), in tegenstelling tot de meesten hier is de linkerfoto actueel en de rechter zoals ik er de afgelopen jaren bijliep (en ik denk binnenkort waarschijnlijk wel weer).
[ afbeelding ]
Milimeteren lijkt me een betere keuze voor jou. Of anders toch wat vaker onder een zonnebank gaan liggen, je weerkaatst me een beetje teveel licht nuquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:07 schreef TeChNo2 het volgende:
Bedankt voor de reacties... Los van wat het beste staat geloof ik dat simpelweg verslaafd ben geraakt aan een kaal hoofd, het voelt nou eenmaal zo geweldig !(en dat vind ik eigenlijk belangrijker dan wat er beter staat, persoonlijk vind ik dat het er allebei wel mee door kan)
irl zijn de reacties trouwens ongeveer 50-50 wat betreft houden zo of nee joh je moet het weer scheren...
Bedankt (ik vind zelf ook wel dat kaal 't best bij me past)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:20 schreef rikdebruin het volgende:
Ik vind dat Techno2 zich beter kaal kan scheren.
Met haar zie je er veel burgelijker uit, je heb nu een JanPeter Balkenende uitstraling.
Kaal is bij jou gewoon veel stoerder en veel meer een man van deze 2009
Met haar zie je eruit als een vader van 6 kinderen die heel de dag op een stoffig kantoor aan het werk is.
Zonder haar ben je meer een gozer van deze tijd.
Dus wacht geen moment en pak het scheermes en ga gewoon kaal.
Done... en officieel is mijn vlaag van verstandsverbijstering weer over...pffffquote:
Nou een zonnenbankje pakken en een date scoren vanavond ouwe!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:37 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Done... en officieel is mijn vlaag van verstandsverbijstering weer over...pffffvoelt weer superlekker
welkom terug!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:37 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Done... en officieel is mijn vlaag van verstandsverbijstering weer over...pffffvoelt weer superlekker
Welcome back to the bald side!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:37 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Bedankt (en aries ook) heerlijk om weer zo kaal als een biljartballetje te zijnquote:
Vind het met een kale kop beter, je ziet er iets vrolijker uit. Ook jonger trouwens. Vind het ok stoer als gasten als ze kalend zjn gewoon hun kop kaalscheren. Zelf kijk ik met grote vrees uit naar het moment dat er niets anders op zit.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef TeChNo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |