Euh.... waarom niet??quote:Op maandag 28 juli 2008 00:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Absoluut, waarom zou je expliciet gedrag moeten tolereren?
Waarom zou Cohen zich hoogst persoonlijk bezig moeten houden met bestuurlijke of strafrechtelijke handhaving? Hij is de burgemeester, niet de handhavingsambtenaar, OvJ of politieagent.quote:Dat Cohen ook wil meevaren op de Gay Pride moet een signaal zijn dat hij burgemeester wil zijn voor alle Amsterdammers. Maar waar is Cohen als een homokoppel door overlast gedwongen een buurt uitvlucht, waar is hij als homo's last krijgen van straatterreur? Dat soort gebeurtenissen wordt afgedaan als incidenten met de vluchtige opmerking: "moeten we hier niet hebben".
Dat is precies hetzelfde als het verkrachtingsslachtoffer haar te korte rokje verwijten. Verwerpelijk is dat.quote:Daarnaast, als homo's s zich wat minder expliciet gedragen dan op die botenparade komt het misschien niet eens tot die "incidentjes". Men is en blijft immers een minderheid. Nogmaals, dergelijke manifestaties kunnen en zullen uiteindelijk tot een averechts gevolg leiden.
Ik had hem ooit al eens in de jaren 80 gezien, net als Plasterk.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:01 schreef spacemangraig het volgende:
pff die film was goed! goede keuze, want wie had er ooit van gehoord, laat staan gezien?
Ja, nou ja, dat maakt jou misschien. Ik deel je mening niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:07 schreef Argento het volgende:
[..]
Euh.... waarom niet??
[..]
Waarom zou Cohen zich hoogst persoonlijk bezig moeten houden met bestuurlijke of strafrechtelijke handhaving? Hij is de burgemeester, niet de handhavingsambtenaar, OvJ of politieagent.
[..]
Dat is precies hetzelfde als het verkrachtingsslachtoffer haar te korte rokje verwijten. Verwerpelijk is dat.
Trouwens ze zijn al over de 100 zomergasten heen. Vorig jaar de 100ste.quote:
Helaas voor jou heb ik de dvd met de volledige docu al uit de bommelse bieb gepluktquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:21 schreef tong80 het volgende:
Ik zag toevallig het fragment met Jimmy Rosenberg. Dat was schiterend. Waarschijnlijk waren dat dan net de 5 minuten hoogtepunt van het programma.
Ik weet niet of je serieus bent maar daar kwam ik vroeger elke week. Maar ja internet hè ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:01 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Helaas voor jou heb ik de dvd met de volledige docu al uit de bommelse bieb geplukt
Ofcourse ben ik serieus. Gehaald bij die marokkaanse chick achter de baliequote:Op woensdag 30 juli 2008 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serieus bent maar daar kwam ik vroeger elke week. Maar ja internet hè ?
Je drinkt alcohol met Morrisey. Fan van the Smiths ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:27 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Ofcourse ben ik serieus. Gehaald bij die marokkaanse chick achter de balie
Waarschijnlijk hebben ze de rechten van de fragmenten niet om ook nog op uitzendinggemist uit te zenden.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:58 schreef tong80 het volgende:
Niks op uitzendinggemist
Iemand wel een werkend linkje ?
In de Revu stond ook al een groot interview. We hoeven niet meer te kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:40 schreef tong80 het volgende:
Schitterend inteview met Tom Holkenborg op TV Gelderland. Hier kan Zomergasten niet meer overheen
Ik vind het nog niet traag genoeg.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond het dus helemaal niet traag. Ik heb een grafhekel aan de wereld draait door, wat iedereen maar geniaal schijnt te vinden. Zodra het gesprek daar een beetje leuk begint te worden interumpeert die eigengeilerd van een Matthijs van Nieuwkerk zijn gasten of is het item afgelopen. Ik kijk graag naar mensen die a) iets te vertellen hebben en b) ook de ruimte krijgen om het te vertellen.
Wat ik daarnaast mooi vind aan Plasterk is dat hij eigenlijk ook zoiets schijnt te hebben waar ik zelf ook tegen aanloop (Plasterk en ik, LIKE THIS! *vingergebaartje* ) als ik ineens ergens iets van moet vinden; dat het maar heel lastig is ergens iets van te vinden omdat je nooit alle relevante zaken kunt weten. Ik vind hem heel mooi genuanceerd oid. Lastig uit te leggen wat ik precies bedoel, maar ik vind het een toffe peer.
Grappigquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In de Revu stond ook al een groot interview. We hoeven niet meer te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |