quote:From: Otis Caudill [mailto:itconventional@blackstar.e.telefonica.net]
Sent: woensdag 2 juli 2008 7:37
To:Gutz
Subject: Baan aanbod
Hello!
Onze firma biedt gaarne de volgende positie aan: Assistent Manager.
Dit is deeltijd werk vanuit huis. U heeft geen geld of bijzondere vaardigheden nodig om te beginnen. Dit werk vraagt om slechts enkele uren per week en is beschikbaar over uw gehele land. U kunt het gemakkelijk combineren met Uw hoofd inkomen.
Als U geinteresseerd bent en wil graag meer weten over onze firma en de baan, schrijf naar: netherlands@pix-consult.com
Dank U.
En wat doe je nu ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:27 schreef Burdie het volgende:
Mja, ik krijg ook wel eens van dat soort mailtjes. Eén keer ben ik ingegaan op een mailtje waarvan de strekking was: "hallo, we hebben uw CV gezien op monsterboard en u zou erg geschikt zijn voor een functie als accountmanager bij ons bedrijf". Dus ik bellen, mocht op gesprek, zeggen ze na het gesprek: "we vinden dat uw CV niet aansluit".
Stelletje tuig.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:27 schreef Burdie het volgende:
Mja, ik krijg ook wel eens van dat soort mailtjes. Eén keer ben ik ingegaan op een mailtje waarvan de strekking was: "hallo, we hebben uw CV gezien op monsterboard en u zou erg geschikt zijn voor een functie als accountmanager bij ons bedrijf". Dus ik bellen, mocht op gesprek, zeggen ze na het gesprek: "we vinden dat uw CV niet aansluit".
Stelletje tuig.
Dit komt zo bekend voor...quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:27 schreef Burdie het volgende:
Stelletje tuig.
Zo'n mailtje dat de TT kreeg is volgens mij een scam.. Kreeg ook een keer via Monsterboard ook een mailtje van een malafide bedrijf, hoppa in de prullenbak.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:27 schreef Burdie het volgende:
Stelletje tuig.
TS krijgt niets en werkt zich kapot, de hoogste baas krijgt alles en lacht zich kapot. Eigenlijk zoals het echte leven maar dan erger.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |