Uitzenddata:quote:“It’s the story of a low-rent super-villain, the hero who keeps beating him up, and the cute girl from the laundromat he’s too shy to talk to.”
ik ga kijken voor allebeiquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:14 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga kijken voor NPH en níet omdat het een Whedon-productie is.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:01 schreef CrazyCavia het volgende:
Streaming via Hulu.com dus US-only. Not funny
Hopelijk zijn ze snel.quote:Many fans around the world have been disappointed to discover the feared message “not available outside the USA” but rest assured the problem is being addressed and we’ll report back as soon as we’re aware of the details.
Never fear, Doctor Horrible will save the day…..err……ahh….. Captain Hammer will save the day? …. well, rest assured, someone will!
The team behind Dr Horrible are really sorry about the problems and want to assure you that they really are working hard to get it all sorted out. The best news is, it’s worth the wait!
Betalen? Ik kan het nog gewoon kijken via drhorrible.com. Tot 20 juli is het gratis te bekijken. Act 1 staat sinds vandaag on line.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:56 schreef jpg97 het volgende:
Grappig. Ik vond Firefly wel één van de betere zoniet DE beste SF-Series.
ben benieuwd.
-edit-
kut nu moet ik dokken om het te zien
quote:drhorrible: Currently switching to a monster server. Should be up within a couple hours... (3 hours ago )
drhorrible: We love you for crashing the site, we really do. In the meantime, you can go to itunes. Or just wait a few hours, we'll be back up. (5 hours ago )
En Kevin in Lost, de echtgenoot van Kate.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Nathan Fillion speelde Caleb in Buffy inderdaad.
En Dr. Adam Mayfair in Desperate Housewives. Zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:19 schreef Marble het volgende:
[..]
En Kevin in Lost, de echtgenoot van Kate.
Die was goed: camera stil. Fillon uit beeld. Even wachten. Fillon terug in beeld. "My penis is the hammer."quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:50 schreef alwaysthebest het volgende:
I don't go to the gym, I'm just naturally like this.
Because she's with Captain Hammer. And these are not the hammer.
!
Het is iets teveel gehyped, maar het kijken prima waard.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:54 schreef Merkie het volgende:
Ik heb er nog nauwelijks iets van gezien, ik keek 2 minuten naar Act I en toen dacht ik "waar gaat het in godsnaam over. Bai SIR". Maar het is wel de moeite waard dus
?
Whedon schreef op de site dat-ie het op DVD wil kwakken. Dus de verwachting is van wel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:50 schreef Zhenar het volgende:
Hopelijk releasen ze het nog als geheel.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:29 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is tochDavid Fury
achter die nieuwsdesk? Wat een held
En Marti Noxon.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:29 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is tochDavid Fury
achter die nieuwsdesk? Wat een held
Drive is niet van de Whedon's toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:59 schreef Cee het volgende:
Een vriendin van me heeft al die series van Whedon gezien en vindt dit briljant, maar na 2 minuten vroeg ik me af waar ik in godsnaam naar aan het kijken was en heb ik hem afgezet. Ik ben totaal niet bekend met welke Whedon-serie dan ook (ja ik heb een paar episodes van Drive gezien maar dat geldt voor iedereen die die serie keek), vind musical-films wel geweldig, ben verder helemaal niet weg van SF. Maar, mocht je Heroes onder de noemer 'SF' willen zetten dan is dat een uitzondering. Dus: moet ik het nog een kans geven? Of zijn alle Whedon inside-jokes net die dingen die het leuk maken en gaan ze dus aan een buitenstaander als ik voorbij?
hoe als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:14 schreef Devrim_ het volgende:
Ik heb van alle 3 de acts genoten(en wel ff opgeslagen op mijn pc
)
Jaaa dat was echt te flauwquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die was goed: camera stil. Fillon uit beeld. Even wachten. Fillon terug in beeld. "My penis is the hammer."
Zo droog.
Moet je maar geen mac kopenquote:Op zondag 20 juli 2008 22:27 schreef kevne het volgende:
[..]
ok jammerook iets mac-vriendelijk?
haha
Ja und?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
Het is niet verkrijgbaar in de Nederlandse iTunes winkel
Als het goed is zijn ze er wel mee bezig alles buiten de USA en Canada verkrijgbaar te krijgen.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
Het is niet verkrijgbaar in de Nederlandse iTunes winkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |