quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:29 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is tochDavid Fury
achter die nieuwsdesk? Wat een held
En Marti Noxon.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:29 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is tochDavid Fury
achter die nieuwsdesk? Wat een held
Drive is niet van de Whedon's toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:59 schreef Cee het volgende:
Een vriendin van me heeft al die series van Whedon gezien en vindt dit briljant, maar na 2 minuten vroeg ik me af waar ik in godsnaam naar aan het kijken was en heb ik hem afgezet. Ik ben totaal niet bekend met welke Whedon-serie dan ook (ja ik heb een paar episodes van Drive gezien maar dat geldt voor iedereen die die serie keek), vind musical-films wel geweldig, ben verder helemaal niet weg van SF. Maar, mocht je Heroes onder de noemer 'SF' willen zetten dan is dat een uitzondering. Dus: moet ik het nog een kans geven? Of zijn alle Whedon inside-jokes net die dingen die het leuk maken en gaan ze dus aan een buitenstaander als ik voorbij?
hoe als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:14 schreef Devrim_ het volgende:
Ik heb van alle 3 de acts genoten(en wel ff opgeslagen op mijn pc
)
Jaaa dat was echt te flauwquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die was goed: camera stil. Fillon uit beeld. Even wachten. Fillon terug in beeld. "My penis is the hammer."
Zo droog.
Moet je maar geen mac kopenquote:Op zondag 20 juli 2008 22:27 schreef kevne het volgende:
[..]
ok jammerook iets mac-vriendelijk?
haha
Ja und?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
Het is niet verkrijgbaar in de Nederlandse iTunes winkel
Als het goed is zijn ze er wel mee bezig alles buiten de USA en Canada verkrijgbaar te krijgen.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
Het is niet verkrijgbaar in de Nederlandse iTunes winkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |