oja, kan ook wel in klaagbak maar dan heb ik ook wel een goede reden om te klagen!quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:26 schreef CasB het volgende:
Misschien kijk je zelf ook wel op een "manier".
ik woon in een gat, ik ben metn nog een paar de enige donkere ...quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:29 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Je had zeker liever dat het een grote neger was die met je flirtte ? Of zien die je niet staan ?
hahaha .. dan zet ik mezelf voor lul zeg!quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:30 schreef pisnicht het volgende:
Fluister gewoon bij zo'n opa in zijn oor dat je het wel fijn vind dat er mensen zijn die het niet erg vinden om met een omgebouwde te dansen en vraag of hij zijn hand op je leuter wil leggen.
Voor een optimaal resultaat zorgen dat je van tevoren een halve komkommer ofzo in je (onder)broek hebt gedaan.
Gatvers!quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:35 schreef Dickbride het volgende:
Opa's hebben wel de meeste ervaring enzo! Dus ik zou zeggen, maar er gretig gebruik van [ afbeelding ]
Deel het ´´hele´´ verhaal maar, dan hoef je er niet mee rond te lopenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik werd laatst ge-eyefucked door een oma. Dat was eng.
Nou, ik ben momenteel 20. En ik was laatst aan het werk en moest een bezorging doen bij een oud dametje thuis. Ik kom daar aan en ben heel vriendelijk, zet de bezorging neer en wens mevrouw nog een fijn weekend. Voordat ik die woorden uit kon spreken kreeg ik een arm om me heen en vroeg ze of ik ff een bakje thee bleef drinken. Of je appeltje eten. Ze wou me niet laten gaan. Ze bood van alles aan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:43 schreef aychelle het volgende:
Ik wou eigenlijk de soort reacties van mensen die hier OOK last van hebben
joh, ogen dicht en laat haar gebit uitdoen. Je weet niet wat je meemaakt (heb ik gehoord)quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:49 schreef daftme het volgende:
Nou, ik ben momenteel 20. En ik was laatst aan het werk en moest een bezorging doen bij een oud dametje thuis.
Er zit wel degelijk verschil in.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:39 schreef Scorpie het volgende:
Wat? Net alsof een 70 jarige schwanz in je mondje erger is dan 1tje die 25 jaar oud is.
Je moet even die drempel over TS, er zijn zat (Duitse) vrouwen je voorgegaan!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:37 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Opa wil ook wel eens zo'n geil jong negerinnetje op z'n zaadstaaf zetten, geef 'm eens ongelijk
Altijd leuk om iets exotisch te proeven![]()
omg!quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:49 schreef daftme het volgende:
[..]
Nou, ik ben momenteel 20. En ik was laatst aan het werk en moest een bezorging doen bij een oud dametje thuis. Ik kom daar aan en ben heel vriendelijk, zet de bezorging neer en wens mevrouw nog een fijn weekend. Voordat ik die woorden uit kon spreken kreeg ik een arm om me heen en vroeg ze of ik ff een bakje thee bleef drinken. Of je appeltje eten. Ze wou me niet laten gaan. Ze bood van alles aan.
Daar is opzich niks mis mee, maar toen ik uiteindelijk mezelf had losgetrokken van dat mens en haar alsnog een prettig weekend wenstte. Antwoorde ze met "ingelijks lekkerding" en daarboven op greep ze me ook nog in men reet.
Ik wil zoiets nooit meer meemaken dus ik snap je punt. Sommige zijn van die volhouders, maar ik denk dat als je bot reageert ze snel kappen. Hope this helps.
en bedanktquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:08 schreef Gluckskafer het volgende:
TS loopt er op festivals gewoon hoerig bij
Da's toch geen fotoquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:41 schreef aychelle het volgende:
ik heb een foto in mijn fotoboek !
Waarom denk je dat ik me in de stripperswereld begeef?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:46 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Da's toch geen foto![]()
We willen wel zien of opa een goede reden heeft natuurlijk.
Graag meer foto's dus. Bij voorkeur met je pronte borstjes erop. Een beavershot mag ook uiteraard, mits geschoren.
Geen idee. Enlighten me.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik me in de stripperswereld begeef?
ik geloof je niet en anders moet ze vast de rape-drug in je drankje hebben gedaan. (lullig, maar je bent dus verkracht al droomde je dat het een jonger iemand was)quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:53 schreef Fakkan het volgende:
Ik was als 17-jarige ontmaagd door een omaatje in een club in Barcelona. Ik kan het je zeker aanraden.
JIJ denkt dat ik een goedkoop wijf ben en zomaar mijn tieten laat zien .. jammr niet dus!quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:00 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Je nege(e)rt me![]()
Waarom begeef jij je in de stripperswereld ?
Elke vrouw heeft haar prijs. In jouw geval een middagje werken denk ik.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
JIJ denkt dat ik een goedkoop wijf ben en zomaar mijn tieten laat zien .. jammr niet dus!
AHA! jij gaat dus voor het grote geld?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
JIJ denkt dat ik een goedkoop wijf ben en zomaar mijn tieten laat zien .. jammr niet dus!
Als we het nu gewoon heel lief vragen dan? Moet het wel de moeite waard natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
Jullie mogen bedelen en miljoenen sturen naar mijn rekenig, een pic komt toch nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:16 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Als we het nu gewoon heel lief vragen dan? Moet het wel de moeite waard natuurlijk.
Dan is het vast ook niet de moeite waard (wat dan wel weer klopt met het feit dat er opatjes op je geilen)quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
Jullie mogen bedelen en miljoenen sturen naar mijn rekenig, een pic komt toch niet
kijk jij eens heel vlug naar American Wedding...quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef aychelle het volgende:
Maar het is toch ook vast zo dat omaatjes wel es op jonge mannen geilen toch?
wat is retorishquote:
Ik sta er niet op, omdat ik de foto natuurlijk maaktequote:Op woensdag 2 juli 2008 15:49 schreef trancethrust het volgende:
Groepsfoto van betreffend feest: [ afbeelding ].
Da's net zoiets als relish, maar dan met uitjes.quote:
Zekers. Daarom kijken die opa's ook zo aandachtigquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik sta er niet op, omdat ik de foto natuurlijk maakte
als je weet dat ik op dat feestje was moet jij natuurlijk een van die grumpies zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Zekers. Daarom kijken die opa's ook zo aandachtig
Dat is een overhaaste conclusie. Ik ben gewoon alwetend.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
als je weet dat ik op dat feestje was moet jij natuurlijk een van die grumpies zijn.
Nee ik weet iets beters,quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:01 schreef Jordy-B het volgende:
Vraag naar z'n kapitaal, trouw hem en neuk hem een hartverknettering.
Nou, ff een sikje laten groeien en ik zie dr best wreed uit toch?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |