Inderdaad, als ze er maar een halen. Perez voldoet gewoon absoluut niet, mag toch aannemen dat iedereen dat kan zien. Ajax kan wel hele blikken aanvallers opentrekken, maar die moeten ook nog bruikbare ballen krijgen. Een van de grootste problemen van het afgelopen seizoen. Wat een ongelooflijk schraal positiespel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben o zo benieuwd naar de spelmaker die Ajax gaat halen. Ze hebben er lang de tijd voor gehad, dan moet er ook wel iets volgen. Als ze (kansloze) pogingen doen om Aimar te halen dan ben ik niet zo positief.
Prioriteit ligt momenteel bij de opvolger van Heitinga en een speler voorin erbij. Als er dan nog geld over is komt er iemand op het middenveld erbij. Met andere woorden verwacht er maar niet teveel van.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben o zo benieuwd naar de spelmaker die Ajax gaat halen. Ze hebben er lang de tijd voor gehad, dan moet er ook wel iets volgen. Als ze (kansloze) pogingen doen om Aimar te halen dan ben ik niet zo positief.
Dat schijnt inderdaad een heel leuk talentje te zijn. Zo een dat zelfs de kans groot is dat ie in de winterstop al naar het eerste wordt verplaatst.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik verwacht veel van Daylon Claasen. 1 a 2 jaar in de jeugd en dan in het eerste![]()
Als ie maar niet van glas is als Manuquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad een heel leuk talentje te zijn. Zo een dat zelfs de kans groot is dat ie in de winterstop al naar het eerste wordt verplaatst.
Laten we eerst maar eens afwachten hoe hij het in Jong Ajax doet, het kan altijd tegenvallen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad een heel leuk talentje te zijn. Zo een dat zelfs de kans groot is dat ie in de winterstop al naar het eerste wordt verplaatst.
Van mij mag van Basten Siem het vertrouwen geven. Ik heb goede hoop bij die jongenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt leuk, maar heb je ook een bron over het naar het eerste geplaatst worden?quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Siem is geen spelmaker.....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:28 schreef toma het volgende:
[..]
Van mij mag van Basten Siem het vertrouwen geven. Ik heb goede hoop bij die jongen
Dat zijn maar enkel meningen hoor, maargoed, heb het van iemand op AT. Die denkt dat Claasen een speler is die Ajax 1 op dit moment mist.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar heb je ook een bron over het naar het eerste geplaatst worden?
Hij is zeker geen controleur.quote:
Onbegrijpelijk idd dat zo'n speler mogelijk bij Utrecht beland. Zal wel door Willem van H komen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 03:03 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is zeker geen controleur.
Overigens zie ik Aissati toch nog graag komen hoor. Zou toch zonde zijn om zo'n jongen naar een Heerenveen, Twente of zelfs Utrecht te laten gaan? Gelijk een toptalent spelmaker erbij. Ruilen tegen Perez ofzo
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Proberen te plannen op de dagen dat Ajax niet speelt. Volgens dat concept speelt Ajax maar drie keer op zaterdag, dus als je dan op zaterdag kunt werken...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:10 schreef M0NTANA het volgende:
Binnen nu en korte tijd ga ik switchen van werkgever, krijg een droombaan tegen dito salaris, maar heb wel éénmaal per maand weekenddienst.
Gefeliciteerd! Hopen dat de weekenddiensten niet tijdens de mooie wedstrijden vallen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:10 schreef M0NTANA het volgende:
Binnen nu en korte tijd ga ik switchen van werkgever, krijg een droombaan tegen dito salaris, maar heb wel éénmaal per maand weekenddienst.
FC Utrecht is zich sowieso aardig aan het versterken. Die jongen van FC Kopenhagen is ook iemand waar Utrecht absoluut beter van gaat worden. Die halen de eerste negen wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:06 schreef Longmen het volgende:
Onbegrijpelijk idd dat zo'n speler mogelijk bij Utrecht beland. Zal wel door Willem van H komen.
quote:De Ridder kon wederom naar Ajax
Geschreven door: Peter van Remmen - Bron: Het Parool - Discussieer hierover
Ajax heeft wederom een speler niet weten binnen te halen. De Amsterdammers wilde oud-Ajacied Daniël de Ridder contracteren, maar de vleugelspeler koos voor een langer verblijf in Engeland. "Er lag in Amsterdam een driejarig contract voor me klaar," verklaart De Ridder. "Ajax is nog steeds mijn club, maar op een bepaald moment is het klaar."
Ook vorige zomer wilde Ajax haar jeugdproduct terughalen, maar toen koos hij voor Birmingham City, waar toenmalig trainer van The Blues, Steve Bruce, de doorslag gaf voor de keuze van de Nederlander. Toen Bruce halverwege het afgelopen seizoen naar Wigan Athletic vertrok, viel De Ridder buiten de boot bij nieuwbakken trainer Alex McLeish. "Ik ben een technische speler en zo liet Alex McLeish het elftal niet voetballen. Het was geen vruchtbare samenwerking," aldus de recordinternational van Jong Oranje.
Deze week liet de 24-jarige speler zijn contract ontbinden en vertrok hij transfervrij naar The Latics waar wederom Bruce een hoofdrol speelde. "De trainer, Steve Bruce, heeft me gehaald," vertelt De Ridder in Het Parool. "Hij haalde me eerder al naar Birmingham en liet me veel spelen. Toen hij werd vervangen door McLeish mocht ik welgeteld nog vier keer voetballen."
quote:Ajax bod op Pavlyuchenko afgeslagen
Geschreven door: Wesley Theunissen - Bron: ELF Voetbal - Discussieer hierover
Het doorgaans betrouwbare voetbalblad ELF meldt in haar ochtendeditie dat Spartak Moskou het bod van zestien miljoen euro op Pavlyuchenko heeft afgeslagen. Volgens ELF is het bod van Ajax niet het enige bod dat afgeslagen is. Zo werden de boden van Real Madrid, tien miljoen euro, en Celtic, acht miljoen euro, ook afgeslagen.
Spartak Moskou liet vanmorgen weten dat de transfersom van zestien miljoen euro genoeg is, maar volgens de Russische topclub zouden de salariseisen van de Rus te groot zijn.
UPDATE: De Engelse zender Sky Sports weet met zekerheid te melden dat het mislopen van de Champions League de transfer van Pavlyuchenko heeft doen afketsen. De Russische spits liet vanmorgen namelijk weten geen trek te hebben in een club die niet uitkomt in het Kampioenenbal.
We winnen dit jaar toch de uefa cup gewoon?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:34 schreef HeatWave het volgende:
En gelijk heeft de Rus (helaas). Maar verder gaat alles top hoor!
Tuurlijk! Wat voor kutclubs spelen daar nou in? iets met AZ Milaan ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:35 schreef jna het volgende:
[..]
We winnen dit jaar toch de uefa cup gewoon?
Leuke spelert!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Benfica schijnt weer afgehaakt te zijn
Lastig als ie zelf niet wil.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk idd dat zo'n speler mogelijk bij Utrecht beland. Zal wel door Willem van H komen.
Van mij mag hij ook komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |