Onbegrijpelijk idd dat zo'n speler mogelijk bij Utrecht beland. Zal wel door Willem van H komen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 03:03 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is zeker geen controleur.
Overigens zie ik Aissati toch nog graag komen hoor. Zou toch zonde zijn om zo'n jongen naar een Heerenveen, Twente of zelfs Utrecht te laten gaan? Gelijk een toptalent spelmaker erbij. Ruilen tegen Perez ofzo
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben o zo benieuwd naar de spelmaker die Ajax gaat halen. Ze hebben er lang de tijd voor gehad, dan moet er ook wel iets volgen. Als ze (kansloze) pogingen doen om Aimar te halen dan ben ik niet zo positief.
Proberen te plannen op de dagen dat Ajax niet speelt. Volgens dat concept speelt Ajax maar drie keer op zaterdag, dus als je dan op zaterdag kunt werken...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:10 schreef M0NTANA het volgende:
Binnen nu en korte tijd ga ik switchen van werkgever, krijg een droombaan tegen dito salaris, maar heb wel éénmaal per maand weekenddienst.
Gefeliciteerd! Hopen dat de weekenddiensten niet tijdens de mooie wedstrijden vallen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:10 schreef M0NTANA het volgende:
Binnen nu en korte tijd ga ik switchen van werkgever, krijg een droombaan tegen dito salaris, maar heb wel éénmaal per maand weekenddienst.
FC Utrecht is zich sowieso aardig aan het versterken. Die jongen van FC Kopenhagen is ook iemand waar Utrecht absoluut beter van gaat worden. Die halen de eerste negen wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:06 schreef Longmen het volgende:
Onbegrijpelijk idd dat zo'n speler mogelijk bij Utrecht beland. Zal wel door Willem van H komen.
quote:De Ridder kon wederom naar Ajax
Geschreven door: Peter van Remmen - Bron: Het Parool - Discussieer hierover
Ajax heeft wederom een speler niet weten binnen te halen. De Amsterdammers wilde oud-Ajacied Daniël de Ridder contracteren, maar de vleugelspeler koos voor een langer verblijf in Engeland. "Er lag in Amsterdam een driejarig contract voor me klaar," verklaart De Ridder. "Ajax is nog steeds mijn club, maar op een bepaald moment is het klaar."
Ook vorige zomer wilde Ajax haar jeugdproduct terughalen, maar toen koos hij voor Birmingham City, waar toenmalig trainer van The Blues, Steve Bruce, de doorslag gaf voor de keuze van de Nederlander. Toen Bruce halverwege het afgelopen seizoen naar Wigan Athletic vertrok, viel De Ridder buiten de boot bij nieuwbakken trainer Alex McLeish. "Ik ben een technische speler en zo liet Alex McLeish het elftal niet voetballen. Het was geen vruchtbare samenwerking," aldus de recordinternational van Jong Oranje.
Deze week liet de 24-jarige speler zijn contract ontbinden en vertrok hij transfervrij naar The Latics waar wederom Bruce een hoofdrol speelde. "De trainer, Steve Bruce, heeft me gehaald," vertelt De Ridder in Het Parool. "Hij haalde me eerder al naar Birmingham en liet me veel spelen. Toen hij werd vervangen door McLeish mocht ik welgeteld nog vier keer voetballen."
quote:Ajax bod op Pavlyuchenko afgeslagen
Geschreven door: Wesley Theunissen - Bron: ELF Voetbal - Discussieer hierover
Het doorgaans betrouwbare voetbalblad ELF meldt in haar ochtendeditie dat Spartak Moskou het bod van zestien miljoen euro op Pavlyuchenko heeft afgeslagen. Volgens ELF is het bod van Ajax niet het enige bod dat afgeslagen is. Zo werden de boden van Real Madrid, tien miljoen euro, en Celtic, acht miljoen euro, ook afgeslagen.
Spartak Moskou liet vanmorgen weten dat de transfersom van zestien miljoen euro genoeg is, maar volgens de Russische topclub zouden de salariseisen van de Rus te groot zijn.
UPDATE: De Engelse zender Sky Sports weet met zekerheid te melden dat het mislopen van de Champions League de transfer van Pavlyuchenko heeft doen afketsen. De Russische spits liet vanmorgen namelijk weten geen trek te hebben in een club die niet uitkomt in het Kampioenenbal.
We winnen dit jaar toch de uefa cup gewoon?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:34 schreef HeatWave het volgende:
En gelijk heeft de Rus (helaas). Maar verder gaat alles top hoor!
Tuurlijk! Wat voor kutclubs spelen daar nou in? iets met AZ Milaan ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:35 schreef jna het volgende:
[..]
We winnen dit jaar toch de uefa cup gewoon?
Leuke spelert!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Benfica schijnt weer afgehaakt te zijn
Lastig als ie zelf niet wil.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk idd dat zo'n speler mogelijk bij Utrecht beland. Zal wel door Willem van H komen.
Van mij mag hij ook komen.
Hij heeft inderdaad gelijk. Daar had je post ook moeten ophouden HW.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:34 schreef HeatWave het volgende:
En gelijk heeft de Rus (helaas). Maar verder gaat alles top hoor!
ik las ergens dat hij geopereerd is aan iets waar hij jaren last van had en het blessureleed verleden tijd zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef Wooldoor het volgende:
Tja Aimar een paar jaar geleden was het echt een topspeler en als spelmaker zou hij het nog steeds zeer goed kunnen doen bij Ajax. Maar je hebt er weinig aan als hij zo vaak geblesseerd is, mischien een prestatiecontract alhoewel een speler als hem daar geen genoegen mee neemt.
Zo iets dergenlijks hoorde ik ze ook zeggen voor t ek over robbenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik las ergens dat hij geopereerd is aan iets waar hij jaren last van had en het blessureleed verleden tijd zou moeten zijn.
Al hoewel ik hofs een leuke spelert vind hoop ik niet dat ze gaan voor 2e rangs spelers (daar zijn ze in eindhoven en rotterdam veel beter in) Laat dat lekker zo blijven.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef Nashje het volgende:
Saidi, Greene en Hofs mogen vertrekken uit rotterdam. Iets?
Geweldige voetballerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:25 schreef Nashje het volgende:
Is Banega niet iets? Is op een zijspoor beland en Valencia wil hem aan Espanyol gaan verhuren.
Gelukkig is ook het Ajax topic een onderdeel van FOK! waar ik kan schrijven wat ik wilquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad gelijk. Daar had je post ook moeten ophouden HW.
Nou ik zal het ff doorgeven dat jij 'm niet moet! Gaat de deal niet door, helaaschquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Geweldige voetballer
Maar niet haalbaar, alleen misschien op huurbasis maar dan hoef ik hem niet...
Fap fap Banega?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:25 schreef Nashje het volgende:
Is Banega niet iets? Is op een zijspoor beland en Valencia wil hem aan Espanyol gaan verhuren.
Kan hij dat samen met die Argentijnse verdediger die in de belangstelling van Ajax staat/stond doenquote:
Nee inderdaad. Lees net ook dat ie Valencia waarschijnlijk gaat verlaten voor een grotere club. Maar als Espanyol kanshebber is als huurder, waarom zou Ajax hem dan niet kunnen halen? Stuur Van Basten er mooi naar toe..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Geweldige voetballer
Maar niet haalbaar, alleen misschien op huurbasis maar dan hoef ik hem niet...
En ik als verdediger, slechter als Colin kan ik niet zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik bied me wel aan als spelmaker. Bij mij zullen ze niet achter het net vissen hoor. Ik doe alles voor een gratis SCC'tje.
Filmpje: http://www.nos.nl/nosjour(...)040708_euroborg.htmlquote:FC Groningen heeft flinke steken laten vallen, voor en tijdens de brand in het stadion Euroborg voor de wedstrijd tegen Ajax op 13 april. Dat zegt het Auditteam Voetbalvandalisme, dat onder leiding van Margo Vliegenthart de toedracht van de brand onderzocht en vandaag zijn bevindingen presenteerde.
Belangrijk punt van kritiek is dat FC Groningen de primaire veiligheid van de toeschouwers niet voorop had staan. De club heeft het brandgevaar van een sfeeractie met rollen wc-papier niet onderkend.
Dat gebeurde niet na een suggestie over brandpreventie van een supportersclub en ook niet toen de 15.000 rollen een paar dagen voor de wedstrijd op de tribune werden opgeslagen.
Verder is de brandweer niet meteen gebeld toen de brand uitbrak en functioneerden de brandblussers slecht omdat er geen druk op de watertoevoer zat.
Kan wel eens een probleem worden.quote:Vermaelen en Vertonghen in pre-selectie
vrijdag 04 juli, door AjaxAmsterdam18, Amsterdam, 11:21u, ajax.nl
Thomas Vermaelen en Jan Vertonghen zijn opgenomen in voorselectie van het Olympisch team van Belgie. Ook oud-Ajacied Tom de Mul behoort tot de 38-koppige groep.
Bondscoach Jean-Francois de Sart maakt op dinsdag 15 juli de definitieve selectie bekend. Achttien spelers en vier eventuele invallers zullen dan geselecteerd worden.
Op woensdag 23 juli speelt de Belgische olympische ploeg een oefenduel tegen Nederland in Genk.
Ook en een voorbereiding zonder alle spelers is gewoon niet ideaal.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:06 schreef _Mike_ het volgende:
Vermaelen valt sowieso af denk ik, Vertonghen gaat denk wel meer. Maar wat is het probleem, minder rust bedoel je?
In Sevilla zal het ook weel een sfeertje zijn geweest dan, hij is 4 keer ofzo in d basis begonnenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:09 schreef kevin6188 het volgende:
Kan De Mul misschien weer eens een kwartiertje voetballen. Als de sfeer niet te hard is.
Prima zaak dat daar nog een miljoentje of drie/vier aan is verdiend.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
In Sevilla zal het ook weel een sfeertje zijn geweest dan, hij is 4 keer ofzo in d basis begonnen
5 miljoen was het.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Prima zaak dat daar nog een miljoentje of drie/vier aan is verdiend.
Nah man dat kan nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens een behoorlijke betrouwbare AN'er (die zijn bronnen gemeldt heeft bij de mods aldaar) is Ajax definitief rond met Heerenveen over Sulejmani en wordt ook Oleguer van Barcelona snel gepresenteerd.
Dat zou twee keer best goed nieuws zijn. Nou Boulah nog en de verdediging en aanval zijn rondquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens een behoorlijke betrouwbare AN'er (die zijn bronnen gemeldt heeft bij de mods aldaar) is Ajax definitief rond met Heerenveen over Sulejmani en wordt ook Oleguer van Barcelona snel gepresenteerd.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |