Groningen is ook nog niet compleet hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Heerenveen, Groningen, AZ, PSV (alleen nog een doelman), feyenoord (alleen nog een verdediger)
Maar je zegt net dat we al te veel subtop gehaald hebben. Dus waarom zou je ze dan nu halen? Dat gaat toch niet samen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Potentiële toppers of (top)talenten, inderdaad nog geen toppers op dit moment die Ajax verder brengen. Maar goed, voor de toekomst zou ik ze er graag bijhebben, daarbij ook nog eens het feit dat ze Nederlander zijn.
iedereen wil altijd meer en beter, maar op een vervanger van Kruiswijk na zie ik geen problemen bij jullie.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Groningen is ook nog niet compleet hoor.
Jupquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:26 schreef Lennox het volgende:
Wat ik me na het lezen van "De godenzonen van Ajax" afvroeg. Is die "Dennis" die bij het interview van Davids aanwezig is nou Denthemen?
Volgens mij staat Dentheman ook als 'de jongen in de rolstoel' in 'Staanplaats, een narratieve geschiedenis van Ajax', in het stukje over Davids.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:26 schreef Lennox het volgende:
Wat ik me na het lezen van "De godenzonen van Ajax" afvroeg. Is die "Dennis" die bij het interview van Davids aanwezig is nou Denthemen?
Heb het toch niet over nu? Zeg juist dat we beter een jaartje kunnen wachten. Over een jaar zijn ze gegroeid qua ontwikkeling en hebben ze wellicht wel het niveau om bij Ajax voor een basisplaats te gaan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat we al te veel subtop gehaald hebben. Dus waarom zou je ze dan nu halen? Dat gaat toch niet samen?
Dembele is overigens Belgisch.
De Zeeuw is minder dan Gabri en Lindgren. Dembele is niet beter dan Suarez, terwijl Donk niet de vervanger van Heitinga zou moeten zijn. Dus volgens jouw visie zouden daar jeugdspelers moeten komen, want het zijn geen absolute toppers of per definitie basisspelers.
de Sutter... Die bekijken ze in de winterstop om zijn ontwikkeling te zien, zit nog best een risico aan die speler.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
toch is het bij AZ duidelijk. geen dure gokken meer maar terug naar de roots. modale bruikbare spelers met een paar goede spelers (Dembele, De Zeeuw, Schaars, Cziommer, Martens) als team bovenzichzelf uit laten stijgen. dat kan Van Gaal als geen ander. en als spits dacht ik aan die Belg maar dat zal wel niet doorgegaan zijn dan. hoe dan ook, afrondende fase terwijl Ajax nog moet beginnen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:43 schreef kevin6188 het volgende:
Verkopen zaken als Sport2000 en Aktiesport geen voetbalshirts meet tegenwoordig ofzo? Was net ff in de stad hier maar zag nergens het Ajax-shirt hangen...
Whehe.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Same here.![]()
Was vanochtend even naar de Perry en Coach gegaan en bij beide kreeg ik te horen: ''we verwachten ze volgende maand binnen te krijgen''
Serieus?? Nooit gelezenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens mij staat Dentheman ook als 'de jongen in de rolstoel' in 'Staanplaats, een narratieve geschiedenis van Ajax', in het stukje over Davids.
Proberen kan altijd en eerst maar eens zien of iemand veel geld voor Klaas neer wil leggen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zie Pavlyuchenko niet naar Ajax komen met de concurrentie die ze hebben.
Ik ook niet. Lijkt me ook meer een bericht waarvan achteraf gezegd wordt dat Ajax wel van alles geprobeerd heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zie Pavlyuchenko niet naar Ajax komen met de concurrentie die ze hebben.
Doe niet zo negatief joh! We hebben alleen maar Chelsea als concurrent, prima haalbaar !quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:58 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik ook niet. Lijkt me ook meer een bericht waarvan achteraf gezegd wordt dat Ajax wel van alles geprobeerd heeft.
Er zit een verschil tussen negatief en reëel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief joh! We hebben alleen maar Chelsea als concurrent, prima haalbaar !
Arsenal en Celtic streep je maar even weg?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief joh! We hebben alleen maar Chelsea als concurrent, prima haalbaar !
Zelfs een jongen als Cvitanich was vooral gekomen om in de CL te kunnen spelen. En dat was dan voordat Ajax het misliep.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou ook nooit 15 miljoen voor een spits neerleggen, zeker niet voor een Rus die enkel in eigen land gevoetbald heeft. Een veel te groot risico. Ajax moet het weer gaan zoeken in de onbekendere hoek. Cvitanich vind ik daar een goed voorbeeld van. Jongens die hongerig zijn om het te maken en nog stappen kunnen maken bij Ajax. Laat Ajax weer naar het teamwork gaan ipv veel af te stemmen op een Huntelaar of andere grote ster.
Ik denk niet dat het alleen een geldkwestie is, voor Pavlyuchenko zal het sportieve aspect ook wel meetellen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Proberen kan altijd en eerst maar eens zien of iemand veel geld voor Klaas neer wil leggen.
Dat kan toch nog steeds.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:03 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zelfs een jongen als Cvitanich was vooral gekomen om in de CL te kunnen spelen. En dat was dan voordat Ajax het misliep.
Ik denk dat hij te kort komt voor een club als Arsenal en Chelsea.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het alleen een geldkwestie is, voor Pavlyuchenko zal het sportieve aspect ook wel meetellen.
Kan het boek nu effe niet vinden, maar het gaat over de eerste training van Davids als hij terugkomt, en dan naar een jongen loopt in een rolstoel. Da's uberhaupt ook alles wat er over wordt gezegd.quote:
Dat ben ik dan jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kan het boek nu effe niet vinden, maar het gaat over de eerste training van Davids als hij terugkomt, en dan naar een jongen loopt in een rolstoel. Da's uberhaupt ook alles wat er over wordt gezegd.
Zeker. Had zelf vak 127 liggen en een goede bekende had deze thuis. Dus even gewisseld van Ajax lectuurquote:
Misschien ziet hij dat zelf niet in.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij te kort komt voor een club als Arsenal en Chelsea.
Celtic zou wel een optie zijn.
Maar misschien ook wel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Misschien ziet hij dat zelf niet in.
Kijk, das iig weer ietsquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:18 schreef JOHAN410 het volgende:
Papieren versie VI:
Ajax is nog steeds in onderhandeling met Sc Heerenveen over Miralem Sulejmani. De Servische aanvaller staat van meet af aan hoog op het verlanglijstje van Marco van Basten, die 14 juli aan de slag gaat als nieuwe trainer van Ajax.
Met Sulejmani heeft de club inmiddels een persoonlijk akkoord bereikt. 'Met de speler zelf zijn we er wel uit', zegt Danny Blind. 'Het is nu een zaak van club tot club. Die onderhandelingen lopen nog steeds.'
Mogelijk dus toch Sulejmani had hem eigenlijk al uit mijn hoofd gezet.
Ik denk dat hij zichzelf wel wil gaan bewijzen.quote:
Alves-flashback.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat verhaal met Sulejmani is naar het schijnt dat er over alles een akkoord was, totdat de mensen om Sulejmani heen ineens geld willen zien - en dat Ajax vindt dat Heerenveen dat moet betalen, en Heerenveen zegt dat die kosten bovenop de transfersom komen.
Precies hetzelfde dus als met de transfer van Alves naar AZ. Die smerige spelersmakelaars ook..quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat verhaal met Sulejmani is naar het schijnt dat er over alles een akkoord was, totdat de mensen om Sulejmani heen ineens geld willen zien - en dat Ajax vindt dat Heerenveen dat moet betalen, en Heerenveen zegt dat die kosten bovenop de transfersom komen.
En daar word ik nu verdrietig van. Met alle respect voor Celtic, prachtige club, maar zo diep is Ajax dus gezonken in 13 jaar tijd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Celtic loopt zelfs nog voor op Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |