Hoop dat hij (Demy de Zeeuw) naar Ajax komt, al zie ik het niet meer gebeuren. Beter jaartje wachten, dan eindigt AZ opnieuw ergens in middenmoot en wil iedereen weg uit Alkmaar. Misschien dat Ajax dan voor een vriendenprijsje wat spelers kan overnemen, Moussa Dembele en Ryan Donk er bijvoorbeeld nog bij?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:04 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Super sub... weetje het zal met helemaal niets verbazen.
Zit ik tegen die ballen van Rossana Lima aan te kijken zeker op de tribune..![]()
Nee serieus, Brands is nog bezig met een spits, maar goed onze kleine donkere parel op linkshalf was ook voor zijn conditie bij AZ, maar das AZ.
Ik wil weten wat er met de Zeeuw gaat gebeuren..
toch is het bij AZ duidelijk. geen dure gokken meer maar terug naar de roots. modale bruikbare spelers met een paar goede spelers (Dembele, De Zeeuw, Schaars, Cziommer, Martens) als team bovenzichzelf uit laten stijgen. dat kan Van Gaal als geen ander. en als spits dacht ik aan die Belg maar dat zal wel niet doorgegaan zijn dan. hoe dan ook, afrondende fase terwijl Ajax nog moet beginnen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:53 schreef fuckbuddy het volgende:
AZ is nog niet compleet....brands is nog op zoek naar een spits... (al het hele afgelopen seizoen maar goed)
Iemand die al meer weet of de Zeeuw nou zal vertrekken naar Ajax?
De trainingen zijn in Alkmaar al begonnen en hij mocht nog uitrusten, ik neem aan dat zodra hij bij de selectie weer aansluiting heeft de kans aanzienlijk kleiner word dat ie komt.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop dat hij (Demy de Zeeuw) naar Ajax komt, al zie ik het niet meer gebeuren. Beter jaartje wachten, dan eindigt AZ opnieuw ergens in middenmoot en wil iedereen weg uit Alkmaar. Misschien dat Ajax dan voor een vriendenprijsje wat spelers kan overnemen, Moussa Dembele en Ryan Donk er bijvoorbeeld nog bij?
Je kan me best wat wijsmaken, maar die twee gaan niet samen hoor. Dembele, Donk en De Zeeuw zijn niet zulke toppers die jij bedoelt, Montana.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:12 schreef M0NTANA het volgende:
In het verleden is er teveel subtop gehaald, waar je uiteindelijk niets aan hebt. Liever eigen jeugdspelers voor de breedte bij de selectie en verder alleen maar toppers halen, daar lijkt Ajax nu ook achter gekomen.
Daar heb je een punt, BonJovi.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:59 schreef BonJovi het volgende:
we zullen zien
Potentiële toppers of (top)talenten, inderdaad nog geen toppers op dit moment die Ajax verder brengen. Maar goed, voor de toekomst zou ik ze er graag bijhebben, daarbij ook nog eens het feit dat ze Nederlander zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Je kan me best wat wijsmaken, maar die twee gaan niet samen hoor. Dembele, Donk en De Zeeuw zijn niet zulke toppers die jij bedoelt, Montana.
Groningen is ook nog niet compleet hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Heerenveen, Groningen, AZ, PSV (alleen nog een doelman), feyenoord (alleen nog een verdediger)
Maar je zegt net dat we al te veel subtop gehaald hebben. Dus waarom zou je ze dan nu halen? Dat gaat toch niet samen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Potentiële toppers of (top)talenten, inderdaad nog geen toppers op dit moment die Ajax verder brengen. Maar goed, voor de toekomst zou ik ze er graag bijhebben, daarbij ook nog eens het feit dat ze Nederlander zijn.
iedereen wil altijd meer en beter, maar op een vervanger van Kruiswijk na zie ik geen problemen bij jullie.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Groningen is ook nog niet compleet hoor.
Jupquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:26 schreef Lennox het volgende:
Wat ik me na het lezen van "De godenzonen van Ajax" afvroeg. Is die "Dennis" die bij het interview van Davids aanwezig is nou Denthemen?
Volgens mij staat Dentheman ook als 'de jongen in de rolstoel' in 'Staanplaats, een narratieve geschiedenis van Ajax', in het stukje over Davids.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:26 schreef Lennox het volgende:
Wat ik me na het lezen van "De godenzonen van Ajax" afvroeg. Is die "Dennis" die bij het interview van Davids aanwezig is nou Denthemen?
Heb het toch niet over nu? Zeg juist dat we beter een jaartje kunnen wachten. Over een jaar zijn ze gegroeid qua ontwikkeling en hebben ze wellicht wel het niveau om bij Ajax voor een basisplaats te gaan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat we al te veel subtop gehaald hebben. Dus waarom zou je ze dan nu halen? Dat gaat toch niet samen?
Dembele is overigens Belgisch.
De Zeeuw is minder dan Gabri en Lindgren. Dembele is niet beter dan Suarez, terwijl Donk niet de vervanger van Heitinga zou moeten zijn. Dus volgens jouw visie zouden daar jeugdspelers moeten komen, want het zijn geen absolute toppers of per definitie basisspelers.
de Sutter... Die bekijken ze in de winterstop om zijn ontwikkeling te zien, zit nog best een risico aan die speler.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
toch is het bij AZ duidelijk. geen dure gokken meer maar terug naar de roots. modale bruikbare spelers met een paar goede spelers (Dembele, De Zeeuw, Schaars, Cziommer, Martens) als team bovenzichzelf uit laten stijgen. dat kan Van Gaal als geen ander. en als spits dacht ik aan die Belg maar dat zal wel niet doorgegaan zijn dan. hoe dan ook, afrondende fase terwijl Ajax nog moet beginnen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:43 schreef kevin6188 het volgende:
Verkopen zaken als Sport2000 en Aktiesport geen voetbalshirts meet tegenwoordig ofzo? Was net ff in de stad hier maar zag nergens het Ajax-shirt hangen...
Whehe.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Same here.![]()
Was vanochtend even naar de Perry en Coach gegaan en bij beide kreeg ik te horen: ''we verwachten ze volgende maand binnen te krijgen''
Serieus?? Nooit gelezenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens mij staat Dentheman ook als 'de jongen in de rolstoel' in 'Staanplaats, een narratieve geschiedenis van Ajax', in het stukje over Davids.
Proberen kan altijd en eerst maar eens zien of iemand veel geld voor Klaas neer wil leggen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zie Pavlyuchenko niet naar Ajax komen met de concurrentie die ze hebben.
Ik ook niet. Lijkt me ook meer een bericht waarvan achteraf gezegd wordt dat Ajax wel van alles geprobeerd heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zie Pavlyuchenko niet naar Ajax komen met de concurrentie die ze hebben.
Doe niet zo negatief joh! We hebben alleen maar Chelsea als concurrent, prima haalbaar !quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:58 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik ook niet. Lijkt me ook meer een bericht waarvan achteraf gezegd wordt dat Ajax wel van alles geprobeerd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |