abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:11:17 #31
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59841581
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:04 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Super sub... weetje het zal met helemaal niets verbazen.
Zit ik tegen die ballen van Rossana Lima aan te kijken zeker op de tribune..

Nee serieus, Brands is nog bezig met een spits, maar goed onze kleine donkere parel op linkshalf was ook voor zijn conditie bij AZ, maar das AZ.
Ik wil weten wat er met de Zeeuw gaat gebeuren..
Hoop dat hij (Demy de Zeeuw) naar Ajax komt, al zie ik het niet meer gebeuren. Beter jaartje wachten, dan eindigt AZ opnieuw ergens in middenmoot en wil iedereen weg uit Alkmaar. Misschien dat Ajax dan voor een vriendenprijsje wat spelers kan overnemen, Moussa Dembele en Ryan Donk er bijvoorbeeld nog bij?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59841589
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:53 schreef fuckbuddy het volgende:
AZ is nog niet compleet....brands is nog op zoek naar een spits... (al het hele afgelopen seizoen maar goed)
Iemand die al meer weet of de Zeeuw nou zal vertrekken naar Ajax?
De trainingen zijn in Alkmaar al begonnen en hij mocht nog uitrusten, ik neem aan dat zodra hij bij de selectie weer aansluiting heeft de kans aanzienlijk kleiner word dat ie komt.
toch is het bij AZ duidelijk. geen dure gokken meer maar terug naar de roots. modale bruikbare spelers met een paar goede spelers (Dembele, De Zeeuw, Schaars, Cziommer, Martens) als team bovenzichzelf uit laten stijgen. dat kan Van Gaal als geen ander. en als spits dacht ik aan die Belg maar dat zal wel niet doorgegaan zijn dan. hoe dan ook, afrondende fase terwijl Ajax nog moet beginnen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:12:29 #33
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59841617
In het verleden is er teveel subtop gehaald, waar je uiteindelijk niets aan hebt. Liever eigen jeugdspelers voor de breedte bij de selectie en verder alleen maar toppers halen, daar lijkt Ajax nu ook achter gekomen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59841751
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hoop dat hij (Demy de Zeeuw) naar Ajax komt, al zie ik het niet meer gebeuren. Beter jaartje wachten, dan eindigt AZ opnieuw ergens in middenmoot en wil iedereen weg uit Alkmaar. Misschien dat Ajax dan voor een vriendenprijsje wat spelers kan overnemen, Moussa Dembele en Ryan Donk er bijvoorbeeld nog bij?
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:12 schreef M0NTANA het volgende:
In het verleden is er teveel subtop gehaald, waar je uiteindelijk niets aan hebt. Liever eigen jeugdspelers voor de breedte bij de selectie en verder alleen maar toppers halen, daar lijkt Ajax nu ook achter gekomen.
Je kan me best wat wijsmaken, maar die twee gaan niet samen hoor. Dembele, Donk en De Zeeuw zijn niet zulke toppers die jij bedoelt, Montana.
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:20:25 #35
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59841844
Dembele.... Dat is die spits die 1 op 3748729874298374 loopt, toch?
Jaaa, dat hebben we nodig .
-
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:25:08 #36
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_59841946
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:59 schreef BonJovi het volgende:
we zullen zien
Daar heb je een punt, BonJovi.
Gourmetten of steengrillen?
pi_59841981
Wat ik me na het lezen van "De godenzonen van Ajax" afvroeg. Is die "Dennis" die bij het interview van Davids aanwezig is nou Denthemen ?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_59841985
http://www.voetbalprimeur(...)met_overgewicht.html

Zouden we hem ook niet een jaartje kunnen huren? Kan ie ook meteen lekker kennismaken met onze trots Sonja Bakker
pi_59842012
Donk een topper?

!
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:31:10 #40
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59842068
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

Je kan me best wat wijsmaken, maar die twee gaan niet samen hoor. Dembele, Donk en De Zeeuw zijn niet zulke toppers die jij bedoelt, Montana.
Potentiële toppers of (top)talenten, inderdaad nog geen toppers op dit moment die Ajax verder brengen. Maar goed, voor de toekomst zou ik ze er graag bijhebben, daarbij ook nog eens het feit dat ze Nederlander zijn.
pi_59842083
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:50 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Heerenveen, Groningen, AZ, PSV (alleen nog een doelman), feyenoord (alleen nog een verdediger)
Groningen is ook nog niet compleet hoor.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59842199
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Potentiële toppers of (top)talenten, inderdaad nog geen toppers op dit moment die Ajax verder brengen. Maar goed, voor de toekomst zou ik ze er graag bijhebben, daarbij ook nog eens het feit dat ze Nederlander zijn.
Maar je zegt net dat we al te veel subtop gehaald hebben. Dus waarom zou je ze dan nu halen? Dat gaat toch niet samen?

Dembele is overigens Belgisch.

De Zeeuw is minder dan Gabri en Lindgren. Dembele is niet beter dan Suarez, terwijl Donk niet de vervanger van Heitinga zou moeten zijn. Dus volgens jouw visie zouden daar jeugdspelers moeten komen, want het zijn geen absolute toppers of per definitie basisspelers.
pi_59842215
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:32 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Groningen is ook nog niet compleet hoor.
iedereen wil altijd meer en beter, maar op een vervanger van Kruiswijk na zie ik geen problemen bij jullie.
pi_59842234
Dembele en De Zeeuw worden erg grote spelers. Over Donk heb ik m'n twijfels, lijkt me niet stabiel genoeg.
pi_59842270
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:26 schreef Lennox het volgende:
Wat ik me na het lezen van "De godenzonen van Ajax" afvroeg. Is die "Dennis" die bij het interview van Davids aanwezig is nou Denthemen ?
Jup

Mooi boek geworden btw
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:39:42 #46
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_59842281
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:26 schreef Lennox het volgende:
Volgens mij staat Dentheman ook als 'de jongen in de rolstoel' in 'Staanplaats, een narratieve geschiedenis van Ajax', in het stukje over Davids.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:40:31 #47
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59842298
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar je zegt net dat we al te veel subtop gehaald hebben. Dus waarom zou je ze dan nu halen? Dat gaat toch niet samen?

Dembele is overigens Belgisch.

De Zeeuw is minder dan Gabri en Lindgren. Dembele is niet beter dan Suarez, terwijl Donk niet de vervanger van Heitinga zou moeten zijn. Dus volgens jouw visie zouden daar jeugdspelers moeten komen, want het zijn geen absolute toppers of per definitie basisspelers.
Heb het toch niet over nu? Zeg juist dat we beter een jaartje kunnen wachten. Over een jaar zijn ze gegroeid qua ontwikkeling en hebben ze wellicht wel het niveau om bij Ajax voor een basisplaats te gaan.
pi_59842360
Verkopen zaken als Sport2000 en Aktiesport geen voetbalshirts meet tegenwoordig ofzo? Was net ff in de stad hier maar zag nergens het Ajax-shirt hangen...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:45:25 #49
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59842414
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:11 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

toch is het bij AZ duidelijk. geen dure gokken meer maar terug naar de roots. modale bruikbare spelers met een paar goede spelers (Dembele, De Zeeuw, Schaars, Cziommer, Martens) als team bovenzichzelf uit laten stijgen. dat kan Van Gaal als geen ander. en als spits dacht ik aan die Belg maar dat zal wel niet doorgegaan zijn dan. hoe dan ook, afrondende fase terwijl Ajax nog moet beginnen.
de Sutter... Die bekijken ze in de winterstop om zijn ontwikkeling te zien, zit nog best een risico aan die speler.
Maar ok, duidelijk verder
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_59842429
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:43 schreef kevin6188 het volgende:
Verkopen zaken als Sport2000 en Aktiesport geen voetbalshirts meet tegenwoordig ofzo? Was net ff in de stad hier maar zag nergens het Ajax-shirt hangen...

Same here.

Was vanochtend even naar de Perry en Coach gegaan en bij beide kreeg ik te horen: ''we verwachten ze volgende maand binnen te krijgen''
pi_59842515
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:46 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Same here.

Was vanochtend even naar de Perry en Coach gegaan en bij beide kreeg ik te horen: ''we verwachten ze volgende maand binnen te krijgen''
Whehe.
En bij de ArenA kon ik dinsdag rond een uur of zes al geen maatje L meer vinden.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_59842535
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Volgens mij staat Dentheman ook als 'de jongen in de rolstoel' in 'Staanplaats, een narratieve geschiedenis van Ajax', in het stukje over Davids.
Serieus?? Nooit gelezen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:49:32 #53
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_59842537
Ik weet niet of die rus wel bij het systeem van Van basten past.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_59842622
Ik zie Pavlyuchenko niet naar Ajax komen met de concurrentie die ze hebben.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:56:14 #55
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59842710
Morgen het nieuwe shirt kopen
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_59842748
Ik zou ook nooit 15 miljoen voor een spits neerleggen, zeker niet voor een Rus die enkel in eigen land gevoetbald heeft. Een veel te groot risico. Ajax moet het weer gaan zoeken in de onbekendere hoek. Cvitanich vind ik daar een goed voorbeeld van. Jongens die hongerig zijn om het te maken en nog stappen kunnen maken bij Ajax. Laat Ajax weer naar het teamwork gaan ipv veel af te stemmen op een Huntelaar of andere grote ster.
That's all folks!
pi_59842749
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Proberen kan altijd en eerst maar eens zien of iemand veel geld voor Klaas neer wil leggen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:58:25 #58
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59842751
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ook niet. Lijkt me ook meer een bericht waarvan achteraf gezegd wordt dat Ajax wel van alles geprobeerd heeft.
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:00:22 #59
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59842796
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:58 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ik ook niet. Lijkt me ook meer een bericht waarvan achteraf gezegd wordt dat Ajax wel van alles geprobeerd heeft.
Doe niet zo negatief joh! We hebben alleen maar Chelsea als concurrent, prima haalbaar !
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_59842811
Een compliment trouwens hoe er gediscussieerd wordt in het topic, leuk om te lezen/volgen.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')