Geweldige voetballerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:25 schreef Nashje het volgende:
Is Banega niet iets? Is op een zijspoor beland en Valencia wil hem aan Espanyol gaan verhuren.
Gelukkig is ook het Ajax topic een onderdeel van FOK! waar ik kan schrijven wat ik wilquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad gelijk. Daar had je post ook moeten ophouden HW.
Nou ik zal het ff doorgeven dat jij 'm niet moet! Gaat de deal niet door, helaaschquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Geweldige voetballer
Maar niet haalbaar, alleen misschien op huurbasis maar dan hoef ik hem niet...
Fap fap Banega?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:25 schreef Nashje het volgende:
Is Banega niet iets? Is op een zijspoor beland en Valencia wil hem aan Espanyol gaan verhuren.
Kan hij dat samen met die Argentijnse verdediger die in de belangstelling van Ajax staat/stond doenquote:
Nee inderdaad. Lees net ook dat ie Valencia waarschijnlijk gaat verlaten voor een grotere club. Maar als Espanyol kanshebber is als huurder, waarom zou Ajax hem dan niet kunnen halen? Stuur Van Basten er mooi naar toe..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Geweldige voetballer
Maar niet haalbaar, alleen misschien op huurbasis maar dan hoef ik hem niet...
En ik als verdediger, slechter als Colin kan ik niet zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik bied me wel aan als spelmaker. Bij mij zullen ze niet achter het net vissen hoor. Ik doe alles voor een gratis SCC'tje.
Filmpje: http://www.nos.nl/nosjour(...)040708_euroborg.htmlquote:FC Groningen heeft flinke steken laten vallen, voor en tijdens de brand in het stadion Euroborg voor de wedstrijd tegen Ajax op 13 april. Dat zegt het Auditteam Voetbalvandalisme, dat onder leiding van Margo Vliegenthart de toedracht van de brand onderzocht en vandaag zijn bevindingen presenteerde.
Belangrijk punt van kritiek is dat FC Groningen de primaire veiligheid van de toeschouwers niet voorop had staan. De club heeft het brandgevaar van een sfeeractie met rollen wc-papier niet onderkend.
Dat gebeurde niet na een suggestie over brandpreventie van een supportersclub en ook niet toen de 15.000 rollen een paar dagen voor de wedstrijd op de tribune werden opgeslagen.
Verder is de brandweer niet meteen gebeld toen de brand uitbrak en functioneerden de brandblussers slecht omdat er geen druk op de watertoevoer zat.
Kan wel eens een probleem worden.quote:Vermaelen en Vertonghen in pre-selectie
vrijdag 04 juli, door AjaxAmsterdam18, Amsterdam, 11:21u, ajax.nl
Thomas Vermaelen en Jan Vertonghen zijn opgenomen in voorselectie van het Olympisch team van Belgie. Ook oud-Ajacied Tom de Mul behoort tot de 38-koppige groep.
Bondscoach Jean-Francois de Sart maakt op dinsdag 15 juli de definitieve selectie bekend. Achttien spelers en vier eventuele invallers zullen dan geselecteerd worden.
Op woensdag 23 juli speelt de Belgische olympische ploeg een oefenduel tegen Nederland in Genk.
Ook en een voorbereiding zonder alle spelers is gewoon niet ideaal.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:06 schreef _Mike_ het volgende:
Vermaelen valt sowieso af denk ik, Vertonghen gaat denk wel meer. Maar wat is het probleem, minder rust bedoel je?
In Sevilla zal het ook weel een sfeertje zijn geweest dan, hij is 4 keer ofzo in d basis begonnenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:09 schreef kevin6188 het volgende:
Kan De Mul misschien weer eens een kwartiertje voetballen. Als de sfeer niet te hard is.
Prima zaak dat daar nog een miljoentje of drie/vier aan is verdiend.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
In Sevilla zal het ook weel een sfeertje zijn geweest dan, hij is 4 keer ofzo in d basis begonnen
5 miljoen was het.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Prima zaak dat daar nog een miljoentje of drie/vier aan is verdiend.
Nah man dat kan nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens een behoorlijke betrouwbare AN'er (die zijn bronnen gemeldt heeft bij de mods aldaar) is Ajax definitief rond met Heerenveen over Sulejmani en wordt ook Oleguer van Barcelona snel gepresenteerd.
Dat zou twee keer best goed nieuws zijn. Nou Boulah nog en de verdediging en aanval zijn rondquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens een behoorlijke betrouwbare AN'er (die zijn bronnen gemeldt heeft bij de mods aldaar) is Ajax definitief rond met Heerenveen over Sulejmani en wordt ook Oleguer van Barcelona snel gepresenteerd.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |