Lissabond?quote:'Ajax en Chelsea grijpen naast Urretavizcaya'
De strijd om de handtekening van Jonathan Urretavizcaya, één van de grootste talenten van Uruguay, lijkt vrijwel gestreden, zo meldt de Portugese sportkrant Record donderdag. De achttienjarige aanvaller van River Plate uit Montevideo zet binnenkort zijn handtekening onder een vijfjarig contract bij Benfica.
Urretavizcaya debuteerde dit jaar in de hoofdmacht van River Plate en baarde opzien door in veertien competitieduels meteen acht keer te scoren. "De kans is groot dat Urretavizcaya naar Benfica vertrekt", laat voorzitter Juan José Tudurí in de krant weten. "Voor twee miljoen euro is zijn gewenste transfer naar Lissabond vrijwel rond."
Volgens Record zaten diverse Europese clubs, waaronder Ajax en Chelsea, ook achter zijn diensten aan. Met de transfers van Fábio Coentrão, Ángel di Maria en Freddy Adu liet Benfica vorig jaar al blijken graag voor jonge voetballers te kiezen.
Godverdommequote:
Gelukkigquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:08 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Gelukkig. En die Henrique hoef ik ook niet te huren.
Twee shirtjes laten bedrukken en je zit alweer in de plus.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
GodverdommeBied dan gewoon 3 miljoen meer, dat verdien je ruimschoots terug met shirtverkoop
Wat een naam hee
ik verwacht veel van Daylon Claasen. 1 a 2 jaar in de jeugd en dan in het eerstequote:Op donderdag 3 juli 2008 19:49 schreef w00h00 het volgende:
Kunnen die gasten in Kaapstad onderhand al voetballen?
Alleen op blote voeten, en daar heb je bij Ajax neit zoveel aan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:49 schreef w00h00 het volgende:
Ze werden net geen landskampioen, maar ze hebben zoch volgens mij wel voor de allereerste keer kwalificeerd voor de CL.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:49 schreef w00h00 het volgende:
Over 4 maanden ook nog wel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:15 schreef MarkNMGN het volgende:
Dit was 4 maanden geleden nog wel een beetje leuk.
Inderdaad, als ze er maar een halen. Perez voldoet gewoon absoluut niet, mag toch aannemen dat iedereen dat kan zien. Ajax kan wel hele blikken aanvallers opentrekken, maar die moeten ook nog bruikbare ballen krijgen. Een van de grootste problemen van het afgelopen seizoen. Wat een ongelooflijk schraal positiespel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben o zo benieuwd naar de spelmaker die Ajax gaat halen. Ze hebben er lang de tijd voor gehad, dan moet er ook wel iets volgen. Als ze (kansloze) pogingen doen om Aimar te halen dan ben ik niet zo positief.
Prioriteit ligt momenteel bij de opvolger van Heitinga en een speler voorin erbij. Als er dan nog geld over is komt er iemand op het middenveld erbij. Met andere woorden verwacht er maar niet teveel van.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben o zo benieuwd naar de spelmaker die Ajax gaat halen. Ze hebben er lang de tijd voor gehad, dan moet er ook wel iets volgen. Als ze (kansloze) pogingen doen om Aimar te halen dan ben ik niet zo positief.
Dat schijnt inderdaad een heel leuk talentje te zijn. Zo een dat zelfs de kans groot is dat ie in de winterstop al naar het eerste wordt verplaatst.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik verwacht veel van Daylon Claasen. 1 a 2 jaar in de jeugd en dan in het eerste![]()
Als ie maar niet van glas is als Manuquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad een heel leuk talentje te zijn. Zo een dat zelfs de kans groot is dat ie in de winterstop al naar het eerste wordt verplaatst.
Laten we eerst maar eens afwachten hoe hij het in Jong Ajax doet, het kan altijd tegenvallen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad een heel leuk talentje te zijn. Zo een dat zelfs de kans groot is dat ie in de winterstop al naar het eerste wordt verplaatst.
Van mij mag van Basten Siem het vertrouwen geven. Ik heb goede hoop bij die jongenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt leuk, maar heb je ook een bron over het naar het eerste geplaatst worden?quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Siem is geen spelmaker.....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:28 schreef toma het volgende:
[..]
Van mij mag van Basten Siem het vertrouwen geven. Ik heb goede hoop bij die jongen
Dat zijn maar enkel meningen hoor, maargoed, heb het van iemand op AT. Die denkt dat Claasen een speler is die Ajax 1 op dit moment mist.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar heb je ook een bron over het naar het eerste geplaatst worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |