Ik ben vrijwilligerquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet al 2,5 jaar een massage hebben, maar ik vind geen vrijwilligers
ach, I don't give a fuck.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tukker topic newbie top 3:
1. Samzz
2. Rumille
3. Blawh
Hoef je dat zelf niet meer op te zoeken luie draak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:11 schreef rulerofdeath het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach, I don't give a fuck.
newbie of niet, iedereen is welkom.
behalve als er een gaat trollen/zeikenInddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
vergeet 2 meisjes 1 kopje nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gadverdamme, tubgirl, pijpende opa's en een uitgerekte anus
Zondag?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:11 schreef Samzz het volgende:
Nou dan kan je mooi langskomen als je weer in Glanerbrug bent
[..]
behalve als er een gaat trollen/zeikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was hier wel eerder dan David. Volgens mij.
langskomen heeft geen nut, hij kan beter ankomenquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:11 schreef Samzz het volgende:
Nou dan kan je mooi langskomen als je weer in Glanerbrug bent
Wel in ToF, niet op Fok!quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:13 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik was hier wel eerder dan David. Volgens mij.
Kan ook geregeld wordenquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
langskomen heeft geen nut, hij kan beter ankomen
klopt. maar die hoort eigelijk wel in het rijtje.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat plaatje staat er toch niet bij?
Ik ga niet nog een keer kijken
[..]
behalve als er een gaat trollen/zeikenIk sta op 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zoals ik al zei; ik ga niet nog een keer kijkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt. maar die hoort eigelijk wel in het rijtje.
wie is die kotsende meid dan? heb ik voglens mij niet eerder gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |