quote:
Jij welquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben donders best te passe vandaag.
mag ik dan ook blij zijn
Jaaaa, heerlijk (L)quote:
ik ben voor. heb vandaag toch niet zoveel te doenquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen staat het halve ToF-topic-volk weer in de Dagcijfers
Tukker topic newbie top 3:quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat had ik nog niet gezien, dat je zo'n hoog userID had
oeh, moet je een massage hebben?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaaa, heerlijk (L)
Oei, m'n rug doet wel een beetje pijn. Minder.
Ik val onder de oude garde hieroquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tukker topic newbie top 3:
1. Samzz
2. Rumille
3. Blawh
Hoef je dat zelf niet meer op te zoeken luie draak.
In welk gat woonde jij ook weerquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer krijgt glanerbrug riolering?
Ik moet al 2,5 jaar een massage hebben, maar ik vind geen vrijwilligersquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oeh, moet je een massage hebben?
Ik ben vrijwilligerquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet al 2,5 jaar een massage hebben, maar ik vind geen vrijwilligers
ach, I don't give a fuck.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tukker topic newbie top 3:
1. Samzz
2. Rumille
3. Blawh
Hoef je dat zelf niet meer op te zoeken luie draak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:11 schreef rulerofdeath het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach, I don't give a fuck.
newbie of niet, iedereen is welkom.
behalve als er een gaat trollen/zeikenInddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
vergeet 2 meisjes 1 kopje nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gadverdamme, tubgirl, pijpende opa's en een uitgerekte anus
Zondag?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:11 schreef Samzz het volgende:
Nou dan kan je mooi langskomen als je weer in Glanerbrug bent
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach, I don't give a fuck.
newbie of niet, iedereen is welkom.
behalve als er een gaat trollen/zeikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was hier wel eerder dan David. Volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |