die niet. ik heb nog zo'n geval er rondlopenquote:
wouter is met 1 rquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wehehehe, sorry wouterrrrrrrrrrrrrrr
vind ik zo algemeenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef Rumille het volgende:
En wat vind je van 'death' dan?
Bij gebrek aan Samzz, geef ik jou billekoekquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Samzz, doe ik het even
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vind ik zo algemeen
'ruler' is dan meer iets dat bij mij past. 'death' kan op iedereen slaan, ik bedoel: ik noem sommige lui ook kadavers. komt op het zelfde neer toch?
Gelukkig meldt ze zich net aanquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Samzz, geef ik jou billekoek
owja, dat is waar ook, feliciteer hem dan maarquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die niet. ik heb nog zo'n geval er rondlopen
Wouter LOI-stijl = wouterrrrrrrrrrrrrrquote:
op msn. maar niet hierquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig meldt ze zich net aan
Correctquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, dat is waar ook, feliciteer hem dan maar
[..]
Wouter LOI-stijl = wouterrrrrrrrrrrrrr
vooruit dan maarquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, dat is waar ook, feliciteer hem dan maar
quote:[..]
Wouter LOI-stijl = wouterrrrrrrrrrrrrr
je zei komenquote:
Dat plaatjequote:Op donderdag 3 juli 2008 11:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vooruit dan maar
[..]
[ afbeelding ]
dit had ik nou altijd al een keer willen doenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vooruit dan maar
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |