lekker afkoelenquote:Op donderdag 3 juli 2008 01:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Er viel net een klein snertbuitje!![]()
En ik heb lekker buiten gestaan in de regen.
toen ik gisteren op het terras zat, ging het ook flink tekeer (rond half 11) gauw binnen gaan zitten en uiteindelijk wel droog naar huis kunnen fietsenquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vannacht regende het hier toch bruut hard
Whehehe, zat vannacht een biertje te drinken op de bank hiero... (tot een uur of 2, kon toch niet slapen) en het flitste en donderde constant!quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen ik gisteren op het terras zat, ging het ook flink tekeer (rond half 11) gauw binnen gaan zitten en uiteindelijk wel droog naar huis kunnen fietsenvannacht sliep ik, dus nergens wat van gemerkt
Vragen om felicitatiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
gefeliciteerd peterquote:
hoelaat? volgens mij heb ik daar niets van gemerkt. ik lag pas om 0200 uur in bed.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vannacht regende het hier toch bruut hard
whehehehe, gewoon RoD bashenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:41 schreef Rumille het volgende:
Ik moet toch wat doen om aandacht te krijgen.
Maar wel bedankt allen.
14.00quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoelaat? volgens mij heb ik daar niets van gemerkt. ik lag pas om 1400 uur in bed.
hoi -_Guitarist_-quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gefeliciteerd RoD's broertje
En hoi RoD![]()
14:00 uurquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoelaat? volgens mij heb ik daar niets van gemerkt. ik lag pas om 1400 uur in bed.
Welke 3 letters?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoi -_Guitarist_-
te lui om 3 extra letters in te tikken?
quote:
foutjequote:
RoD is 3 lettersquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
foutje
heb het al aangepast. normaal gesproken heb ik het nooit over 0200 uur. dus wordt 2 uur 1400 uur
Wehehehe, sorry wouterrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
RoD is 3 letters
wouter is 6 letters.
dan heb ik liever dat je me ruler noemt
die niet. ik heb nog zo'n geval er rondlopenquote:
wouter is met 1 rquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wehehehe, sorry wouterrrrrrrrrrrrrrr
vind ik zo algemeenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef Rumille het volgende:
En wat vind je van 'death' dan?
Bij gebrek aan Samzz, geef ik jou billekoekquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Samzz, doe ik het even
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vind ik zo algemeen
'ruler' is dan meer iets dat bij mij past. 'death' kan op iedereen slaan, ik bedoel: ik noem sommige lui ook kadavers. komt op het zelfde neer toch?
Gelukkig meldt ze zich net aanquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Samzz, geef ik jou billekoek
owja, dat is waar ook, feliciteer hem dan maarquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die niet. ik heb nog zo'n geval er rondlopen
Wouter LOI-stijl = wouterrrrrrrrrrrrrrquote:
op msn. maar niet hierquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig meldt ze zich net aan
Correctquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, dat is waar ook, feliciteer hem dan maar
[..]
Wouter LOI-stijl = wouterrrrrrrrrrrrrr
vooruit dan maarquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, dat is waar ook, feliciteer hem dan maar
quote:[..]
Wouter LOI-stijl = wouterrrrrrrrrrrrrr
je zei komenquote:
Dat plaatjequote:Op donderdag 3 juli 2008 11:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vooruit dan maar
[..]
[ afbeelding ]
dit had ik nou altijd al een keer willen doenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vooruit dan maar
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |