Ik kan het probleem...werk in het weekend in een winkel en wij zijn volgens de meeste mensen ook de domste schepsels op aarde....quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
niet echt, die mensen die mij bellen hebben altijd wat te zeiken, anders bellen ze niet.
omdat wij geen opleiding hebben gehad moeten we alles zelf maar uitzoeken.
Dat heeft er wel in geresulteerd dat ik veel weet van hier, maar ik ben er gewoon klaar mee.
Ik ben niet gemaakt om de hele dag aan de telefoon te zitten, ik ben gemaakt om rondjes te lopen en mensen stomme emails te sturen
Relaxed! alleen schoonmaken is dan wat minderquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]lig nu nog lekker op bed na een douche met de laptop op school
Strax boodschappen doen.. en miss met een vriendin t park in (als t niet regent)
En vanavond schoonmaken
Dat wordt trakteren maandagquote:
Idd heel stom, maarja wat moet dat moet...quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Relaxed! alleen schoonmaken is dan wat minder
en als het klaar is dan hoeft het heel lang niet meerquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd heel stom, maarja wat moet dat moet...
Wat? de kazerne....? in Nijmegen of wat?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:51 schreef Houniet het volgende:
Geen zin in !
Klolptquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:51 schreef Californium het volgende:
[..]
en als het klaar is dan hoeft het heel lang niet meerdat is wat ik altijd denk
De Kazerne in Doorn. Met dit weer moet ik aan het strand liggen om bruin te worden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:52 schreef Californium het volgende:
Wat? de kazerne....? in Nijmegen of wat?
Dan moet het schoonmaken toch redelijk snel klaar zijn toch?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klolptdit is de eerste grote schoonmaak in 1,5 jaar
Daartussen doe je gewoon af en toe wat kleine dingen, wordt niet snel smerig
Weinig tot geen zon hoor, aan het strandquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
De Kazerne in Doorn. Met dit weer moet ik aan het strand liggen om bruin te worden.
Met dit weer moet je binnen blijven omdat het buiten te warm isquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
De Kazerne in Doorn. Met dit weer moet ik aan het strand liggen om bruin te worden.
Eensch!! Maar gelukkig werk ik een in hal met aircoooooquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Met dit weer moet je binnen blijven omdat het buiten te warm is
Hier bij Lathum nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:56 schreef Bravebart het volgende:
Weinig tot geen zon hoor, aan het strand
moet je niet naar de Nevelhorst hahaquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:56 schreef Californium het volgende:
[..]
whehehe leidschendamquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:56 schreef Deansensitized het volgende:
Cue
Weekend van 12 en 13 juli zit ik een nachtje in dit hotel
http://www.weekendjeweg.nl/hotels/nl/hotel-leidschendam/hampshire-hotel---green-park-leidschendam.html?mf=07&df=12
ben ik ook al jaaarrrreeeeeen niet meer geweestquote:
Ohquote:
quote:
Eindelijk een verstandig iemandquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook niet, denk al 5 jaar niet ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:00 schreef Californium het volgende:
ben ik ook al jaaarrrreeeeeen niet meer geweestNeverhorst
Eensquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:00 schreef Californium het volgende:
[..]
ben ik ook al jaaarrrreeeeeen niet meer geweestNeverhorst
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eindelijk een verstandig iemand![]()
![]()
Jipje![]()
Weet ik tochquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eindelijk een verstandig iemand![]()
![]()
Jipje![]()
Ik heb er ook van alles meegemaakt jaren terugquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ook niet, denk al 5 jaar niet ofzo. Daar ligt trouwens nog een krat bier van mij op de bodem
.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ook niet, denk al 5 jaar niet ofzo. Daar ligt trouwens nog een krat bier van mij op de bodem
.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:05 schreef Jipje het volgende:
[..]Cue!
Hadden jullie al gelezen dat ik geen student meer ben?
Uhmquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:05 schreef Jipje het volgende:
[..]Cue!
Hadden jullie al gelezen dat ik geen student meer ben?
Vorige topicquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm
Maar anders alsnog GEFELICITEERD![]()
Uhquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:12 schreef G.Fawkes het volgende:
maken we ook een lijstje met wie er allemaal komt? Ik wil het weten
ja duurt wel lang jahquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:12 schreef Bravebart het volgende:
Oooooh 12 uur geweest, het is al Piles -7
Ik dacht da PB ook misschien kwam en misschien mash?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uh
Cali, Brave, Cue, G, Yesse?
en in r'dam Piles, ik niet..
En vast nog wel meer
Gisteravond zei ie ook.. hij moest werken,d us komt pas vanavond langsquote:
Dat dacht ik ook. Was nog wel een beetje onzeker maar volgens mij welquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik dacht da PB ook misschien kwam en misschien mash?
idd jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik dacht da PB ook misschien kwam en misschien mash?
vandaarquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gisteravond zei ie ook.. hij moest werken,d us komt pas vanavond langs
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Vandaar -7quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gisteravond zei ie ook.. hij moest werken,d us komt pas vanavond langs
tis wel zoquote:
Shit.. vergeten.. moet naar de apotheekquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:20 schreef Milou__ het volgende:
Hoe kun je het beste aan je stagebegleider vrage dat je vrij wilt vanmiddag?
"Hé noob, ik moet vanmiddag naar een trouwerij, laterzzz"quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:20 schreef Milou__ het volgende:
quote:
Ja dat duurt maar een uurtje hooguitquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Shit.. vergeten.. moet naar de apotheek
ik moet echt weg.... doei *rent het pand uitquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:20 schreef Milou__ het volgende:
DRINGEND
'zeg....ik vrog me af of ik vandaag eerder weg wil want het is zo'n mooi weer en zou eigenlijk wel even van het mooie weer willen genieten nu het nog kan'quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:20 schreef Milou__ het volgende:
DRINGEND
Mijn apotheek zit in een andere stad.. duurt dus langerquote:
Goeiequote:Op woensdag 2 juli 2008 12:22 schreef tripack het volgende:
[..]
ik moet echt weg.... doei *rent het pand uit
zo moet het lukken
De vraag was: hoe VRAAG je het aan je begeleiderquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:22 schreef tripack het volgende:
[..]
ik moet echt weg.... doei *rent het pand uit
zo moet het lukken
quote:
oke je vraagt het niet je meld hetquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag was: hoe VRAAG je het aan je begeleider
Hahaaaaquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:23 schreef Californium het volgende:
[..]
'zeg....ik vrog me af of ik vandaag eerder weg wil want het is zo'n mooi weer en zou eigenlijk wel even van het mooie weer willen genieten nu het nog kan'
quote:
Wat is de reden dan, dat je dat blijkbaar niet gewoon kan zeggen?quote:
Relaxquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hahaaaa
zo heb ik het gezegd..
zegt hij: Nja je hint is duidelijk je krijgt warmteverlof
Goede baasquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hahaaaa
zo heb ik het gezegd..
zegt hij: Nja je hint is duidelijk je krijgt warmteverlof
quote:
doeidoeiquote:
hier hetzelfde, alleen geen zinquote:
Goed om te horen *Oquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:36 schreef eer-ik het volgende:
Het gaat al iets beter.
We gaan naar utrecht dus hij moet in z'n pauze maar gewoon langs komenquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed om te horen *O
kwam jij eig ook naar de meet maandag?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
We gaan naar utrecht dus hij moet in z'n pauze maar gewoon langs komen![]()
![]()
Waar is die?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed om te horen *O
kwam jij eig ook naar de meet maandag?
Kom jij ook?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
We gaan naar utrecht dus hij moet in z'n pauze maar gewoon langs komen![]()
![]()
quote:Schaamhaar Scheren
NIVEA Extreme Comfort scheergel Extreem glad scheren. Probeer nu!
Deze 2 google ads mocht ik jullie niet onthoudenquote:www.NIVEA.nlDefinitief Ontharen?
Nieuw: Overbeharing definitief weg met Intense Pulse light. Pijnloos!
maandag, utrecht 12.00quote:
Hmm.quote:
moet ik nog vroeg me bed uit ookquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:09 schreef Californium het volgende:
[..]
maandag, utrecht 12.00
En om 17.00 naar Rotterdam
1200 dus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:09 schreef Californium het volgende:
[..]
maandag, utrecht 12.00
En om 17.00 naar Rotterdam
Maar je kan tussen 1 en 2 even komen kijken...Denk dat we ergens op teras gaan zitten ofzo....en dan kom je er ook gewoon even een uurtje bij zittenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
1200 dus.
Dan ben ik er in principe niet.
Gezelligquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
moet ik nog vroeg me bed uit ook![]()
nouja ik kom maybe ook welkans is vrij groot
Leuk dat je ook komtquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:12 schreef mash_ het volgende:
Nouja iki ga nu weer gezellig doen bij vrienden!tot vanaaf en anders morgen
Dat zal ook niet lukken denk ik.....quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar je kan tussen 1 en 2 even komen kijken...Denk dat we ergens op teras gaan zitten ofzo....en dan kom je er ook gewoon even een uurtje bij zitten
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zal ook niet lukken denk ik.....
Ik moet binnen die tijd pauze houden maar heb een half uur.
Zal hoogstens een kwartier zijn.
Jullie mogen hier wel bakkie komen doenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:14 schreef Californium het volgende:
[..]
we kunnen ook anders even naar binnen lopen en naar jou vragen
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar je kan tussen 1 en 2 even komen kijken...Denk dat we ergens op teras gaan zitten ofzo....en dan kom je er ook gewoon even een uurtje bij zitten
oke nieuw idee meet: 12.00 op utrecht en dan bij erik een bakkie doenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jullie mogen hier wel bakkie komen doen
Wel mooi uitzicht hier
Hier is de lucht helderblauw en is het bloedheet....quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:21 schreef Yesse het volgende:
Hier is weer onweerEn hard!!! En regen.. keihard
Mjah.. Als je naar weer.nl gaat kun je zien dat we precies in het regengebied zitten hierquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Hier is de lucht helderblauw en is het bloedheet....
Zon?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:22 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ben maar weer uit de zon gegaan, werd wel erg warm
Dan zal dat vanavond wel hier zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mjah.. Als je naar weer.nl gaat kun je zien dat we precies in het regengebied zitten hier
Ja zonquote:
Ik ook niet en hier regent en onweert het alquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:27 schreef Bravebart het volgende:
En ik heb geen jas, geen vest en geen paraplu mee
Daarom, dus daar is het eerder weer wegquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook niet en hier regent en onweert het alEn het is niet koud. Alleen nat
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:47 schreef Jipje het volgende:
Ik heb een beetje weinig motivatie vandaag...
Komt omdat ik nog niet echt iets te doen heb...quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Net buiten geweest.. bloedje heet.. strax in het park liggen
Klote dat je er geen zin in hebt Jip.. en Yes..Nog even doorzetten!!
Maar je mag dan ook niet gewoon een middagje of extra uurtjes vrij hebben.. want niks te doen is zonde van hun geldquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:57 schreef Jipje het volgende:
[..]
Komt omdat ik nog niet echt iets te doen heb...Vakantietijd = komkommertijd in de bouw
Nee, vrij zijn is zonde van mijn geldquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je mag dan ook niet gewoon een middagje of extra uurtjes vrij hebben.. want niks te doen is zonde van hun geld
Dat is dan ook weer zoquote:
Ik ben ook gewoon zo ontzettend moe....quote:
Dat kan heel goed hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon zo ontzettend moe....![]()
Zou dat komen door alle stress en spanning van de afgelopen tijd?
Dat wil ik ook welquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat kan heel goed hoor![]()
Ik ben een beetje brakjes...Niet van de alcohol, maar meer door het te korte slapen...denk dat ik over een 1 a 1,5 uur maar eens op de bank ga liggen en en uur ga pitten
Je lijkt wel een kloon van mijquote:
quote:
ik gooi er maar weer een sloot koffie tegenaan... misschien dat ik dan nog ff wakker blijfquote:
Dan vraag je jezelf toch af, wat ze met die meevaller van 150miljoen gaan doenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:15 schreef jna het volgende:
hoi
Blijkt dus dat bijna de gehele wereldmuziek sector geen subsidie meer gaat krijgen
quote:
Ik kreeg net al hagel over mijn kop heenquote:
iets in friesland, graven en een haven ofzo van CUquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan vraag je jezelf toch af, wat ze met die meevaller van 150miljoen gaan doen
Lijkt wel of het klimaat op de kop staat..quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kreeg net al hagel over mijn kop heen
En ik voelde al een spetter!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:50 schreef Californium het volgende:
Oe...me was uit de wasmachine halen, goed plan.... en het is afgekoeld hier... Geen zon en zelfs een lekker windje....
* zet raam open
Goed plan, gaat het net weer regenen..quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:50 schreef Californium het volgende:
Oe...me was uit de wasmachine halen, goed plan.... en het is afgekoeld hier... Geen zon en zelfs een lekker windje....
* zet raam open
Ik heb de Hyves tour-dinges ook ingevuld, alleen.. staat die gadget nog niet op mijn hyvespagina.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:58 schreef Yesse het volgende:Ik doe mee aan de hyves Tour-dinges.. Ik weet helemaal NIKS van de tour
Had je ook een kopman gekozen? Bij mij deed hij het eerst ook niet. Maar nu welquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb de Hyves tour-dinges ook ingevuld, alleen.. staat die gadget nog niet op mijn hyvespagina.
Ik nog maar 29, maarja, ze moeten mn resultaat van het afstuderen nog doorvoerenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:58 schreef PieterBas het volgende:
Woohoo.. Ik mis nu nog maar 30 EC's....:')
Ja. Alejandro Valverde, maar heb Denis Menchov ook in het team. Helaas doet Astana niet mee, want daar rijden juist de beste rijders, van dit moment.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Had je ook een kopman gekozen? Bij mij deed hij het eerst ook niet. Maar nu wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Tot verleden week had ik nog maar 150 EC's.. van de 210 die ik er nog officieel zou moeten hebbenquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik nog maar 29, maarja, ze moeten mn resultaat van het afstuderen nog doorvoeren
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:14 schreef Californium het volgende:
Ik netjes mijn strings en sokken gewassen bij mijn lakens is....was ik me aan het bedenken dat ik geen droogrekje heb en nu heb ik ze heel creatief over allerlei rellingen van mij bed gehangenZiet er wel vrolijk uit
* zet droogrekje op verlanglijst
Althans handigquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:14 schreef Californium het volgende:
Ik netjes mijn strings en sokken gewassen bij mijn lakens is....was ik me aan het bedenken dat ik geen droogrekje heb en nu heb ik ze heel creatief over allerlei rellingen van mij bed gehangenZiet er wel vrolijk uit
* zet droogrekje op verlanglijst
Jawelquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Sokken kunnen in de droger toch?
(neem tenminste aan dat jeje lakens niet ook over je bed te drogen gehangen hebt)
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Jawelhoogslaper he...
We hebben wel een droger maar ik durf die niet te gebruiken
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
jawel...Maar dat ga ik morgen wel doen....Nu heeft het toch niet zoveel zin en het hangt alquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:23 schreef Jipje het volgende:
[..]Dus je hebt nu een tent van je bed gemaakt
Hup, ga een droogrek halen!
Blokker, Hema, Ikea, Praxis, Gamma, supermarkt. Een van deze zit vast in de buurt
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:24 schreef Yesse het volgende:
Dit is mijn team
Jij bent geen wielerkenner hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:24 schreef Yesse het volgende:
Dit is mijn team
ZabelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vansummeren
ten Dam
Knees
![]()
valverdeFreire
Moreau
Cancellara
en de rest is wel oke of redelijk onbekend....
maar op een of andere manier zijn er altijd een paar dagen dat er een onbekende ertussen zit en om uit de 100 onbekenden de goede te kiezen![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Tis gewoon leuk om mee te doenquote:
Zabel zal je nog gaan verrassen hoor dit jaarquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Zabelvansummeren
ten Dam
Knees
![]()
valverdeFreire
Moreau
Cancellara
en de rest is wel oke of redelijk onbekend....
maar op een of andere manier zijn er altijd een paar dagen dat er een onbekende ertussen zit en om uit de 100 onbekenden de goede te kiezen![]()
Net stond er wat andersquote:
Kerel is 40 volgens mij en ik denk niet dat hij op kan tegen de jonkiesquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zabel zal je nog gaan verrassen hoor dit jaar
Nietesquote:
Let nou maar opquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Kerel is 40 volgens mij en ik denk niet dat hij op kan tegen de jonkiesfreire , hushovd(doet hij eigenlijk mee
) denk niet dat hij dat gaat winnen
Neeeeeequote:
Hushovd doet niet mee nee.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Kerel is 40 volgens mij en ik denk niet dat hij op kan tegen de jonkiesfreire , hushovd(doet hij eigenlijk mee
) denk niet dat hij dat gaat winnen
ronde van Zwitserlandquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef Yesse het volgende:
Sowieso had ik een hippe strategie![]()
Ik heb de ronde van Zwitserland genomen en daar het eindklassement van genomenEn verder heb ik zo wat leuke namen aangeklikt
En die valverde-dude herkende ik de naam van.
Kirchen zit bij mij ook in het teamquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:37 schreef Californium het volgende:
[..]
ronde van ZwitserlandEn toen dacht je: Kim Kirchen klinkt als een vrouw...die neem ik...
Ik weet het altijd pas bij de proloog...quote:
Die heb ik ook ergens zien staanquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:37 schreef Californium het volgende:
[..]
ronde van ZwitserlandEn toen dacht je: Kim Kirchen klinkt als een vrouw...die neem ik...
Rasmussen krijgt gewoon 7 ton, noem ik even een gouden handdrukquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die heb ik ook ergens zien staanEn ja ik d acht als je zo in die bergen kan fietsen kan je dat ook wel leuk in de tour de France
Hé en ik ken dus echt alleen die Valverde en Boogerd en Rasmussen. En die laatste twee doen niet mee
Ik heb in mn hele leven hooguit 4 uur TdF gezien
Hij is ook niet slechtquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kirchen zit bij mij ook in het team
Dus ik heb niet eens een super slecht team?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij is ook niet slechtMaar ik dacht aan yesse's strategie
Leuke namen aanklikken...
vind trouwens Zubeldia wel en goede keuze....vorig jaar heb ik m met de Tour vaak gezien....
Zeker wel nice jahquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rasmussen krijgt gewoon 7 ton, noem ik even een gouden handdruk
Ik zat gisteren te zoeken naar Tommeke Boonen, maar die kon niet van de disco shit en zoals een echte Belg van jonge Nederlandse meisjes afblijven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij is ook niet slechtMaar ik dacht aan yesse's strategie
Leuke namen aanklikken...
vind trouwens Zubeldia wel en goede keuze....vorig jaar heb ik m met de Tour vaak gezien....
Nee hoor....Zitten alleen een paar mensen bij die ik dus nooit zou kiezenquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dus ik heb niet eens een super slecht team?
Wielrenner is eigenlijk best saai.. Ben ook meer van het veldrijden, tijdrijden en baanwielrennen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:42 schreef Yesse het volgende:
Ik vind het altijd zo saai dat je altijd alleen die mensen zo ziet.. Ik vind het einde leuk of als ze vallenmaar aan de rest zie ik niks..
doet Tom niet meequote:Op woensdag 2 juli 2008 15:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zat gisteren te zoeken naar Tommeke Boonen, maar die kon niet van de disco shit en zoals een echte Belg van jonge Nederlandse meisjes afblijven.
Neequote:
Kan er uuuuuuuuuuuuuuurrrrrreeeeeeeeeeen naar kijken....Als ze de etappes helemaal uitzenden met d zware bergritten, en ik hoef niet te werken... Zit ik om 11 uur voor de tv hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wielrenner is eigenlijk best saai.. Ben ook meer van het veldrijden, tijdrijden en baanwielrennen.
Tom had cocaine gesnoven (vraag me dus af of je daar uberhaupt profijt van hebt) en mocht daardoor van de Tour organisatie en van QuickStep niet starten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:45 schreef Californium het volgende:
[..]
doet Tom niet meeDan krijgt Zabel zelfs nog een kans
Doet O' grady nog mee
bergritten zijn leuk.. maar bij de klassiekers zoals Luik-Bastogne-Luik kijk ik eigenlijk alleen de laatste uur.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Kan er uuuuuuuuuuuuuuurrrrrreeeeeeeeeeen naar kijken....Als ze de etappes helemaal uitzenden met d zware bergritten, en ik hoef niet te werken... Zit ik om 11 uur voor de tv hoor
Maar dat was toch buiten het wielerseizoen gebeurd waardoor het geen consequenties had? Tenminste zo begreep ik het...quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tom had cocaine gesnoven (vraag me dus af of je daar uberhaupt profijt van hebt) en mocht daardoor van de Tour organisatie en van QuickStep niet starten.
Ja maar wat is er nou preceis echt leuk aan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Kan er uuuuuuuuuuuuuuurrrrrreeeeeeeeeeen naar kijken....Als ze de etappes helemaal uitzenden met d zware bergritten, en ik hoef niet te werken... Zit ik om 11 uur voor de tv hoor
Oja dat had ik gelezenquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tom had cocaine gesnoven (vraag me dus af of je daar uberhaupt profijt van hebt) en mocht daardoor van de Tour organisatie en van QuickStep niet starten.
Volg eigenlijk alleen de Tour....Als ik het tegenkom met zappen laat ik het staan maar ik vergeet toch weer dat het komt altijdquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
bergritten zijn leuk.. maar bij de klassiekers zoals Luik-Bastogne-Luik kijk ik eigenlijk alleen de laatste uur.
Ik weet niet....Het heeft gewoon ietsquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar wat is er nou preceis echt leuk aan?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef Californium het volgende:
ik denk dat ik even een uur ga pitten
Moe joh
Was idd een out-of-competition-controle.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dat was toch buiten het wielerseizoen gebeurd waardoor het geen consequenties had? Tenminste zo begreep ik het...
Trustequote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef Californium het volgende:
ik denk dat ik even een uur ga pitten
Moe joh
we hebben hier wel een bed staan, maar die moet je eerst in elkaar zettenquote:
Ik zit nog steeds op mn werk dus ik kan op mn toetsenbord gaan liggenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:08 schreef tripack het volgende:
[..]
we hebben hier wel een bed staan, maar die moet je eerst in elkaar zettenen wil eignlijk niet op het matra liggen... de indiers die erop hebben geslapen waren nou niet echt netjes
jah dat kan ook nog wel... maar ligt tog niet zo fijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op mn werk dus ik kan op mn toetsenbord gaan liggen
Ik ben wakker, was alleen even in KAA wat aan het tikkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:36 schreef tripack het volgende:
ben ik toch de enige die niet slaapt hier
voor mij is het bijna voorbijquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:40 schreef Yesse het volgende:
iedereen is vrij of ergens anders aan het werk
Piles is volgens mij nog steeds aan het werkquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:40 schreef Yesse het volgende:
ik heb em idd de hele dag nog niet gezienquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Piles is volgens mij nog steeds aan het werk
Ik denk dat ik maar gewoon eens naar huis ga...quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:40 schreef Yesse het volgende:
Ja. Die ging in de vakantie bij zn bijbaan werken, dus dan heeft ie geen internetquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:45 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb em idd de hele dag nog niet gezien
Die zal het zwaar hebbenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Die ging in de vakantie bij zn bijbaan werken, dus dan heeft ie geen internet
fijne avondquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar gewoon eens naar huis ga...
nja als je het de hele dag druk heb, merk je er niks van hoorquote:
Ja nog 8 minutenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Piles is volgens mij nog steeds aan het werk
Hetzelfde!quote:
JE AVATAR! WAT DOE JE!quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:54 schreef Piles het volgende:
Hoi
Dood![]()
Wie praat me even bij aangaande TT
Is de schuld van Yessequote:
quote:Er was een donder en bliksem, een slag, toen ik je zag!
Onweer Piles![]()
Ik ga proberen te komen, maar moet nog ff kijken hoe of watquote:Ow en, maandag meeten in utrecht, 12:00 in utrecht, vanaf 17:00 in Rotterdam. Voor de liefhebber.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Is de schuld van Yesse
Maar ik vind 'm leuk
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik ga proberen te komen, maar moet nog ff kijken hoe of wat
Maar mooi dat jullie wat geregeld hebben
Tot kwart over 6 jaquote:
Ik had niet anders verwachtquote:
Voor het westen wel jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey
[..]
http://www6.buienradar.nl/ns.aspx ziet er goed uit
Voor hen ook ja..quote:
Ik heb je nummer niet. Daar komt het vast doorquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Tot kwart over 6 ja![]()
En ja, ik zit weer terug te lezen
[..]
Ik had niet anders verwacht![]()
En ik had expres gezorgd dat zo'n beetje het hele topic mn nummer heeft. En gewoon 0 sms ontvangen![]()
Anders was ik helemaal gek gesmst zekerquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:07 schreef Jipje het volgende:
Ik heb je nummer niet. Daar komt het vast door
quote:
quote:
Ik ben niet voor niks een halve coachquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Anders was ik helemaal gek gesmst zeker
Toch gek dat m'n coach m'n nummer niet eens heeft
We gingen speciaal voor jou om 17:00 naar Rotterdamquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Tot kwart over 6 ja![]()
En ja, ik zit weer terug te lezen
[..]
Ik had niet anders verwacht![]()
En ik had expres gezorgd dat zo'n beetje het hele topic mn nummer heeft. En gewoon 0 sms ontvangen![]()
Ook goedenavondquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:09 schreef Yesse het volgende:
We gingen speciaal voor jou om 17:00 naar Rotterdam
Pas om 17 uur?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
We gingen speciaal voor jou om 17:00 naar Rotterdam
Ben jij wel blij om me te zien?quote:
Doe je mijn vraag ook nog ff beantwoorden?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:16 schreef Yesse het volgende:
Ja om 12 uur in Utrecht
Eh ooooh weet ik niet zekerquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben jij wel blij om me te zien?![]()
[..]
Doe je mijn vraag ook nog ff beantwoorden?![]()
Wordt dus tijd om een tentamen over te slaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:18 schreef Yesse het volgende:
Eh ooooh weet ik niet zekerCue, G. en Cali wel.. Maar Cue en Cali gaan niet mee naar Rotterdam
Vergeet je niet iemand?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eh ooooh weet ik niet zekerCue, G. en Cali wel.. Maar Cue en Cali gaan niet mee naar Rotterdam
Altijd, dat weet je tochquote:
quote:
Dat wordt weer leren Pilesquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt dus tijd om een tentamen over te slaan
Kreeg vandaag mn cijfer, een 5.2
Maar als ik kom, dan al 's middags denk ik
eetsequote:Op woensdag 2 juli 2008 19:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik rekende ons gewoon mee...
Ik ben even eten![]()
Zo klopt ie beterquote:
Sorry schatquote:
Mmmhquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik rekende ons gewoon mee...
Ik ben even eten![]()
Tentamen of Meet.. lastigquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo klopt ie beter
Maar ik zie nog wel, heb toch iets meer zin in de meet vrees ik![]()
[..]
Sorry schat
Gevoel of verstandquote:
Kloptquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:40 schreef Jipje het volgende:
Werken, met deze benauwdheid, dat gaat niet leuk worden vanavond
Het was view 1000 van dit topicquote:
Piliquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is maar waar je blij van wordt
Hey Cali![]()
De meeste mensen konden op maandag...quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een meet op maandag? Wie heeft dat nu bedacht?!
Loesje, je leeft nogquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het was een van de dagen waarop veel mensen konden..quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat dusquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik word atm overal blij vanquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is maar waar je blij van wordt
Hey Cali![]()
Je quote de verkeerdequote:Op woensdag 2 juli 2008 20:03 schreef Yesse het volgende:
Dat dus
Succesquote:
Aahwquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik juist omgekeerd, maar ben ook behoorlijk kapot![]()
Komt vast nog wel een meetquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oja, ik ben beetje druk geweest de afgelopen dagen.. vandaar dat ik hier niet veel geweest ben
Ja ik kan dus niet op maandag, want ik loop gewoon de hele vakantie stage, maar goed, dat maakt niet uit verder!
Stage = klaarquote:Alles goed hier?
Ik ben vooral erg blij met onze nieuwe tvquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt vast nog wel een meet![]()
Als je wil kun je nog wel ff een beetje je planning invullen op die site ik gepmt heb
Houden we ook (een beetje) rekening met jou
[..]
Stage = klaar
Nu hard aan het werk, dus ben overdag weinig hier
Oh, en mn verslag moet nog steeds af
En hoe is het met jou?
Klinkt goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben vooral erg blij met onze nieuwe tv37inch plasma.. heerlijk zeg!
quote:Daarnaast was mijn middenbeoordeling 'zeer goed', dus 30 punten is binnen.. nog 30 punten voor stage te gaan!
Sorry ik ben te vrolijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje jammer van die [ afbeelding ] wel
I knowquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrolijkheid goed![]()
Maar je post kwam zo iets anders over![]()
hey Pilesquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:31 schreef Piles het volgende:
Hey Luctor
Aanstaande maandag, vanaf 12 uur in Utrecht, en 's avonds Utrecht of Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:47 schreef Bravebart het volgende:
LalalalalalalalalalalaWat is je geheim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat snuif / spuit of slik je?![]()
Ik spuit alleen, de rest is overrated.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is je geheim?
Wat snuif / spuit of slik je?
Moet je dat nog vragenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is je geheim?
Wat snuif / spuit of slik je?
Mooi, houden zoquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:49 schreef Bravebart het volgende:
Ik spuit alleen, de rest is overrated.
En ik heb gewoon een goed humeur![]()
Neequote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik spuit alleen, de rest is overrated.
En ik heb gewoon een goed humeur![]()
Idd, ik heb ook eigenlijk geen excuusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |