Dat heb ik nou bij DDAR en DDM, ook een pot nat voor mijquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:08 schreef ghizzer het volgende:
[..]
;x;x;x;x;x;x;xx sorry
ik bedoelde idd dat andere programma's. ach per seconde wijzer, 2 voor 12, 10 voor taal, tis voor mij allemaal hetzelfde:P
"Jahaa mannetje, daat zit je dan he? Vorige week was je in 2 voor 12 al bijdehand aan het doen, en bakte je er geen flikker van. En nu heb je met MIJ te makenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:54 schreef dennistd het volgende:
als iemand met 2 voor 12 een slecht resultata heeft behaald maakt hij rare opmerkingen in per seconde wijzer
het zou zomaar kunnen dat hij zoiets gezegd heeft ja!!! (voor het geval je het niet zelf bedacht hebt)quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
"goh meneer, u bent zo'n nitwit, zelfs het klokje hebt u eigenlijk niet verdiend"
OK, tof! Ik heb alleen geen photobucketquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:18 schreef ghizzer het volgende:
[..]
het zou zomaar kunnen dat hij zoiets gezegd heeft ja!!! (voor het geval je het niet zelf bedacht hebt)
oh ja trouwens Alexxxx.. heb laatst je photobucket bekeken. wat maak jij vette trein- en bussenpics zeg! keep on the good work!(Y)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, tof! Ik heb alleen geen photobucketWel een forumpje waar ik (en een paar anderen) veel fotos neerkwakken
![]()
Het goede antwoord is trouwensah kutje. ik bedoelde de photubucket van EHH.arriva op dat forum en jouw mainsite (Y). Alex Miedema, dé concurrent van Nico SpiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:P
EHH is ook geod bezig iddquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:29 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ah kutje. ik bedoelde de photubucket van EHH.arriva op dat forum en jouw mainsite (Y). Alex Miedema, dé concurrent van Nico Spilt:P
graag gedaan!(Y)quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
EHH is ook geod bezig iddEn ank je voor het Nico Spilt compliment
Maar bussen en zeker treinen zijn voor mij slechts bijzaak
vrachtwagenliefhebber. En alles wat apart is. Favoriete mekr is Tatra, qua personenwagens, en model de Lada Niva.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:40 schreef ghizzer het volgende:
[..]
graag gedaan!(Y)
autoliefhebber? en zo ja, wat is je favoriet(e merk)?
haha cool dan. favoriet zijn ze voor mij absoluut niet, maar die Tatra is wel apart, en het draagt toch (en dat is beslist NIET cynisch bedoeld!!!) een mooi stuk geschiedenis met zich mee. geweldig mooie platen als je er op googled. (Y) van de Niva vind ik wel cool hoe de richtingaanwijzers voor gepositioneerd zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vrachtwagenliefhebber. En alles wat apart is. Favoriete mekr is Tatra, qua personenwagens, en model de Lada Niva.
Ik heb vandaag voor het eerst in een Lada Niva geredenquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vrachtwagenliefhebber. En alles wat apart is. Favoriete mekr is Tatra, qua personenwagens, en model de Lada Niva.
Ik een paar maanden terug, meteen door het terreinquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst in een Lada Niva geredentoevallig, gaaf ding man, lekker degelijk ook
Ah Serieus, de mensen van wie die was waren ook lid van die clubquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik een paar maanden terug, meteen door het terreinBij de oprichting van de Lada Niva club.. En sinds die tijdnog verliefder
In dat geval staat die auto hier tussen en ken ik die mensen ookquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ah Serieus, de mensen van wie die was waren ook lid van die club. Ja alleen het nut van die 2 pookjes zag ik niet in althans, het nut wel, maar de verschillen niet
Ik wil ook zo'n bak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |