de mijne ook schatquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:01 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd
@fanvanheteersteuur: mijn haar is kort
haha, dankjequote:Op woensdag 2 juli 2008 19:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
ah ik heb hem nu pas door !
nou je mag er tussen van mij hoor
neequote:Op woensdag 2 juli 2008 19:06 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
haha, dankje
had je het eerst niet door?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:46 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mooi aan een man (het is een pré, geen eis! Soms kan het wel eens anders uitpakken)
-Kort haar, niet gemillimeterd maar iets langer, leuk in modelgebracht. check
-Het mooist vind ik een gezicht met stoppels, maar in het kader van "praktisch" zijn is gladgeschoren beter.check te lui om te scheren vandaag
-Lang 1.95 check
-Normaal postuur, liefst iets gespierd maar niet te. Zeker niet dun! was normaal![]()
-Goed gekleed ehm, op moment niet![]()
-Liefst met een gezond kleurtje op de huid.check
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee![]()
toen ging ik die post nakijken wat er zou kunnen zijn waar je mij voor bedankte en toen zag ik het pas![]()
humor
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:01 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd
@fanvanheteersteuur: mijn haar is kort
You called?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
Krullenen wel gespierd please graag!
Als ik eerlijk ben zie ik in zijn fobo geen krullen. Maar aangezien het geen slecht fobo is komt hij er wel mee weg imo.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:20 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Vind je je reacties zelf niet een beetje zielig?
Misschien had ie het over schaamhaar?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:24 schreef Raissa het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben zie ik in zijn fobo geen krullen. Maar aangezien het geen slecht fobo is komt hij er wel mee weg imo.
Mogelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:26 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Misschien had ie het over schaamhaar?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:26 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Misschien had ie het over schaamhaar?
Wat mij ook opvalt is dat de zéér weinige negatieve reacties, misschien is dit de tweede, zijn van mannen, en wel van mannen zonder foboquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:20 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:14 schreef Dyob het volgende:
Stukje persoonlijk onderhoud toch. Als iedereen zich daaraan zou houden zou de wereld er letterlijk een stuk frisser uit zien
Ik denk dat 't vooral andere mensen zijn die z'n reacties zielig vinden. Betreffende user zet zichzelf behoorlijk voorschut.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:20 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
* Sport_Life voelt zich betrapt..quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Wat mij ook opvalt is dat de zéér weinige negatieve reacties, misschien is dit de tweede, zijn van mannen, en wel van mannen zonder fobo![]()
Wat mij ook opvalt is dat dit topic nu al best veel views vergeleken met het al veel eerder geopende topic
Heren: wat vinden jullie mooier?
alleen in dat topic is het aantal posts dubbel zoveel90 % mannen......
dus de mannen lezen hier wel mee, maar durven niet mee te posten, dus ik zou zeggen die paar helden die het wel durven, laten we die niet wegjagen maar koesteren![]()
helmaal goed..... niks meer aan doenquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:02 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
* Sport_Life voelt zich betrapt..![]()
.
misschien toch maar fototje uploaden om niet zielig over te komenedit: Done
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |