abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59845569
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:13 schreef Schoothondje het volgende:

[..]

Idd, je spelt het trouwens als afrodiasicum..
Eerder als afrodisiacum.

En wat een topic zeg, die 'eisen' die soms gesteld worden....
pi_59845925
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 03:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Halflang haar met krullen, duh. En mooie handen. En gespierde armen.
Kom ik aan met me kromme middelvinger
pi_59845972
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:16 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Kom ik aan met me kromme middelvinger

maar je hebt humor dus die middelvinger maakt niet uit
pi_59846138
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

maar je hebt humor dus die middelvinger maakt niet uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59846168
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:27 schreef Slein83 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je gebeten door een schaapje ?
pi_59846243
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ben je gebeten door een schaapje ?

nee, dan was ik nog cool geweest! Had ik kunnen zeggen "Kijk ik ben gebeten door een schaap!"
SPOILER
pi_59846265
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:31 schreef Slein83 het volgende:

[..]

nee, dan was ik nog cool geweest! Had ik kunnen zeggen "Kijk ik ben gebeten door een schaap!"
SPOILER
pi_59846290
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Het kan bij mij nog erger hoor
pi_59846335
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:33 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Nog erger? Je piemel is ook krom?
pi_59846338
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:33 schreef Slein83 het volgende:

[..]

je hebt vast ook wel iets moois aan jezelf

vertel?

dan kunnen de dames daar op reageren want ik wil nog steeds weten wat een vrouw mooi vind aan een man.
pi_59846356
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:36 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

ik wil het niet weten.......
pi_59846397
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:36 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Die heeft tussen de deur gezeten
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

je hebt vast ook wel iets moois aan jezelf

vertel?

dan kunnen de dames daar op reageren want ik wil nog steeds weten wat een vrouw mooi vind aan een man.
Ehm men zegt dat ik mooi haar heb en mooie ogen, genoeg info
pi_59846485
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:39 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Die heeft tussen de deur gezeten
[..]

Ehm men zegt dat ik mooi haar heb en mooie ogen, genoeg info
Wie is die men toch?
pi_59846686
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:44 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Wie is die men toch?
De dames en ook wel heren
pi_59846853
eigenlijk ben ik niet zo heel snel ondersteboven van een dude. Ze moeten gewoon die xfactor hebben. En dat klinkt zwaar maar het zit m in de kleinste dingen. Maar ik knap iig af op arrogante lui (man en vrouw) die denken dat hun mening de juiste is en daarom maar alles in 1 hokje proppen. Merk het veel te vaak hiero. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon een masker zijn.

ow en ja: kort haar bij mannen vind ik mooier ja. Maar het is net als bij vrouwen: de een staat dit mooier en de ander dat.

groeten, Apotheose
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_59846874
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:55 schreef Slein83 het volgende:

[..]

De dames en ook wel heren
Ik plaag je maar! Thumbs up
  woensdag 2 juli 2008 @ 18:07:04 #92
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_59846906
Donker haar, bij voorkeur met krullen,
donkere ogen, lichte huid

Maar anders is een hele lievve jongen met een zonnige smile en een slank/ normaal figuur die me aan het lachen kan maken en waar ik op kan rekenen ook tof
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_59847641
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:03 schreef Apotheose het volgende:
eigenlijk ben ik niet zo heel snel ondersteboven van een dude. Ze moeten gewoon die xfactor hebben. En dat klinkt zwaar maar het zit m in de kleinste dingen. Maar ik knap iig af op arrogante lui (man en vrouw) die denken dat hun mening de juiste is en daarom maar alles in 1 hokje proppen. Merk het veel te vaak hiero. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon een masker zijn.

ow en ja: kort haar bij mannen vind ik mooier ja. Maar het is net als bij vrouwen: de een staat dit mooier en de ander dat.

groeten, Apotheose
het is inderdaad gewoon de x-factor en dat heeft eigenlijk weinig te maken met kort of lang haar, bruine of blauwe ogen..... een man moet gewoon ''iets'' hebben.

en nu heb ik het gewoon even zuiver over ''kijken naar een mooie man'' wat ik dus mooi of aantrekkelijk vind, zijn eigenlijk ook twee aparte begrippen, mooi is niet altijd aantrekkelijk, een chagerijnige mooie rotkop is eigenlijk weer lelijk...

gewoon leuk, mooi of aantrekkelijk loopt bij mij zeer uitéén

van brad pitt, al paccino, Yul Brynner (volledig kaal), tot jack nicholson

tja gewoon een lekker ding.........

al paccino een beetje ''de foute man'' maar heel aantrekkelijk

jack tja heb ik gewoon een zwak voor, heeft humor ook (tenminste in zijn films dan hé)

Yul Brynner die ogen !! mooi......

dus tja qua uiterlijk is het gewoon denk ik een optelsom van verschillende dingen, blijkbaar heeft het bij mijzelf dus niet met haardracht ofzo te maken.....

maar ''houden van'' is natuurlijk wat anders hé

dit is gewoon effe lekker oppervlakkig (net zoals de mannen altijd doen) kijken wat je nou een lekker ding vindt en wat niet.........

mogen wij ook eens ja !
  woensdag 2 juli 2008 @ 18:46:15 #94
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_59847739
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef TheDenialTwist het volgende:

[..]

Mij ook niet. Of ik iemand aantrekkelijk vind wordt voor mij niet bepaald door het hebben van blauwe of bruine ogen, lang, kort of geen haar, zwart of blond en gespierd of juist niet.

Wat ook weer niet wil zeggen dat uiterlijk geen rol speelt, maar er zijn geen standaard uiterlijke kenmerken die ik wel of niet mooi vind.
Als men jou fobo kijkt dan weten ze mijn antwoord bij "Heren: wat vinden jullie mooier"
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_59847756
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 02:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Als alternatief voor het topic Heren: wat vinden jullie mooier? vind ik dat de dames nu ook een mening mogen geven over de heren

Dames wat vinden jullie nu mooi en niet mooi aan een man?

Bijvoorbeeld, stekeltjeshaar álla coupe militair of gewoon een lekkere bos met krullen of Lang haar desnoods met staartje (afschuwelijk vind ik zelf, maar goed)

Gladgeschoren? Een snor, misschien zelfs een baard, of een stoere stoppeltjeskin (die dan wel je hele huid openraspt maarja.....)

Gespierd, extra gespierd , gewoon lekker sportief slank, of juist een lekkere mollige teddybeer?

Ik ben benieuwd
Mooi aan een man (het is een pré, geen eis! Soms kan het wel eens anders uitpakken)
-Kort haar, niet gemillimeterd maar iets langer, leuk in modelgebracht.
-Het mooist vind ik een gezicht met stoppels, maar in het kader van "praktisch" zijn is gladgeschoren beter.
-Lang
-Normaal postuur, liefst iets gespierd maar niet te. Zeker niet dun!
-Goed gekleed
-Liefst met een gezond kleurtje op de huid.
pi_59847908
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:46 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Als men jou fobo kijkt dan weten ze mijn antwoord bij "Heren: wat vinden jullie mooier"
lang haar zeker weer?
pi_59847993
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:03 schreef Apotheose het volgende:

groeten, Apotheose
Vaak een masker ja, de meeste hier durven hun bek niet open te trekken IRL, maar daar is internet voor uitgevonden denk ik zo.
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

het is inderdaad gewoon de x-factor en dat heeft eigenlijk weinig te maken met kort of lang haar, bruine of blauwe ogen..... een man moet gewoon ''iets'' hebben.

en nu heb ik het gewoon even zuiver over ''kijken naar een mooie man'' wat ik dus mooi of aantrekkelijk vind, zijn eigenlijk ook twee aparte begrippen, mooi is niet altijd aantrekkelijk, een chagerijnige mooie rotkop is eigenlijk weer lelijk...

gewoon leuk, mooi of aantrekkelijk loopt bij mij zeer uitéén

van brad pitt, al paccino, Yul Brynner (volledig kaal), tot jack nicholson

[ afbeelding ]

tja gewoon een lekker ding.........

[ afbeelding ]

al paccino een beetje ''de foute man'' maar heel aantrekkelijk

[ afbeelding ]

jack tja heb ik gewoon een zwak voor, heeft humor ook (tenminste in zijn films dan hé)

[ afbeelding ]

Yul Brynner die ogen !! mooi......

[ afbeelding ]
Fidelio OMG

dus tja qua uiterlijk is het gewoon denk ik een optelsom van verschillende dingen, blijkbaar heeft het bij mijzelf dus niet met haardracht ofzo te maken.....

maar ''houden van'' is natuurlijk wat anders hé

dit is gewoon effe lekker oppervlakkig (net zoals de mannen altijd doen) kijken wat je nou een lekker ding vindt en wat niet.........

mogen wij ook eens ja !
Dankje schat
pi_59848037
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:56 schreef Fidelio9889 het volgende:

Dankje schat
voor wat lieverd ?
pi_59848068
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

voor wat lieverd ?

ah ik heb hem nu pas door !

nou je mag er tussen van mij hoor
pi_59848110
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:46 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik voel me vereerd

@fanvanheteersteuur: mijn haar is kort
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')