Eerder als afrodisiacum.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:13 schreef Schoothondje het volgende:
[..]
Idd, je spelt het trouwens als afrodiasicum..
Kom ik aan met me kromme middelvingerquote:Op woensdag 2 juli 2008 03:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Halflang haar met krullen, duh. En mooie handen. En gespierde armen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:16 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Kom ik aan met me kromme middelvinger
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar je hebt humor dus die middelvinger maakt niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:27 schreef Slein83 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben je gebeten door een schaapje ?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben je gebeten door een schaapje ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:31 schreef Slein83 het volgende:
[..]
nee, dan was ik nog cool geweest! Had ik kunnen zeggen "Kijk ik ben gebeten door een schaap!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je hebt vast ook wel iets moois aan jezelfquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:36 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Nog erger? Je piemel is ook krom?
Die heeft tussen de deur gezetenquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:36 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Nog erger? Je piemel is ook krom?
Ehm men zegt dat ik mooi haar heb en mooie ogen, genoeg infoquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je hebt vast ook wel iets moois aan jezelf![]()
vertel?
dan kunnen de dames daar op reageren want ik wil nog steeds weten wat een vrouw mooi vind aan een man.
Wie is die men toch?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:39 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Die heeft tussen de deur gezeten![]()
[..]
Ehm men zegt dat ik mooi haar heb en mooie ogen, genoeg info
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:03 schreef Apotheose het volgende:
eigenlijk ben ik niet zo heel snel ondersteboven van een dude. Ze moeten gewoon die xfactor hebben. En dat klinkt zwaar maar het zit m in de kleinste dingen. Maar ik knap iig af op arrogante lui (man en vrouw) die denken dat hun mening de juiste is en daarom maar alles in 1 hokje proppen. Merk het veel te vaak hiero. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon een masker zijn.
ow en ja: kort haar bij mannen vind ik mooier ja. Maar het is net als bij vrouwen: de een staat dit mooier en de ander dat.![]()
groeten, Apotheose
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Mij ook niet. Of ik iemand aantrekkelijk vind wordt voor mij niet bepaald door het hebben van blauwe of bruine ogen, lang, kort of geen haar, zwart of blond en gespierd of juist niet.
Wat ook weer niet wil zeggen dat uiterlijk geen rol speelt, maar er zijn geen standaard uiterlijke kenmerken die ik wel of niet mooi vind.
Mooi aan een man (het is een pré, geen eis! Soms kan het wel eens anders uitpakken)quote:Op woensdag 2 juli 2008 02:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Als alternatief voor het topic Heren: wat vinden jullie mooier? vind ik dat de dames nu ook een mening mogen geven over de heren![]()
Dames wat vinden jullie nu mooi en niet mooi aan een man?
Bijvoorbeeld, stekeltjeshaar álla coupe militair of gewoon een lekkere bos met krullen of Lang haar desnoods met staartje (afschuwelijk vind ik zelf, maar goed)
Gladgeschoren? Een snor, misschien zelfs een baard, of een stoere stoppeltjeskin (die dan wel je hele huid openraspt maarja.....)
Gespierd, extra gespierd , gewoon lekker sportief slank, of juist een lekkere mollige teddybeer?
Ik ben benieuwd
lang haar zeker weer?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als men jou fobo kijkt dan weten ze mijn antwoord bij "Heren: wat vinden jullie mooier"
Vaak een masker ja, de meeste hier durven hun bek niet open te trekken IRL, maar daar is internet voor uitgevonden denk ik zo.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:03 schreef Apotheose het volgende:
eigenlijk ben ik niet zo heel snel ondersteboven van een dude. Ze moeten gewoon die xfactor hebben. En dat klinkt zwaar maar het zit m in de kleinste dingen. Maar ik knap iig af op arrogante lui (man en vrouw) die denken dat hun mening de juiste is en daarom maar alles in 1 hokje proppen. Merk het veel te vaak hiero. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon een masker zijn.
ow en ja: kort haar bij mannen vind ik mooier ja. Maar het is net als bij vrouwen: de een staat dit mooier en de ander dat.![]()
groeten, Apotheose
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
het is inderdaad gewoon de x-factor en dat heeft eigenlijk weinig te maken met kort of lang haar, bruine of blauwe ogen..... een man moet gewoon ''iets'' hebben.
en nu heb ik het gewoon even zuiver over ''kijken naar een mooie man'' wat ik dus mooi of aantrekkelijk vind, zijn eigenlijk ook twee aparte begrippen, mooi is niet altijd aantrekkelijk, een chagerijnige mooie rotkop is eigenlijk weer lelijk...
gewoon leuk, mooi of aantrekkelijk loopt bij mij zeer uitéén
van brad pitt, al paccino, Yul Brynner (volledig kaal), tot jack nicholson
[ afbeelding ]
tja gewoon een lekker ding.........
![]()
[ afbeelding ]
al paccino een beetje ''de foute man'' maar heel aantrekkelijk
![]()
[ afbeelding ]
jacktja heb ik gewoon een zwak voor, heeft humor ook (tenminste in zijn films dan hé)
![]()
[ afbeelding ]
Yul Brynner die ogen !!mooi......
[ afbeelding ]
FidelioOMG
![]()
![]()
dus tja qua uiterlijk is het gewoon denk ik een optelsom van verschillende dingen, blijkbaar heeft het bij mijzelf dus niet met haardracht ofzo te maken.....
maar ''houden van'' is natuurlijk wat anders hé
dit is gewoon effe lekker oppervlakkig (net zoals de mannen altijd doen) kijken wat je nou een lekker ding vindt en wat niet.........
mogen wij ook eens ja !
Ik voel me vereerdquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als men jou fobo kijkt dan weten ze mijn antwoord bij "Heren: wat vinden jullie mooier"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |