abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59844020
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:49 schreef BabblingBrook het volgende:
Boeit mij werkelijk helemaal niks
Mij ook niet. Of ik iemand aantrekkelijk vind wordt voor mij niet bepaald door het hebben van blauwe of bruine ogen, lang, kort of geen haar, zwart of blond en gespierd of juist niet.

Wat ook weer niet wil zeggen dat uiterlijk geen rol speelt, maar er zijn geen standaard uiterlijke kenmerken die ik wel of niet mooi vind.
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:54:36 #62
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59844043
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Als je echt denkt dat vrouwen, met het eerste de beste ongemanierd vies dik varken in zee zullen gaan alleen omdat hij centjes heeft, denk ik toch dat je een verkeerd beeld hebt van de ''vrouw'' in het algemeen.
Niet alle vrouwen, ik ben niet rijk, noch knap en heb toch een vaste relatie. Echter gaat bij zeker de helft van de vrouwen 90% van de eisen aan een aanstaande overboord als hij een flinke bankrekening heeft.
quote:
Nogmaals uitzonderingen heb je altijd, zowel bij mannen als vrouwen.
Tuurlijk, die bevestigen namelijk de regel.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59844125
klein, intelligent, gespierd mag best, muzikaal? en haar gewoon niet te kort.. basic guidelines variaties op een thema komen uiteraard voor
pi_59844170
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef TheDenialTwist het volgende:

[..]

Mij ook niet. Of ik iemand aantrekkelijk vind wordt voor mij niet bepaald door het hebben van blauwe of bruine ogen, lang, kort of geen haar, zwart of blond en gespierd of juist niet. Ik heb daar niet echt een voorkeur in.
ah....... dit soort reacties zijn heerlijk om te horen, die ben ik namelijk nog niet tegengekomen in het topic
Heren: wat vinden jullie mooier?

blijkbaar hebben vrouwen dan toch meer besef dat schoonheid maar betrekkelijk is, en bovendien vervaagd, ja mannen ook bij jullie, als je nu 20 jaar bent, slank, lekkere bos haar etc. ben je misschien wel kalend met een bierbuikje op je 40e jaar, hoeft niet maar het gebeurd o zo vaak !
pi_59844323
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:54 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen, ik ben niet rijk, noch knap en heb toch een vaste relatie. Echter gaat bij zeker de helft van de vrouwen 90% van de eisen aan een aanstaande overboord als hij een flinke bankrekening heeft.
[..]

nou gelukkig heb je dan een vriendin gevonden die deel uitmaakt van die kleine 10%
(da's wel een érg klein percentage hoor.

Tuurlijk, die bevestigen namelijk de regel.

en je moeder, vriendin en eventuele zus(sen) behoren zeker toevallig ook nét bij die 10%
Oké je zal wel gelijk hebben, en voor de rest zijn vrouwen natuurlijk allemaal hoeren toch?
(o, ja behalve je oma natuurlijk want die kan ook dan wel bij die 10% die het niet zijn)
Ik denk dat jouw gehele vrouwelijke deel van de familie dan wel die 10% zal zijn

kom op, je weet wel beter, kijk eens om je heen, denk je écht zó slecht over de rest van je vrouwen in
je omgeving? vast niet

pi_59844437
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]
pi_59844689
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:09 schreef Fidelio9889 het volgende:

[..]

thanks

aan je fobo te zien ben je dus niet alleen een ''mooie'' man maar ook nog eens intelligent

pi_59844809
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

thanks

aan je fobo te zien ben je dus niet alleen een ''mooie'' man maar ook nog eens intelligent

Ik betwijfel of ik intelligent ben, je zou van iemand die dat is niet verwachten dat al zijn exen hem beflikkeren
Ik bekijk alles individualistisch ongeacht geslacht e.d., maar ik kan wel zeggen dat mijn ervaring met vrouwen niet altijd top was.
pi_59845228
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

thanks

Jij kunt aan zijn foto zien dat hij intelligent is?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_59845353
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef TheDenialTwist het volgende:

[..]

Mij ook niet. Of ik iemand aantrekkelijk vind wordt voor mij niet bepaald door het hebben van blauwe of bruine ogen, lang, kort of geen haar, zwart of blond en gespierd of juist niet.

Wat ook weer niet wil zeggen dat uiterlijk geen rol speelt, maar er zijn geen standaard uiterlijke kenmerken die ik wel of niet mooi vind.
Ow kom op. Als jij op een terras mensen aan het kijken bent, zijn er geen mannen die je net ff wat langer bekijkt omdat je ze mooi vindt?

Het gaat hier trouwens ook niet om de vraag waarom je iemand aantrekkelijk vindt, maar wat je mooi vindt, wat je aangenaam vindt om naar te kijken dus.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_59845390
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:43 schreef Misstique het volgende:

[..]

Jij kunt aan zijn foto zien dat hij intelligent is?

nee aan het feit dat hij mijn redenering door had
pi_59845446
Dát maakt hem intelligent? Die ' '?
pi_59845480
Laat die jongen dat toch even geloven,.
*****Kraak........
pi_59845516
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:48 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ow kom op. Als jij op een terras mensen aan het kijken bent, zijn er geen mannen die je net ff wat langer bekijkt omdat je ze mooi vindt?

Het gaat hier trouwens ook niet om de vraag waarom je iemand aantrekkelijk vindt, maar wat je mooi vindt, wat je aangenaam vindt om naar te kijken dus.
Lees mijn post dan eens goed. Ja, de ene man vind ik mooier dan de andere, maar dat ligt niet aan of hij nou blond of bruin haar heeft.
pi_59845553
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:48 schreef Misstique het volgende:

[..]

en dat moet kunnen, kijken mag, aankomen niet, tenmiste als je al een relatie hebt.

ik kijk trouwens ook met plezier en bewondering naar een mooi meisje, (nee ik heb geen lesbische neigingen), gewoon zoals je kijkt naar ''iets'' moois, dat kan een voorwerp zijn of een mens,

De reden dat ik ooit eens lang gelden verliefd werd op mijn vent was niet omdat hij zo mooi was,
maar omdat hij zo verlegen was......... dat vond ik lief

hou persoonlijk niet zo van snelle jongens....

maar ongeacht of een vrouw of man nu een relatie heeft kan je best een mening hebben over wat jij persoonlijk een mooi vindt aan (in dit topic dan) een man.

een mooi gebit en mooie glimlach is voor mij al meer dan de helft gewonnen.....
pi_59845569
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:13 schreef Schoothondje het volgende:

[..]

Idd, je spelt het trouwens als afrodiasicum..
Eerder als afrodisiacum.

En wat een topic zeg, die 'eisen' die soms gesteld worden....
pi_59845925
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 03:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Halflang haar met krullen, duh. En mooie handen. En gespierde armen.
Kom ik aan met me kromme middelvinger
pi_59845972
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:16 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Kom ik aan met me kromme middelvinger

maar je hebt humor dus die middelvinger maakt niet uit
pi_59846138
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

maar je hebt humor dus die middelvinger maakt niet uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59846168
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:27 schreef Slein83 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je gebeten door een schaapje ?
pi_59846243
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ben je gebeten door een schaapje ?

nee, dan was ik nog cool geweest! Had ik kunnen zeggen "Kijk ik ben gebeten door een schaap!"
SPOILER
pi_59846265
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:31 schreef Slein83 het volgende:

[..]

nee, dan was ik nog cool geweest! Had ik kunnen zeggen "Kijk ik ben gebeten door een schaap!"
SPOILER
pi_59846290
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Het kan bij mij nog erger hoor
pi_59846335
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:33 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Nog erger? Je piemel is ook krom?
pi_59846338
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:33 schreef Slein83 het volgende:

[..]

je hebt vast ook wel iets moois aan jezelf

vertel?

dan kunnen de dames daar op reageren want ik wil nog steeds weten wat een vrouw mooi vind aan een man.
pi_59846356
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:36 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

ik wil het niet weten.......
pi_59846397
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:36 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Die heeft tussen de deur gezeten
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

je hebt vast ook wel iets moois aan jezelf

vertel?

dan kunnen de dames daar op reageren want ik wil nog steeds weten wat een vrouw mooi vind aan een man.
Ehm men zegt dat ik mooi haar heb en mooie ogen, genoeg info
pi_59846485
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:39 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Die heeft tussen de deur gezeten
[..]

Ehm men zegt dat ik mooi haar heb en mooie ogen, genoeg info
Wie is die men toch?
pi_59846686
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:44 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Wie is die men toch?
De dames en ook wel heren
pi_59846853
eigenlijk ben ik niet zo heel snel ondersteboven van een dude. Ze moeten gewoon die xfactor hebben. En dat klinkt zwaar maar het zit m in de kleinste dingen. Maar ik knap iig af op arrogante lui (man en vrouw) die denken dat hun mening de juiste is en daarom maar alles in 1 hokje proppen. Merk het veel te vaak hiero. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon een masker zijn.

ow en ja: kort haar bij mannen vind ik mooier ja. Maar het is net als bij vrouwen: de een staat dit mooier en de ander dat.

groeten, Apotheose
just give a second thought
what if we don't get caught...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')