Mij ook niet. Of ik iemand aantrekkelijk vind wordt voor mij niet bepaald door het hebben van blauwe of bruine ogen, lang, kort of geen haar, zwart of blond en gespierd of juist niet.quote:
Niet alle vrouwen, ik ben niet rijk, noch knap en heb toch een vaste relatie. Echter gaat bij zeker de helft van de vrouwen 90% van de eisen aan een aanstaande overboord als hij een flinke bankrekening heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Als je echt denkt dat vrouwen, met het eerste de beste ongemanierd vies dik varken in zee zullen gaan alleen omdat hij centjes heeft, denk ik toch dat je een verkeerd beeld hebt van de ''vrouw'' in het algemeen.
Tuurlijk, die bevestigen namelijk de regel.quote:Nogmaals uitzonderingen heb je altijd, zowel bij mannen als vrouwen.
ah....... dit soort reacties zijn heerlijk om te horen, die ben ik namelijk nog niet tegengekomen in het topicquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Mij ook niet. Of ik iemand aantrekkelijk vind wordt voor mij niet bepaald door het hebben van blauwe of bruine ogen, lang, kort of geen haar, zwart of blond en gespierd of juist niet. Ik heb daar niet echt een voorkeur in.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:54 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen, ik ben niet rijk, noch knap en heb toch een vaste relatie. Echter gaat bij zeker de helft van de vrouwen 90% van de eisen aan een aanstaande overboord als hij een flinke bankrekening heeft.
[..]
nou gelukkig heb je dan een vriendin gevonden die deel uitmaakt van die kleine 10%
(da's wel een érg klein percentage hoor.
Tuurlijk, die bevestigen namelijk de regel.
en je moeder, vriendin en eventuele zus(sen) behoren zeker toevallig ook nét bij die 10%
Okéje zal wel gelijk hebben, en voor de rest zijn vrouwen natuurlijk allemaal hoeren toch?
(o, ja behalve je oma natuurlijk want die kan ook dan wel bij die 10% die het niet zijn)
Ik denk dat jouw gehele vrouwelijke deel van de familie dan wel die 10% zal zijn![]()
kom op, je weet wel beter, kijk eens om je heen, denk je écht zó slecht over de rest van je vrouwen in
je omgeving? vast niet![]()
thanksquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
thanks![]()
aan je fobo te zien ben je dus niet alleen een ''mooie'' man maar ook nog eens intelligent
Jij kunt aan zijn foto zien dat hij intelligent is?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
thanks![]()
aan je fobo te zien ben je dus niet alleen een ''mooie'' man maar ook nog eens intelligent
Ow kom op. Als jij op een terras mensen aan het kijken bent, zijn er geen mannen die je net ff wat langer bekijkt omdat je ze mooi vindt?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Mij ook niet. Of ik iemand aantrekkelijk vind wordt voor mij niet bepaald door het hebben van blauwe of bruine ogen, lang, kort of geen haar, zwart of blond en gespierd of juist niet.
Wat ook weer niet wil zeggen dat uiterlijk geen rol speelt, maar er zijn geen standaard uiterlijke kenmerken die ik wel of niet mooi vind.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij kunt aan zijn foto zien dat hij intelligent is?
Lees mijn post dan eens goed. Ja, de ene man vind ik mooier dan de andere, maar dat ligt niet aan of hij nou blond of bruin haar heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow kom op. Als jij op een terras mensen aan het kijken bent, zijn er geen mannen die je net ff wat langer bekijkt omdat je ze mooi vindt?
Het gaat hier trouwens ook niet om de vraag waarom je iemand aantrekkelijk vindt, maar wat je mooi vindt, wat je aangenaam vindt om naar te kijken dus.
en dat moet kunnen, kijken mag, aankomen niet, tenmiste als je al een relatie hebt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow kom op. Als jij op een terras mensen aan het kijken bent, zijn er geen mannen die je net ff wat langer bekijkt omdat je ze mooi vindt?
Het gaat hier trouwens ook niet om de vraag waarom je iemand aantrekkelijk vindt, maar wat je mooi vindt, wat je aangenaam vindt om naar te kijken dus.
Eerder als afrodisiacum.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:13 schreef Schoothondje het volgende:
[..]
Idd, je spelt het trouwens als afrodiasicum..
Kom ik aan met me kromme middelvingerquote:Op woensdag 2 juli 2008 03:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Halflang haar met krullen, duh. En mooie handen. En gespierde armen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:16 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Kom ik aan met me kromme middelvinger
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar je hebt humor dus die middelvinger maakt niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:27 schreef Slein83 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben je gebeten door een schaapje ?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben je gebeten door een schaapje ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:31 schreef Slein83 het volgende:
[..]
nee, dan was ik nog cool geweest! Had ik kunnen zeggen "Kijk ik ben gebeten door een schaap!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je hebt vast ook wel iets moois aan jezelfquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:36 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Nog erger? Je piemel is ook krom?
Die heeft tussen de deur gezetenquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:36 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Nog erger? Je piemel is ook krom?
Ehm men zegt dat ik mooi haar heb en mooie ogen, genoeg infoquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je hebt vast ook wel iets moois aan jezelf![]()
vertel?
dan kunnen de dames daar op reageren want ik wil nog steeds weten wat een vrouw mooi vind aan een man.
Wie is die men toch?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:39 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Die heeft tussen de deur gezeten![]()
[..]
Ehm men zegt dat ik mooi haar heb en mooie ogen, genoeg info
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |