abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:20:02 #51
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_59843273
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:19 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

Tjee, dit ben ik gewoon. En dan ook nog grote bruine ogen. Ik wist eigenlijk niet dat ik de ideale man was
Toch knap dat je dan glad, stoppels én een baardje hebt! Of je moet natuurlijk respectievelijk je lul (kaal), je ballen (stoppels) en je perineum (baardje) bedoelen.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:27:32 #52
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_59843418
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:04 schreef fluitbekzeenaald het volgende:

[..]

Jij hebt overgewicht Of ben je afgevallen sinds de film uitkwam?
Ja, en ik ben ook jaren jonger geworden. En zo nog wat veranderingen...
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:20 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Toch knap dat je dan glad, stoppels én een baardje hebt! Of je moet natuurlijk respectievelijk je lul (kaal), je ballen (stoppels) en je perineum (baardje) bedoelen.
Gladgeschoren ben ik eigenlijk nooit... Maar stoppels of een baardje van een paar dagen is dus over het algemeen wel aanwezig. Dacht eigenlijk altijd dat vrouwen niet zo van gezichtsbeharing hielden, maar dat blijkt dus mee te vallen. Hoe dan ook, ik heb een hekel aan zo'n glad blote billengezicht, dus ik trim de boel gewoon lekker op standje 0.
Are these the nazis, Walter?
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:31:14 #53
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_59843495
quote:
Zie fobo en anders gewoon meer vragen.
Je bent door mijn keuring
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:34:03 #54
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59843554
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

zullen we dat aan de vrouwen overlaten

voor mij is domheid de eerste reden om af te haken, en pochen met geld valt onder mijn mening onder
domheid.
Oh, kom op.
Een man die genoeg geld heeft om je alles te geven wat je wil (huis, reizen, concerten, kleding, etc.) verliest het van een slimme pauper.
Dacht het niet.... Vrouwen, simpel en voorspelbaar
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59843677
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:34 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Oh, kom op.
Een man die genoeg geld heeft om je alles te geven wat je wil (huis, reizen, concerten, kleding, etc.) verliest het van een slimme pauper.
Als het echt een heel lelijke, dikke, domme klootzak is zal ik het toch niet doen . Er zijn grenzen. Maar slimme paupers komen ook niet door de voorrondes
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_59843911
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:31 schreef aychelle het volgende:

[..]

Je bent door mijn keuring
En de prijs die daarbij hoort is?
pi_59843912
Boeit mij werkelijk helemaal niks
pi_59843989
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:34 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Oh, kom op.
een pauper ? zo'n ''bier en tieten, tralalala figuur? Ja die verliest het sowieso van iedere man die een beetje meer niveau heeft.

Golddiggers is een ander verhaal, en die heb je trouwens onder mannen en vrouwen.
Ga de celeberties er maar eens op na, 60 jarige (rijke) ex-filmsterren die met hun toyboy trouwen,
(remeber Liza Minnelli bijvoorbeeld)

Voor de rest is het vrij normaal dat een vrouw, zit in de natuur zelfs bij dieren, een man zoeken
waar ze zich ''veilig'' bij voelen, er zullen weinig vrouwen zijn inderdaad die voor een drugsverslaafde,
zuipende nietsnut zullen gaan. Als toekomstige partner zoek je toch een verantwoordelijke vent.

ik neem aan dat als een man zo ver is om zich te gaan settelen en een gezin wil gaan stichten (jij misschien niet, maar dat mag, je kunt ook tot je 60e jaar lekker kroegen blijven aflopen en feesten), maar goed er bestaan dus mannen op deze werled, geloof het of niet, die zo rond hun dertigste wel genoeg hebben
''rondgeneusd'' om het maar even netjes uit te drukken en wel toe zijn aan een vaste relatie.
Dan willen ze toch ook geen gokverslaafde, cokesnuifende, losbollige meid als vrouw van hun kinderen.

Dus ja, buiten uiterlijk schoon, wat voor iedereen dus weer iets anders is, ''selecteerd'' zowel man als vrouw op ''karakter'' als je dat niet zou doen, en jij alleen een ''lekker wijf wilt'', zou je wel eens lelijk op je neus kunnen kijken.

Als je echt denkt dat vrouwen, met het eerste de beste ongemanierd vies dik varken in zee zullen gaan alleen omdat hij centjes heeft, denk ik toch dat je een verkeerd beeld hebt van de ''vrouw'' in het algemeen.

Nogmaals uitzonderingen heb je altijd, zowel bij mannen als vrouwen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:52:17 #59
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59843990
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:49 schreef Fidelio9889 het volgende:

[..]

En de prijs die daarbij hoort is?
Wat een niet zo verkapte versierpogingen zijn dit dan?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59844002
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:39 schreef fluitbekzeenaald het volgende:

[..]

Als het echt een heel lelijke, dikke, domme klootzak is zal ik het toch niet doen . Er zijn grenzen. Maar slimme paupers komen ook niet door de voorrondes
dus dat.........
pi_59844020
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:49 schreef BabblingBrook het volgende:
Boeit mij werkelijk helemaal niks
Mij ook niet. Of ik iemand aantrekkelijk vind wordt voor mij niet bepaald door het hebben van blauwe of bruine ogen, lang, kort of geen haar, zwart of blond en gespierd of juist niet.

Wat ook weer niet wil zeggen dat uiterlijk geen rol speelt, maar er zijn geen standaard uiterlijke kenmerken die ik wel of niet mooi vind.
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:54:36 #62
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59844043
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Als je echt denkt dat vrouwen, met het eerste de beste ongemanierd vies dik varken in zee zullen gaan alleen omdat hij centjes heeft, denk ik toch dat je een verkeerd beeld hebt van de ''vrouw'' in het algemeen.
Niet alle vrouwen, ik ben niet rijk, noch knap en heb toch een vaste relatie. Echter gaat bij zeker de helft van de vrouwen 90% van de eisen aan een aanstaande overboord als hij een flinke bankrekening heeft.
quote:
Nogmaals uitzonderingen heb je altijd, zowel bij mannen als vrouwen.
Tuurlijk, die bevestigen namelijk de regel.
pi_59844125
klein, intelligent, gespierd mag best, muzikaal? en haar gewoon niet te kort.. basic guidelines variaties op een thema komen uiteraard voor
pi_59844170
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef TheDenialTwist het volgende:

[..]

Mij ook niet. Of ik iemand aantrekkelijk vind wordt voor mij niet bepaald door het hebben van blauwe of bruine ogen, lang, kort of geen haar, zwart of blond en gespierd of juist niet. Ik heb daar niet echt een voorkeur in.
ah....... dit soort reacties zijn heerlijk om te horen, die ben ik namelijk nog niet tegengekomen in het topic
Heren: wat vinden jullie mooier?

blijkbaar hebben vrouwen dan toch meer besef dat schoonheid maar betrekkelijk is, en bovendien vervaagd, ja mannen ook bij jullie, als je nu 20 jaar bent, slank, lekkere bos haar etc. ben je misschien wel kalend met een bierbuikje op je 40e jaar, hoeft niet maar het gebeurd o zo vaak !
pi_59844323
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:54 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen, ik ben niet rijk, noch knap en heb toch een vaste relatie. Echter gaat bij zeker de helft van de vrouwen 90% van de eisen aan een aanstaande overboord als hij een flinke bankrekening heeft.
[..]

nou gelukkig heb je dan een vriendin gevonden die deel uitmaakt van die kleine 10%
(da's wel een érg klein percentage hoor.

Tuurlijk, die bevestigen namelijk de regel.

en je moeder, vriendin en eventuele zus(sen) behoren zeker toevallig ook nét bij die 10%
Oké je zal wel gelijk hebben, en voor de rest zijn vrouwen natuurlijk allemaal hoeren toch?
(o, ja behalve je oma natuurlijk want die kan ook dan wel bij die 10% die het niet zijn)
Ik denk dat jouw gehele vrouwelijke deel van de familie dan wel die 10% zal zijn

kom op, je weet wel beter, kijk eens om je heen, denk je écht zó slecht over de rest van je vrouwen in
je omgeving? vast niet

pi_59844437
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]
pi_59844689
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:09 schreef Fidelio9889 het volgende:

[..]

thanks

aan je fobo te zien ben je dus niet alleen een ''mooie'' man maar ook nog eens intelligent

pi_59844809
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

thanks

aan je fobo te zien ben je dus niet alleen een ''mooie'' man maar ook nog eens intelligent

Ik betwijfel of ik intelligent ben, je zou van iemand die dat is niet verwachten dat al zijn exen hem beflikkeren
Ik bekijk alles individualistisch ongeacht geslacht e.d., maar ik kan wel zeggen dat mijn ervaring met vrouwen niet altijd top was.
pi_59845228
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

thanks

Jij kunt aan zijn foto zien dat hij intelligent is?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_59845353
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef TheDenialTwist het volgende:

[..]

Mij ook niet. Of ik iemand aantrekkelijk vind wordt voor mij niet bepaald door het hebben van blauwe of bruine ogen, lang, kort of geen haar, zwart of blond en gespierd of juist niet.

Wat ook weer niet wil zeggen dat uiterlijk geen rol speelt, maar er zijn geen standaard uiterlijke kenmerken die ik wel of niet mooi vind.
Ow kom op. Als jij op een terras mensen aan het kijken bent, zijn er geen mannen die je net ff wat langer bekijkt omdat je ze mooi vindt?

Het gaat hier trouwens ook niet om de vraag waarom je iemand aantrekkelijk vindt, maar wat je mooi vindt, wat je aangenaam vindt om naar te kijken dus.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_59845390
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:43 schreef Misstique het volgende:

[..]

Jij kunt aan zijn foto zien dat hij intelligent is?

nee aan het feit dat hij mijn redenering door had
pi_59845446
Dát maakt hem intelligent? Die ' '?
pi_59845480
Laat die jongen dat toch even geloven,.
*****Kraak........
pi_59845516
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:48 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ow kom op. Als jij op een terras mensen aan het kijken bent, zijn er geen mannen die je net ff wat langer bekijkt omdat je ze mooi vindt?

Het gaat hier trouwens ook niet om de vraag waarom je iemand aantrekkelijk vindt, maar wat je mooi vindt, wat je aangenaam vindt om naar te kijken dus.
Lees mijn post dan eens goed. Ja, de ene man vind ik mooier dan de andere, maar dat ligt niet aan of hij nou blond of bruin haar heeft.
pi_59845553
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:48 schreef Misstique het volgende:

[..]

en dat moet kunnen, kijken mag, aankomen niet, tenmiste als je al een relatie hebt.

ik kijk trouwens ook met plezier en bewondering naar een mooi meisje, (nee ik heb geen lesbische neigingen), gewoon zoals je kijkt naar ''iets'' moois, dat kan een voorwerp zijn of een mens,

De reden dat ik ooit eens lang gelden verliefd werd op mijn vent was niet omdat hij zo mooi was,
maar omdat hij zo verlegen was......... dat vond ik lief

hou persoonlijk niet zo van snelle jongens....

maar ongeacht of een vrouw of man nu een relatie heeft kan je best een mening hebben over wat jij persoonlijk een mooi vindt aan (in dit topic dan) een man.

een mooi gebit en mooie glimlach is voor mij al meer dan de helft gewonnen.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')