Toch knap dat je dan glad, stoppels én een baardje hebt! Of je moet natuurlijk respectievelijk je lul (kaal), je ballen (stoppels) en je perineum (baardje) bedoelen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:19 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Tjee, dit ben ik gewoon. En dan ook nog grote bruine ogen. Ik wist eigenlijk niet dat ik de ideale man was
Ja, en ik ben ook jaren jonger geworden. En zo nog wat veranderingen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:04 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Jij hebt overgewichtOf ben je afgevallen sinds de film uitkwam?
Gladgeschoren ben ik eigenlijk nooit... Maar stoppels of een baardje van een paar dagen is dus over het algemeen wel aanwezig. Dacht eigenlijk altijd dat vrouwen niet zo van gezichtsbeharing hielden, maar dat blijkt dus mee te vallen. Hoe dan ook, ik heb een hekel aan zo'n glad blote billengezicht, dus ik trim de boel gewoon lekker op standje 0.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:20 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Toch knap dat je dan glad, stoppels én een baardje hebt! Of je moet natuurlijk respectievelijk je lul (kaal), je ballen (stoppels) en je perineum (baardje) bedoelen.
Je bent door mijn keuringquote:Zie fobo en anders gewoon meer vragen.
Oh, kom op.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zullen we dat aan de vrouwen overlaten![]()
voor mij is domheid de eerste reden om af te haken, en pochen met geld valt onder mijn mening onder
domheid.
Als het echt een heel lelijke, dikke, domme klootzak is zal ik het toch niet doenquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Oh, kom op.![]()
Een man die genoeg geld heeft om je alles te geven wat je wil (huis, reizen, concerten, kleding, etc.) verliest het van een slimme pauper.![]()
Dacht het niet.... Vrouwen, simpel en voorspelbaar
een pauper ? zo'n ''bier en tieten, tralalala figuur? Ja die verliest het sowieso van iedere man die een beetje meer niveau heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Oh, kom op.![]()
Een man die genoeg geld heeft om je alles te geven wat je wil (huis, reizen, concerten, kleding, etc.) verliest het van een slimme pauper.![]()
Dacht het niet.... Vrouwen, simpel en voorspelbaar
Wat een niet zo verkapte versierpogingen zijn dit dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:49 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
En de prijs die daarbij hoort is?
dus dat.........quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:39 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Als het echt een heel lelijke, dikke, domme klootzak is zal ik het toch niet doen. Er zijn grenzen. Maar slimme paupers komen ook niet door de voorrondes
Mij ook niet. Of ik iemand aantrekkelijk vind wordt voor mij niet bepaald door het hebben van blauwe of bruine ogen, lang, kort of geen haar, zwart of blond en gespierd of juist niet.quote:
Niet alle vrouwen, ik ben niet rijk, noch knap en heb toch een vaste relatie. Echter gaat bij zeker de helft van de vrouwen 90% van de eisen aan een aanstaande overboord als hij een flinke bankrekening heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Als je echt denkt dat vrouwen, met het eerste de beste ongemanierd vies dik varken in zee zullen gaan alleen omdat hij centjes heeft, denk ik toch dat je een verkeerd beeld hebt van de ''vrouw'' in het algemeen.
Tuurlijk, die bevestigen namelijk de regel.quote:Nogmaals uitzonderingen heb je altijd, zowel bij mannen als vrouwen.
ah....... dit soort reacties zijn heerlijk om te horen, die ben ik namelijk nog niet tegengekomen in het topicquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Mij ook niet. Of ik iemand aantrekkelijk vind wordt voor mij niet bepaald door het hebben van blauwe of bruine ogen, lang, kort of geen haar, zwart of blond en gespierd of juist niet. Ik heb daar niet echt een voorkeur in.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:54 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen, ik ben niet rijk, noch knap en heb toch een vaste relatie. Echter gaat bij zeker de helft van de vrouwen 90% van de eisen aan een aanstaande overboord als hij een flinke bankrekening heeft.
[..]
nou gelukkig heb je dan een vriendin gevonden die deel uitmaakt van die kleine 10%
(da's wel een érg klein percentage hoor.
Tuurlijk, die bevestigen namelijk de regel.
en je moeder, vriendin en eventuele zus(sen) behoren zeker toevallig ook nét bij die 10%
Okéje zal wel gelijk hebben, en voor de rest zijn vrouwen natuurlijk allemaal hoeren toch?
(o, ja behalve je oma natuurlijk want die kan ook dan wel bij die 10% die het niet zijn)
Ik denk dat jouw gehele vrouwelijke deel van de familie dan wel die 10% zal zijn![]()
kom op, je weet wel beter, kijk eens om je heen, denk je écht zó slecht over de rest van je vrouwen in
je omgeving? vast niet![]()
thanksquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
thanks![]()
aan je fobo te zien ben je dus niet alleen een ''mooie'' man maar ook nog eens intelligent
Jij kunt aan zijn foto zien dat hij intelligent is?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
thanks![]()
aan je fobo te zien ben je dus niet alleen een ''mooie'' man maar ook nog eens intelligent
Ow kom op. Als jij op een terras mensen aan het kijken bent, zijn er geen mannen die je net ff wat langer bekijkt omdat je ze mooi vindt?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Mij ook niet. Of ik iemand aantrekkelijk vind wordt voor mij niet bepaald door het hebben van blauwe of bruine ogen, lang, kort of geen haar, zwart of blond en gespierd of juist niet.
Wat ook weer niet wil zeggen dat uiterlijk geen rol speelt, maar er zijn geen standaard uiterlijke kenmerken die ik wel of niet mooi vind.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij kunt aan zijn foto zien dat hij intelligent is?
Lees mijn post dan eens goed. Ja, de ene man vind ik mooier dan de andere, maar dat ligt niet aan of hij nou blond of bruin haar heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow kom op. Als jij op een terras mensen aan het kijken bent, zijn er geen mannen die je net ff wat langer bekijkt omdat je ze mooi vindt?
Het gaat hier trouwens ook niet om de vraag waarom je iemand aantrekkelijk vindt, maar wat je mooi vindt, wat je aangenaam vindt om naar te kijken dus.
en dat moet kunnen, kijken mag, aankomen niet, tenmiste als je al een relatie hebt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow kom op. Als jij op een terras mensen aan het kijken bent, zijn er geen mannen die je net ff wat langer bekijkt omdat je ze mooi vindt?
Het gaat hier trouwens ook niet om de vraag waarom je iemand aantrekkelijk vindt, maar wat je mooi vindt, wat je aangenaam vindt om naar te kijken dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |