abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59857227
Trouwens ik vind het knap van de TS dat hij zo jong is en er toch zo voor gaat. Dat zie je niet vaak op zijn leeftijd dat ze al een bedrijf hebben gehad en dan zonder iets het te gaan proberen in Chicago. Respect
AFC AJAX
pi_59857230
popolon en static kunnen het niet hebben dat ze niet de enigen zijn van 7 miljard die emigreren.
Sukkels.
pi_59857244
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 03:02 schreef BonJovi het volgende:
Trouwens ik vind het knap van de TS dat hij zo jong is en er toch zo voor gaat. Dat zie je niet vaak op zijn leeftijd dat ze al een bedrijf hebben gehad en dan zonder iets het te gaan proberen in Chicago. Respect
Ik heb zelfs zaken gedaan met mensen die jonger dan mij zijn. Waarom? Simpelweg om hun creativiteiit en hun slechte kennis! Failure is namelijk the biggest win. Als jij niet exact weet (uit de boeken) hoe iets moet, dan kan je je creativiteit gebruiken. Ga jij maar eens iets doen waarvan je geen idee hebt hoe het moet. Je bedenkt dat dan iets zodat het toch lukt. DAT is ondernemen. Hef liefst doe ik dat met jongere mensen, omdat die de kennis niet hebben. Endat is nou precies het grote goed
  donderdag 3 juli 2008 @ 04:14:06 #54
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_59857461
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 03:03 schreef Salvad0R het volgende:
popolon en static kunnen het niet hebben dat ze niet de enigen zijn van 7 miljard die emigreren.
Sukkels.
Die interpretatie van jouw lijkt meer op die van een sukkel. Badmuts.

Ik vraag op wat voor een visum hij straks doorgaat, tja da's inderdaad nogal een rare vraag gezien je die nooit nodig hebt in de VS.

Maar goed, veel succes natuurlijk Lichtpunt , enne .... Heb je je paraplu bij?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 3 juli 2008 @ 07:04:18 #55
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_59857679
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 06:17 schreef kraakvandaal het volgende:
Is dat net zoiets belangrijks dan het voetballen hier?
Yup. Alhoewel NFL in sommige steden nog populairder is..... maar de VS is zeker een sportland.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 3 juli 2008 @ 10:44:15 #56
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59860299
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 02:52 schreef Toeps het volgende:

[..]

Oh moet ie hier ook nog eens door de controle? Sjeez.
Gewoon interesse denk ik. Er komt veel bij kijken en je kunt wel even de verschillende visa eisen doorlezen, maar het is toch duidelijker wanneer iemand uit ervaring spreekt.
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:55:19 #57
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_59865260
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 02:52 schreef Toeps het volgende:

[..]

Oh moet ie hier ook nog eens door de controle? Sjeez.
Nee hoor, gewoon gezonde interesse.

Voor een bananenland als bijvoorbeeld Nigeria heb ik wéken bureaucratische romslomp gehad voor een simpele werkvergunning, inclusief officiele uitnodigingen via de ambassades in Den Haag en Abuja, een encyclopedie aan papierwerk, torenhoge kosten, etc. En de US is nou eenmaal niet het simpelste land om in te komen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_59879840
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:55 schreef static het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon gezonde interesse.

Voor een bananenland als bijvoorbeeld Nigeria heb ik wéken bureaucratische romslomp gehad voor een simpele werkvergunning, inclusief officiele uitnodigingen via de ambassades in Den Haag en Abuja, een encyclopedie aan papierwerk, torenhoge kosten, etc. En de US is nou eenmaal niet het simpelste land om in te komen.
Viel mij dus echt enorm mee. Wellicht vanwege dat startkapitaal en prognoses dat ze me graag wilde hebben ofzo. Zo moet je het namelijk wel zien. Als jij voor Amerikan winst kan betekenen willen ze je maar al te graag laten komen.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 01:18:50 #59
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_59879971
Klopt, als je wat te bieden hebt gaan er deuren voor je open.

Nou zou het wel leuk als je later uit de doeken gaat doen wat je nou precies gaat opzetten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_59880108
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:18 schreef popolon het volgende:
Klopt, als je wat te bieden hebt gaan er deuren voor je open.

Nou zou het wel leuk als je later uit de doeken gaat doen wat je nou precies gaat opzetten.
Nog even niet, maar als het eenmaal loopt dan kan ik dat in dit topic gaan vermelden. Vind het nu niet de beste timing om te gaan vertellen wat ik van plan ben, voor het uberhaupt werkt en bovendien wettelijk vastligt dat het van mij is. Dat was namelijk alleen nog in Nederland het geval. Het heeft iig te maken met een service die wij verlenen voor mensen met een autistisch spectrum stoornis. Dit alleen in een vorm gegoten die uniek is en profit based is.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 01:36:30 #61
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_59880162
Fair enough.

Ik werk zelf voor een aantal bedrijven in de gezondheidszorg en nu willen verzekeringsmaatschappijen resultaten zien. Niet zo raar natuurlijk maar toch, veel bedrijven hebben daar toch een kleine aanpassing voor nodig.

Als je dat gaat lukken zit je gebakken.
pi_59880210
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:36 schreef popolon het volgende:
Fair enough.

Ik werk zelf voor een aantal bedrijven in de gezondheidszorg en nu willen verzekeringsmaatschappijen resultaten zien. Niet zo raar natuurlijk maar toch, veel bedrijven hebben daar toch een kleine aanpassing voor nodig.

Als je dat gaat lukken zit je gebakken.
Never think ur done untill you know for sure youre done. Voor zulke dingen heb je adviseurs die ervoor zorgen deze problemen vóór te zijn. Veel bedrijven willen veel te veel in eigen handen houden. En daar komen dit soort problemen uit voort vaak.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 01:56:32 #63
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_59880292
Ze willen resultaten zien. Daar heb je geen adviseurs voor nodig. Alleen maar 'surveys' zodat ze idd vooruitgang zien.
pi_59880299
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:56 schreef popolon het volgende:
Ze willen resultaten zien. Daar heb je geen adviseurs voor nodig. Alleen maar 'surveys' zodat ze idd vooruitgang zien.
Maar weet jij welke resultaten men wil zien? En hoe je die het best kan presenteren? Daar zijn adviseurs erg handig bij. Resultaten zijn nogal een breed begrip. Toen ik net in NL begon had ik echt een behoorlijke kostenpost aan adviseurs etc. Maar heeft me vooralsnog alleen maar positief geholpen. En bovendien leer je er heel veel van als je jezelf actief er bij opstelt.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 02:01:55 #65
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_59880318
Ik werk in de pijnbestrijding, daar zijn juist surveys erg nuttig om de vooruitgang te meten. En daar pinnen de grote jongens je op vast. No cure, no pay.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 04:55:05 #66
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_59880913
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 02:01 schreef popolon het volgende:
Ik werk in de pijnbestrijding, daar zijn juist surveys erg nuttig om de vooruitgang te meten. En daar pinnen de grote jongens je op vast. No cure, no pay.
No cure = job security met pijnbestrijding
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_59880941
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 03:02 schreef popolon het volgende:

[..]

Zeg buurman, het gaat over Chicago, een van de mooiste steden van de VS trouwens. Dan is er maar een vraag mogelijk.
Niet de gezelligste in elk geval.

Wat is de visa status van de TS?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59888575
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 04:55 schreef compier het volgende:

[..]

 FR
pi_59901218
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 04:55 schreef compier het volgende:

[..]

haha
  vrijdag 4 juli 2008 @ 23:47:41 #70
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_59901396
Klopt, maar als ze stoppen met betalen heb je een probleem.
pi_59901626
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:47 schreef popolon het volgende:
Klopt, maar als ze stoppen met betalen heb je een probleem.
In jouw geval heb je inderdaad nog het feit dat je mensen moet "beter" maken. Een autist is een autist en blijft een autist ookal ben je Dr Phil Dus no cure=no pay is niet echt een matter die hierbij geld. Wel kan je zeggen no succes = no pay. En succes is eigenlijk iets wat ik bijna kan garanderen met de aanpak die ik heb.

Overigens dat visa gemekker hier, als je echt inhoudelijk vragen hebt over visa, stuur een pm. Ik vind het niet echt noodzakelijk om mijn hebben en houden hier te aan posten om aan te tonen dat je inderdaad binnen een relatief korte tijd in de VS kan werken EN wonen. Wil je daar meer duidelijkheid over, pm'en staat vrij, vragen ook, maar dan via pm.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 00:05:19 #72
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_59901826
Oh dat visa gevalletje vat je veel te persoonlijk op. Het was een heel normale vraag die wat uit z'n proporties is getrokken waarschijnlijk. Was static weer gemeen?

Nou goed, hup en aan de slag jij. Ik zou niet te lang op hotelkamers blijven wonen, er zijn zat leuke woningen te koop, zeker nu.
pi_59901899
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:05 schreef popolon het volgende:
Oh dat visa gevalletje vat je veel te persoonlijk op. Het was een heel normale vraag die wat uit z'n proporties is getrokken waarschijnlijk. Was static weer gemeen?

Nou goed, hup en aan de slag jij. Ik zou niet te lang op hotelkamers blijven wonen, er zijn zat leuke woningen te koop, zeker nu.
Oh nee was niet tegen jou ofzo hoor postte het wel in een reply naar jou maar was algemeen bedoeld Bedoel het in de zin dat ik mensen graag uitleg hoe ik hier gekomen ben, maar sommige dingen gewoon niet in een topic thuishoren

En, klopt zeker Maar zoals ik al eerder zei, eerst bedrijfspand en daarna een huisje. Of desnoods slapen in bedrijfspand. Veel mensen zoeken een bedrijf bij huis, dat vind ik dom en doe ik dus bewust niet.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 02:22:21 #74
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_59903662
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:57 schreef Lichtpunt het volgende:

[..]
Overigens dat visa gemekker hier, als je echt inhoudelijk vragen hebt over visa, stuur een pm. Ik vind het niet echt noodzakelijk om mijn hebben en houden hier te aan posten om aan te tonen dat je inderdaad binnen een relatief korte tijd in de VS kan werken EN wonen. Wil je daar meer duidelijkheid over, pm'en staat vrij, vragen ook, maar dan via pm.
Jammer, maar je post op een openbaar forum, vragen worden hier gesteld, niet via een PM.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_59903688
Ik wist niet dat meneer lichtpunt bestond
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')