alsnog bedankt voor je linkjes van gisteren trouwensquote:
Eerste post in Kaaskoppen in het buitenland, niet eerste post als user. Dat leek me al duidelijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 02:52 schreef Salvad0R het volgende:
Niet echt je eerste post he, feitelijk gezien.
Nu je daar zit moeten die sites als gesneden koek overkomen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 02:53 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
alsnog bedankt voor je linkjes van gisteren trouwensVerder bedankt en ik houd jullie op de hoogte.
Twinsquote:Op woensdag 2 juli 2008 02:54 schreef popolon het volgende:
Cubs or Sox?
Het meeste wat je er leest is pure logica, maar business en economy gaat ook over pure logica. Eigenlijk gewoon heel simpel, maar geen hond die er aan denkt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 02:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nu je daar zit moeten die sites als gesneden koek overkomen.
Wie weet kom ik je nog wel eens achter na
Bewustwording is stap 1quote:Op woensdag 2 juli 2008 02:56 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Het meeste wat je er leest is pure logica, maar business en economy gaat ook over pure logica. Eigenlijk gewoon heel simpel, maar geen hond die er aan denkt.
Een basis in Nederland is heel wat anders als een basis in Amerika. Natuurlijk the main principles zijn hetzelfde. Maar er komt hier meer bij kijken. Morgen ga ik kijken voor een pand waar ik wil gaan beginnen. En dan iig hier lokaal het weer op te zetten. En dan uitbreiden, het is mijn bedoeling en ook tevens mijn doelstelling om binnen 3 jaar nation wide te gaan. Maar goed of dat haalbaar is... Iiig proberen. En erin geloven, dat doe ik sowiesoquote:Op woensdag 2 juli 2008 02:50 schreef Morwen het volgende:
SuccesGaat je vast lukken, aangezien je altijd een basis hebt wat je al goed opgezet hebt.
Chicago, wauw, als je kan plaats ook foto's.
Werken terwijl de anderen liggen te slapen om daarna te slapen en de anderen voor je te laten werken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 02:59 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Een basis in Nederland is heel wat anders als een basis in Amerika. Natuurlijk the main principles zijn hetzelfde. Maar er komt hier meer bij kijken. Morgen ga ik kijken voor een pand waar ik wil gaan beginnen. En dan iig hier lokaal het weer op te zetten. En dan uitbreiden, het is mijn bedoeling en ook tevens mijn doelstelling om binnen 3 jaar nation wide te gaan. Maar goed of dat haalbaar is... Iiig proberen. En erin geloven, dat doe ik sowieso
En wat is dat begrijpen dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 02:59 schreef Dementor het volgende:
Veel mensen hebben geen tijd meer om zelf na te denken door zich te ketenen aan een tophypotheek en een CEO die het wel begrepen heeft.
Zeg buurman, het gaat over Chicago, een van de mooiste steden van de VS trouwens. Dan is er maar een vraag mogelijk.quote:
De beste omgeving is er een waarin jij zelf eigenlijk niks hoeft te doen en je mensen hebt die alles voor jou doen. Dat jij alleen hoeft op te treden als er echt problemen zijn.. Maar goed hoeveel bedrijven kunnen dat. Je moet wel reeel blijven. Vooral hier nu bezig met branding, mij bekend maken, als ik morgen het pand heb dan komt er iig vaart in. Vind het sowieso al een achievement om dat zo snel voor elkaar te krijgen. Maar dat is juist de uitdaging.quote:Op woensdag 2 juli 2008 03:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Werken terwijl de anderen liggen te slapen om daarna te slapen en de anderen voor je te laten werken.
Maar goed dat is mijn ding.
Ik zou voor de Sox gaan. De Cubs zijn toch een beetje een yuppenteam. Chicago is idd cool, trouwensquote:Op woensdag 2 juli 2008 03:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Zeg buurman, het gaat over Chicago, een van de mooiste steden van de VS trouwens. Dan is er maar een vraag mogelijk.
Je moet maar eens na gaan hoeveel limitaties er daadwerkelijk zijn en welke je zelf opwerptquote:Op woensdag 2 juli 2008 03:03 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
De beste omgeving is er een waarin jij zelf eigenlijk niks hoeft te doen en je mensen hebt die alles voor jou doen. Dat jij alleen hoeft op te treden als er echt problemen zijn.. Maar goed hoeveel bedrijven kunnen dat. Je moet wel reeel blijven. Vooral hier nu bezig met branding, mij bekend maken, als ik morgen het pand heb dan komt er iig vaart in. Vind het sowieso al een achievement om dat zo snel voor elkaar te krijgen. Maar dat is juist de uitdaging.
Dat zekr, vooral als je verhuist van Oss, Noord Brabant naar Illinois. Vandaag beetje hier rond gelopen al had ik niet veel tijd. Ik woon nu in een hotel. Beetje rondgekeken, en zelfs amsterdam is er niks bij. Ik ga zometeen nog een rondje maken hier. Tevens om een echte woonplek te vinden. Al is een hotel een prima beginpunt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 03:04 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik zou voor de Sox gaan. De Cubs zijn toch een beetje een yuppenteam. Chicago is idd cool, trouwens
Beter startpunt is er nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 02:59 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
En erin geloven, dat doe ik sowieso
Amsterdam is een gehucht vergeleken met Chicago.quote:Op woensdag 2 juli 2008 03:07 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Dat zekr, vooral als je verhuist van Oss, Noord Brabant naar Illinois. Vandaag beetje hier rond gelopen al had ik niet veel tijd. Ik woon nu in een hotel. Beetje rondgekeken, en zelfs amsterdam is er niks bij. Ik ga zometeen nog een rondje maken hier. Tevens om een echte woonplek te vinden. Al is een hotel een prima beginpunt.
Net al in gepost. Toch thnxquote:Op woensdag 2 juli 2008 03:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Amsterdam is een gehucht vergeleken met Chicago.Maar succes, je kan natuurlijk ook nog eens hier kijken:
Verenigde Staten van Amerika Deel 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |