Een witte auto.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:24 schreef GizartFRL het volgende:
Maarom terug te kom op die foto van de schuur.
Kijk eens wat daar voor staat.
Als iemand me kan vertellen wat dat is, dan maak ik er een closeup foto van.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:24 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Woning staat inderdaad aan een drukke weg.
Huis is ook leuk om in te wonen hoor. 1-2 jaar geleden nieuw rieten dak op gekomen.
Maarom terug te kom op die foto van de schuur.
Kijk eens wat daar voor staat.
Als iemand me kan vertellen wat dat is, dan maak ik er een closeup foto van.
Nog nimmer gezien op fok!
Edit:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij houden deze mensen van...
[ afbeelding ]
Kleedjes
[ afbeelding ]
Kleedjes
[ afbeelding ]
Kleedjes
[ afbeelding ]
....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:55 schreef Jipje het volgende:
[..]optie 1. je vriend is 70SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
optie 2. je vriend is Berber
disclaimer
Optie 3. V. heeft een tot nog toe onbekende broer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
optie 1. je vriend is 70
optie 2. je vriend is Berber
Ah, het huis wat wij net gekocht hebben heeft dat!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:21 schreef nokwanda het volgende:
gaaaaaaaaaf!!!!!!! Echt!! Dat zou ik nou echt willen.
[ afbeelding ]
Dat hebben ze in het oostblok ook vaak, te smerigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:19 schreef Buttercup het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze hier serieus vloerbedekking in de badkamer liggen
Ook met drie wastafels?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, het huis wat wij net gekocht hebben heeft dat!
Alleen dan met blauw, paars, geel en oranje
Nee, we hebben nog geen kinders, maar je mag ze komen aanleggen als de tijd rijp isquote:
Mja, een DVD-tje kijken zit er idd niet in zoquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:09 schreef Berkery het volgende:
Gezinsuitbreiding, een goede reden om je huis te koop te zetten en op zoek te gaan naar iets waar je wel plek hebt voor een box...
[ afbeelding ]
Woow... euh oke...quote:
Je moet niet te snel uit dat bad opstaanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:18 schreef Berkery het volgende:
Mmmm...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolder: middels vaste trap bereikbaar. Op de zolder is een slaapkamer gerealiseerd met plavuizenvloer en badkamer voorzien van whirlpool, toilet, douchecabine en wastafelmeubel.
WAAROM?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |