abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juli 2008 @ 15:00:32 #101
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59926026
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:57 schreef dr.dunno het volgende:
Er zijn zelfs nog ergere dingen dan Comic Sans MS gebruiken... en jij doet het allemaal:
MSN smile-codes op een forum
taalfouten en sms-taal
'hihi'
haphap
hihi (A)
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59926234
Comic is inderdaad irritant. Mijn favo is toch wel garamond of georgia
  zondag 6 juli 2008 @ 15:15:33 #103
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_59926363
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 22:43 schreef Michielos het volgende:

Ik hoop nu dat ik mijn P bij elkaar gesprokkeld krijg en ik naar de uni kan. Misschien zitten daar wel mensen die gemotiveerd zijn
nee hoor
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  Redactie Frontpage zondag 6 juli 2008 @ 15:21:39 #104
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_59926485
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 22:43 schreef Michielos het volgende:
groepsprojecten op het HBO zijn een kwelling. serieus.
Luister ik ben echt de ultieme loser wat dat betreft
a) in periode 1 ,2,3 heb ik samen met 1 ander persoon het hele groepsproduct moeten maken, die andere deden geen reet
b) periode 4 hebben we presentatie gehad, ik was de enige die voldoende scoorde naar het schijnt, dus onvoldoende gemiddeld
c) ik stond een 8 gemiddeld en haal mn P niet door een simpel groepsproduct. mensen met 5.5 hebben hun P wel.Hoe genaaid ben je dan????? :S ik ben echt zooo teleurgesteld in dat hele HBO..

Sorry voor spelfoutjes maar als je spelfouten op het HBO leest, zakt je serieus de broek af....
Ik hoop nu dat ik mijn P bij elkaar gesprokkeld krijg en ik naar de uni kan. Misschien zitten daar wel mensen die gemotiveerd zijn
je moet nooit je cijfer laten afhangen van anderen, zelfs niet op het hbo. je werk doen, zorgen dat jouw deel klopt en voldoende is, en dan docenten dwingen om je apart te beoordelen van de rest. werkt als een tiet
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_59929279
OMG, gebruikten ze maar Comic Sans. Een scriptie in Segoe Print moeten lezen is vele malen erger.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_59929487
quote:
Op zondag 6 juli 2008 15:21 schreef Etcetera het volgende:
je moet nooit je cijfer laten afhangen van anderen, zelfs niet op het hbo. je werk doen, zorgen dat jouw deel klopt en voldoende is, en dan docenten dwingen om je apart te beoordelen van de rest. werkt als een tiet
Dat doen ze bij ons dus niet. En terecht. Het is een groepsopdracht, je dient dus samen te werken. Als dat niet lukt zegt dat ook iets over je capaciteiten. Later, als je groot bent, kun je bij een opdrachtgever ook niet aankomen met 'ok, de opdracht is niet af omdat de rest het heeft verprutst, maar ik heb mijn deel heel dapper gedaan! Kijk maar! Krijg ik nu mijn geld?'
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
  zondag 6 juli 2008 @ 17:41:33 #107
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_59929512
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:30 schreef MinderMutsig het volgende:
OMG, gebruikten ze maar Comic Sans. Een scriptie in Segoe Print moeten lezen is vele malen erger.
Voorbeeld?
pi_59929560
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:41 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Voorbeeld?
pi_59930617
Standaard criteria waar essay/scriptie bij onze opleiding aan moet voldoen:

- Word document geschreven in Times New Roman.
- Regelafstand 1,5
- Lettergrootte: 12 punts en noten in 10 punts.

Laatst ook bespreking van essays. Was één jongen bij die van buiten de faculteit was en zijn stuk niet in Times had gedaan. Hele werkgroep + profs vielen over hem heen . Hij snapte er niks van.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_59930701
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:50 schreef Lennox het volgende:

- Regelafstand 1,5

Laatst ook bespreking van essays. Was één jongen bij die van buiten de faculteit was en zijn stuk niet in Times had gedaan. Hele werkgroep + profs vielen over hem heen . Hij snapte er niks van.
Times New Roman is voor mensen die te lui zijn om een fatsoenlijk leesbaar document in elkaar te zetten. Met zulke regels zou ik de neiging krijgen om het meest lelijke lettertype dat ik kon vinden te gebruiken. Helaas kan dat in dit geval niet want dat lettertype hebben ze al verplicht gesteld. Maar Comic Sans of Segoe Print zijn goede tweede keuzes.
  zondag 6 juli 2008 @ 18:56:52 #111
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_59930727
Welke gek stelt Times New Roman nou weer verplicht?

Ik schrijf zelf overigens in LaTeX, geen idee welk font dat is.
pi_59930754
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:50 schreef Lennox het volgende:

- Regelafstand 1,5

Wij hebben daar een heel boek over.
Het wordt dan wel lelijk (tekst in Times New Roman, tabellen en figuren in Arial, om maar een voorbeeld te noemen), maar het ziet er tenminste wel allemaal hetzelfde uit.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_59930788
Times New Roman is gewoon standaard voor gedrukte tekst hoor . Lettertypen met schreef zijn beter te lezen op papier dan zonder.
pi_59930891
Ze moeten elk document wat niet is uitgevuld en wat geen Calibri 10 als lettertype heeft standaard door de shredder moeten halen. Oké oké, Verdana, Arial of Tahoma gaan opzich ook nog wel.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 6 juli 2008 @ 19:08:05 #115
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59930947
Iedereen die in Calibri, Garamond, Georigia, Verdana, Arial of Tahoma typt, zouden ze echt post-nataal moeten aborteren.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_59930957
Tijdens een project had ik als competentie dat ik mij helemaal niet mocht bemoeien met het verslag, met spelfouten en de layout van de PowerPoint-presentatie. Mijn god, dat project was echt het vreselijkste project waar ik ooit in heb gezeten .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59930989
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:08 schreef RayMania het volgende:
Tijdens een project had ik als competentie dat ik mij helemaal niet mocht bemoeien met het verslag, met spelfouten en de layout van de PowerPoint-presentatie. Mijn god, dat project was echt het vreselijkste project waar ik ooit in heb gezeten .
Wat is dat nu voor stomme competentie?
pi_59931085
Pfff ga je nu echt zeiken over Times New Roman?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_59931227
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:15 schreef Roi het volgende:
Pfff ga je nu echt zeiken over Times New Roman?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')