level hemquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:24 schreef sanakthe het volgende:
Iemand die me een beetje tips kan geven voor mijn lock?
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Anachronos&n=Sanakthe
En wanneer komt die nieuwe uitbreiding dan..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:51 schreef Proxzor het volgende:
Ik denk het wel Achillias net zoals bij TBC
29 september ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En wanneer komt die nieuwe uitbreiding dan..
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:21 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het is discutabel of de ondood wel een lichaamelijk stoffelijk overschot bezit.
Vast niet, ik denk vlak voor kerst.quote:
ja best welquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:23 schreef Proxzor het volgende:
kan je STRAT makkelijk soloen op 70? Nooit geprobeerd eigenlijk....
Dude ik zou voor die chick gaan, ze is lekker heftig als je eenmaal met der bezig bentquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAWEL, MIJN DROOM IS UITGEKOMEN!
[ afbeelding ]
Wat wil je doen? pve, pvp of beiden?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:24 schreef sanakthe het volgende:
Iemand die me een beetje tips kan geven voor mijn lock?
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Anachronos&n=Sanakthe
Ik hoop dat hij nog minstens uitgesteld wordt tot 2009, het zou zonde zijn als SWP de nieuw Naxx wordt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:33 schreef Proxzor het volgende:
[..]
op meeste sites staat hij rond 29 septemer dus ik hoop daarop natuurlijk.
Try emerald dream kerel... Stack of goldthorn is nu rond 50g BOquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:36 schreef Proxzor het volgende:
Bloodscalp is overpriced600g aan mats besteed voor mijn mongoose
Slaat nergens op want dat duurt nog best een tijdje. Was in het begin ook al zo dat mensen wachten tot ie goedkoper werd, wat dus niet zo wasquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:19 schreef Mr. Orange het volgende:
Niemand die wacht totdat de epic flying goedkoper wordt met Lich king?
Het liefst pve.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:36 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat wil je doen? pve, pvp of beiden?
Affli kun je beter dagger + offhand nemen, meer spell dmg. Plus staffs zijn lame.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:22 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Het liefst pve.
Ik ben nu alvast aan het sparen voor die pvp staff aangezien 't AV weekend is, dacht ik. En op 70 ga ik die tailoring set halen obviously.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |