Moah, een goed ingestelde Trinitybars, eventueel met een blauwe logitech G15 ramplank doen wonderen hoor!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, mn muis is dood en ik heb er geen een in reserve.
Ik snap ook niet hoe sommige mensen gehacked zijn. Ik heb al een paar pc's van mensen mogen inspecteren die gehacked waren en die waren gewoon clean! Gechecked met:quote:Op maandag 7 juli 2008 15:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap niet hoe mensen zich kunnen laten hacken. Check je nooit de links waar je op klikt?
Aw manquote:Op maandag 7 juli 2008 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, mn muis is dood en ik heb er geen een in reserve.
Als je goede gear wilt zien moet je op tweakers kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wie dan de beste gear heeft hier.
Jawel hoor, sneller levelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:54 schreef effex1000 het volgende:
Boeie net of je toffe gear trouwens uit maakt als Wotlk uitkomt. Beetje jammer dat mijn t6 het vooruitzicht van vendorcrap krijgt. Ben maar een beetje altjes aan het lvlen in de tussen tijd en af en toe nog maar een heroicje.
Hmm, strength stam en agiquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:22 schreef mini-lellan het volgende:
Ik ben weer na z'n 8-10 maanden WoW gaan spelen. Ik heb een paladin 44 retribution alleen ben ik totaal vergeten wat voor stats ik bij me kleding moet hebben, heb namelijk nu veel spirit maar dat lijkt me vrij onlogisch voor een retri pala. Dus kunnen jullie mij effe een uodate geven?
Dat waren Chinezen volgens mij, die alle tactics e.d. uit de US en Europa bekeken hebben, en toen in praktisch T3 Illidan omlegden. (duurde nml. nogal lang voor BT werd gereleased daaro)quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:16 schreef magge het volgende:
Trouwens, er schijnt een guild te zijn die in t3 BT hebben gecleared. O_O
heeft iemand dit filmpje?
Thx.quote:
Waarom heb je die mainhand? Er zijn zelfs betere blauwe...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:23 schreef Knoflook het volgende:
Mijn Profile dan nog maar. Niet heel slecht maar niet super.
http://be.imba.hu/?zone=EU&realm=Frostmane&character=Runetusk
Het helpt om rond dat lvl quests te doen in het Kirin'var gedeelte van Netherstorm, echtquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:10 schreef sanakthe het volgende:
Ik moet nog twee levels, en ik ben het questen meer dan zat. Pfff, godverdomme.
heey, iemand van scarshieldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:23 schreef _VoiD_ het volgende:
http://be.imba.hu/?zone=EU&realm=Scarshield+Legion&character=Sull%C3%ADn
die mainhand is nog fout, heb sinds gisteren tempest of chaos van archi
nu nog een beetje regemmen en hopen op T6 head.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:03 schreef effex1000 het volgende:
Misschien een id om in de volgende openingspost user + realm mee te nemen? Net zoals ze dat toen bij cod4 en xfire deden
-edit-
Oud nieuws btw maar wotlk opt is openheb me al aangemeld
(waarschijnlijk net als 1 miljn andere mensen
)
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:26 schreef magge het volgende:
Kerels, heeft iemand een link naar al die nieuwe talents trees toevallig? van wotlk he
Precies wat hij zegt, dat is echt heel veel XP heel dicht bij elkaar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het helpt om rond dat lvl quests te doen in het Kirin'var gedeelte van Netherstorm, echtVoor ik het wist was ik van 68 naar 69,5 zodat ik daarna als een hersenloze idioot naar de 70 kon knallen
quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het helpt om rond dat lvl quests te doen in het Kirin'var gedeelte van Netherstorm, echtVoor ik het wist was ik van 68 naar 69,5 zodat ik daarna als een hersenloze idioot naar de 70 kon knallen
Thanks. Ik zal daar zo wel even rond dwarrelen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Precies wat hij zegt, dat is echt heel veel XP heel dicht bij elkaar.
Hahaha leugens!quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:35 schreef GI het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Steamwheedle+Cartel&n=Zulkian
De andere kant eens bekijken. Wel leuk, een group van 5 standaard. Speel dan met
- Mijn vrouw - Belf paladin
- Mijn schoonvader - Tauren hunter
- Mijn schoonmoeder - Troll Warrior
- Mijn zwager - Orc warlock
En ikzelf op mijn priest. Totaal 11 uur speeltijd geloof ik en level 16.5
Liegert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |