Die van de shattered sun vind ik nog het mooiste, die van sporregar is het lelijkst imo.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:50 schreef magge het volgende:
[..]
Ik vind altijd als je de scarlet tabard hebt, dan ben je een alt.
Want dan ben je geboost
ik persoonlijk vind ik hem nog mooi ook
Tabberd of the hand ftw.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:33 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Die van de shattered sun vind ik nog het mooiste, die van sporregar is het lelijkst imo.
Jij bent draenei, dus jij hebt niet eens recht van spreken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:38 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Tabberd of the hand ftw.![]()
![]()
[ afbeelding ]
QFTquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:05 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Jij bent draenei, dus jij hebt niet eens recht van spreken.
Deze man weet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Thrallmar Tabard en Tabard of the Defilers zijn de mooisten.
Ik ben bijna geneigd hem te bestellen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:35 schreef PBateman1978 het volgende:
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=210000050
Wie heeft 'm al ?
Ben er nog best trot's op. En soms maakt het niet uit van welk ras je bent, een bepaalde item kan gewoon mooi zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:05 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Jij bent draenei, dus jij hebt niet eens recht van spreken.
Alsof belfs zo nieuw zijn, zijn gewoon evil High Elfsquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:57 schreef OFfSprngr het volgende:
Dreanei zijn filler ras, anders zou de horde imba zijn met belfs erbij, dus bedachte ze snel even wat geiteninktvis smurfen.
Soort van Manbearpig idee.
nog altijd beter dan gemuteerde visquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alsof belfs zo nieuw zijn, zijn gewoon evil High Elfs.
Voor PVE is de tweede Draenei racial zeer goed, +1 hit (warrior, hunter, pala) danwel +1 spellhit (priest, mage shaman) voor jou en je hele group.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk een betere racial?
Blood Elf: Mana Tap + Arcane Torrent
Draenei: (die heal over time, ben de naam kwijt) + nog eentje?
Hahahaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:57 schreef OFfSprngr het volgende:
Dreanei zijn filler ras, anders zou de horde imba zijn met belfs erbij, dus bedachte ze snel even wat geiteninktvis smurfen.
Soort van Manbearpig idee.
Je daileys vandaag doen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:10 schreef Knoflook het volgende:
Ik heb nog 700G nodig voor mijn epic flying... Wil hem zo snel mogelijk uiteraard.
Wat is snelste manier ? Alle daileys vandaag al gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |