quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:09 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Dat komt omdat je ally speelt, Ally heeft het gemiddelde leeftijd van 9 jaar en die zijn nog niet zo slim
Dan vliegt het wegquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik had al begrepen dat ik m kon ressen en dat ie wil eten. Maar wegrennen, ik denk het niet. Het is een dragonhawk
Daarna kan je dus niet meer terug geloof ik van pve naar pvpquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol ik ga van PVP naar een PVE server kijken of het bevalt :/ heb namelijk een goede aanbieding gekregen van een hardcore guild.
het is nou niet bepaalt kijken of het bevalt , je zit voor altijd met die toon vast op pve servers ...quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol ik ga van PVP naar een PVE server kijken of het bevalt :/ heb namelijk een goede aanbieding gekregen van een hardcore guild.
Idd elfsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Night elfs? Qua gay-ness verbleken() ze met Blood elfs
Zonde manquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nederlandse guilds... succesquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:30 schreef SharQueDo het volgende:
Niet echt. Maar nu kan ik bij <Dutch Inc> applyen. :3
Idd. Heb iig geen goeie ervaring met <The Dùtch Army> en later <Brotherhood of Dutchies> op Frostwhisper. Alleen die werden gerund door een 14 jarige.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zonde man
[..]
Nederlandse guilds... succes
haha lijkt wel een beetje waarom ik mijn guild wil verlaten...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:22 schreef SharQueDo het volgende:
Zo. Weg uit m'n guild.![]()
Lang verhaal kort: We hebben een officer/raid leader (male, 17) die denkt dat hij female en 23 is (wat mensen geloven) en heeft uiteindelijk de guild ovegenomen omdat de GM zo tam als een hamster is en hem Deputy GM heeft gemaakt.
Ongeveer de helft is uit de guild nu. Niemand mag hem en hij loopt altijd te zeiken in raids etc.
Male wel ja. Maar female belfs zijn de shit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Night elfs? Qua gay-ness verbleken() ze met Blood elfs
gelukkig nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:21 schreef SharQueDo het volgende:
Je zit niet toevallig op Turalyon in de guild <Extreme>?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |