Wat een enorm vet nummer is om live te zien.quote:Op woensdag 2 juli 2008 02:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dude, Rammstein heeft een nummer genaamd Feuer Frei!
Ja makkelijk. Zeker als je nog een beetje slim handelt op de AH en af en toe een leuke (BoE) uit een heroic haalt. Trouwens met die patch van vandaag komen er ookm lvl 30 mounts ofniet? Ik had altijd een hekel aan al dat gewandel op die lage lvls.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:30 schreef Evertjan het volgende:
5k gold is makkelijk te farmen. Iedere dag je dailys doen. Ik heb zelf een hele route dan pak ik zo 23 dailys in 2 uur. Wel met een epic fying mount. En als ik tijd heb doe ik nog een daily heroic of BG.
Dacht dat dat alleen voor Pala's en locks was. Dacht dat ik dat ergens in de gc voorbij zag komen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:36 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Ja makkelijk. Zeker als je nog een beetje slim handelt op de AH en af en toe een leuke (BoE) uit een heroic haalt. Trouwens met die patch van vandaag komen er ookm lvl 30 mounts ofniet? Ik had altijd een hekel aan al dat gewandel op die lage lvls.
Patch ? hebben ze de release al aangekondig dan ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:36 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Ja makkelijk. Zeker als je nog een beetje slim handelt op de AH en af en toe een leuke (BoE) uit een heroic haalt. Trouwens met die patch van vandaag komen er ookm lvl 30 mounts ofniet? Ik had altijd een hekel aan al dat gewandel op die lage lvls.
Huh waar zie jij dat er vandaag een patch komt dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:36 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Hunter is lekker makkelijk solo-en , omdat je een pet hebt die heel wat damage kan hebben ( vooral een boar ofzow) , maar die worden wat minder snel geaccepteerd in raids and battle groundsquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:04 schreef Venderwel het volgende:
De Fok guild, is die Horde of ally?
Als ik daaraan mee wil doen zal ik dus opnieuw moeten beginnen. Iemand een idee over welke race en class voor een Noob beetje handig is om mee te beginnen?
hehe leuke reclamequote:Op woensdag 2 juli 2008 09:55 schreef Venderwel het volgende:
Sinds gister begonnen met WoW (jawel, door de reclame van Mr. T.) En ben intussen een Tauren Druid op lvl 10, jawel...een volledige NOOB dus. Ben onderweg met mijn quests om in een beertje te kunnen veranderen.
Nou vroeg ik mij even 2 dingen af. Kunnen guilds bestaan uit leden van verschillende partijen?
Daarnaast weet ik nu uit mijn hoofd even niet op welke server ik speel (waar zie ik dat), maar kan ik naar een andere server switchen met mijn character of moet ik dan opnieuw beginnen?
Wat ik aan de guild roster zo zie zijn ze alliance.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:04 schreef Venderwel het volgende:
De Fok guild, is die Horde of ally?
Als ik daaraan mee wil doen zal ik dus opnieuw moeten beginnen. Iemand een idee over welke race en class voor een Noob beetje handig is om mee te beginnen?
er zullen er een hoop van uitgaan omdatquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Huh waar zie jij dat er vandaag een patch komt dan?
Kloptquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:13 schreef WyriHaximus het volgende:
Wat ik aan de guild roster zo zie zijn ze alliance.
Klopt maar dan zou het al op mmo-champion hebben gestaan omdat de US gister dan al over was op 2.4.3 en daar staat niksquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:13 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
er zullen er een hoop van uitgaan omdat
de Maintenance is om 3 uur begonnen ( normaal is dat rond 5ven tenzij er een patch komt)
maar vooralsnog staat het nergens , maargoed we zullen zien
er staat rechts naast de scroll (dat stuk opgerold papier met die zegel er op) een alliance tekenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:16 schreef Venderwel het volgende:
Mmmmm....jammer, wil toch eigenlijk wel weer Tauren spelen, die zijn cool!! Hahaha
Maar eh...hoe zie jij dat aan het guild roster?
Iemand die dan nog een goede Horde guild weet?
jwel , je zult alleen nieuwe gebieden niet kunnen betreden , en niet de nieuwe dingen gebruikenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:23 schreef Venderwel het volgende:
Mooi is dat, ik zit hier als volledige noob posts van jullie te lezen en het is dat ik weet dat het over WoW gaat, anders zou ik zeggen dat het over iets technisch moet gaan ofzo!! Hahahaha al die afkortingen!
WoTLK is de nieuwe uitbreiding neem ik aan?
Ik vraag mij dan weer af, als ik die niet heb, dan kan ik wel personages uit die uitbreiding enzo tegenkomen of niet?
Mijn oma zou wel zeggen: Wat kunnen ze wat tegenwoordig met die computers enzo he!quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:26 schreef Revenge2005 het volgende:
jwel , je zult alleen nieuwe gebieden niet kunnen betreden , en niet de nieuwe dingen gebruiken
zoals items en al het andere wat ze er in proppen
TIp: respecc holyquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:35 schreef Cudles het volgende:
Sup dudes,
Ik (ret pally met BoK 0/20/41) ga samen met een Arms warr 2v2 doen. Iemand tips of tactics?
We hebben 10 battles gedaan, meeste verloren, maar was wel leuk iig.
www.arenajunkies.com =)quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
TIp: respecc holyOf ga samen met die warr 3v3 doen met een resto shaman. Je kan proberen 1 target keihard te nuken maar ik ben bang dat het een beetje lastig wordt als jij ge-cc'd bent
Respect.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:38 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben speciaal een hunter aan het levellen (bijna 67 nu) om aan 5K Gold te komen.
Haat farmen en met daileys had ik t ook snel gehad. Ik hoef nu nog maar 1600G En dan Epic.
Veel spelen dus...
Maar nu eerst... ik ben zwemmen.!
Uhu je hebt je standaard flyer:quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:58 schreef Venderwel het volgende:
Vlieg??? Oh als in flying mount?? Cool...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |