abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juli 2008 @ 00:47:25 #1
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_59832198

Informatie over WoW vind je hieronder. Allereerst willen we je vast iets vertellen over de FOK!Guild <TVP> die we op Steamwheedle Cartel hebben. <TVP> Is een simpele guild voor mensen die met elkaar willen spelen. Als het je leuk lijkt om met fokkers te wowen ben je meer dan welkom. Whisper een van ons of meld je in dit topic voor een invite

Huidige members:

Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being \"Massively Multiplayer,\" World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

Dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Several years have passed since the Burning Legion\'s defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?

• An increase in the level cap to 70
  • New spells for each class
  • Two new playable races: Blood Elves & Draenei
  • The entire new continent of Outland
  • Many new zones and high-level dungeons
  • Hundreds of new monsters, quests, and items
  • A new profession: Jewelcrafting
  • Flying mounts in Outland

The Lich King Arthas has set in motion events that could lead to the extinction of all life on Azeroth. With the armies of the undead and the necromantic power of the plague threatening to sweep across the land, only the mightiest heroes can oppose the Lich King's will and end his reign of terror for all time.

Blizzard Entertainment's latest expansion to World of Warcraft: Wrath of the Lich King adds a host of epic content to the existing game world. Players will achieve soaring levels of power, explore a vast new continent, and battle other high-level heroes to determine the fate of Azeroth. As you pit yourself against the dangers of the north, prepare to:
    Features

• Master the necromantic powers of the Death Knight - World of Warcraft's first Hero class.
  • Quest to level 80, gaining potent new abilities and talents along the way.
  • Learn the craft of spell augmentation with the new Inscription profession.
  • Brave the harsh new continent of Northrend, the icy domain of the Lich King.
  • Engage in epic siege warfare, deploying mighty siege engines to lay waste to destructible buildings in your path.
  • Transform your hero's look with new character-customization options, including new hairstyles and dances.
  • Explore perilous new dungeons filled with some of the deadliest creatures -- and greatest treasures -- on Azeroth.
  • And much, much more...

IGN Footage...

Meer

• Adventure together with thousands of other players simultaneously.
  • Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
  • Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
  • Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
  • Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Official sites

• World of Warcraft Europese website
  • World of Warcraft Amerikaanse website
  • Blizzard
  • Blizzard UK

News and general sites

Blizzplanet
    Curse
    MMO-Champion
    WorldofRaids
    WorldOfWar.net
    WOW Insider
    WoW Vault (IGN)

Item databases

Allakhazam
    Thottbot
    Wowhead
    WOWDB

Media sites

Warcraft Movies
    WoW Radio

Addon sites
    Cosmos
    Curse Gaming
    WoWInterface
    WoWUI.IncGamers.com
    WoWAce

Overig

• Questkeep
  • Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
  • World of Warcraft Wikipedia
  • Non-Blizzard patch downloads
  • Gratis Plaatjes Hosting voor je screenshots
  • Wat komt er in de toekomst nog bij in World of Warcraft?

More Fansites

Zones

Eastern Kingdoms
    Alterac Mountains
    Arathi Highlands
    Badlands
    Blackrock Mountain
    Blasted Lands
    Burning Steppes
    Deadwind Pass
    Deeprun Tram
    Dun Morogh
    Duskwood
    Eastern Plaguelands
    Elwynn Forest
    Eversong Woods
    Ghostlands
    Hillsbrad Foothills
    The Hinterlands
    Isle of Quel'Danas
    Ironforge
    Loch Modan
    The North Sea
    Redridge Mountains
    Searing Gorge
    Silvermoon City
    Silverpine Forest
    Stormwind
    Stranglethorn Vale
    Swamp of Sorrows
    Tirisfal Glades
    Undercity
    Western Plaguelands
    Westfall
    Wetlands

Kalimdor
    Ashenvale
    Azshara
    Azuremyst Isle
    The Barrens
    Bloodmyst Isle
    Darkshore
    Darnassus
    Desolace
    Durotar
    Dustwallow Marsh
    The Exodar
    Felwood
    Feralas
    Hyjal Summit
    Moonglade
    Mulgore
    Orgrimmar
    Silithus
    Stonetalon Mountains
    Tanaris
    Teldrassil
    Thousand Needles
    Thunder Bluff
    Un'Goro Crater
    Winterspring

Outland
    Hellfire Peninsula - Level 58-63
    Zangarmarsh - Level 60-64
    Terokkar Forest - Level 62-65
    Nagrand - Level 64-67
    Blade's Edge Mountains - Level 65-68
    Netherstorm - Level 67-70
    Shadowmoon Valley - Level 67-70

Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 6 opties:

• Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
  • Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
  • Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
  • Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling dmv iDEAL. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 26,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

The World of Warcraft Trading Card Game was released in October 2006 by Upperdeck Entertainment.

Unlike most card games, Upper Deck is working with Blizzard to have some facets of the card game influence cosmetic aspects of the MMORPG by having cards with special codes that alter an online-character's look in some way.

Unlike most TCGs, the game focuses quite a bit on multyplayer. Upperdeck has already released their first Raid Deck, featuring Onyxia, the Black Dragon. Raid Decks are meant to be tackled by 3-5 players.

A live-action Warcraft motion picture is under development.

In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.

Klik hier voor de userlijst.

Weten of er mensen op jouw server bij jouw factie spelen uit dit topic: http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-horde voor horde of http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-alliance voor alliance, je kunt natuurlijk ook gewoon de link hier boven aan klikken en de server selecteren.

Jouw chars ook in de lijst? Ga naar http://fok.wyrihaximus.net/ en voeg jezelf toe! (Ook annoniem mogelijk!)

Deze OP is hier te vinden.

Met dank aan Mister_Monkeyman voor de plaatjes

• Fear is the grease of society.
    pi_59832547
    Marks of Sargeras farmen 100stuks verkopen voor 250g grind je makkelijk in 2 uurtjes ^^
      Moderator / Redactie FP woensdag 2 juli 2008 @ 01:26:21 #3
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_59832634
    [b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
    pi_59832659
    Elke dag al je dailies doen zou je al een behoorlijk eind moeten helpen :p
    pi_59832676
    Snap trouwens de screen in e OP niet?
      woensdag 2 juli 2008 @ 01:56:03 #6
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_59832843
    Weer guildloos. Nog een disband.

Bestaat T5? Want niemand schijnt T5 te doen, het is alleen of worstelen in Kara of je moet Sunwell geared zijn om een guild te kunnen joinen.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      Moderator / Redactie FP woensdag 2 juli 2008 @ 02:05:00 #7
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_59832907
    Dude, Rammstein heeft een nummer genaamd Feuer Frei!
    [b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
    pi_59833087
    Zojuist gedinged naar LVL 40 en me eerste mount gehaald
    Nu weer maintenance , godsamme
    pi_59833116
    Its the final countdown
    pi_59833642
    5k gold is makkelijk te farmen. Iedere dag je dailys doen. Ik heb zelf een hele route dan pak ik zo 23 dailys in 2 uur. Wel met een epic fying mount. En als ik tijd heb doe ik nog een daily heroic of BG.
      woensdag 2 juli 2008 @ 07:32:51 #11
    54772 Silmarwen
    The World is in our hands
    pi_59833650
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 02:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    Dude, Rammstein heeft een nummer genaamd Feuer Frei!
    Wat een enorm vet nummer is om live te zien.

Getadelt wird wer Schmerzen kennt
    vom Feuer das die Haut verbrennt
    Ich werfe ein Licht
    in mein Gesicht
    Mein heisser Schrei
    Feuer frei!

Bang bang

Bang bang

Geadelt ist wer Schmerzen kennt
    vom Feuer das in Lust verbrennt
    ein Funkenstoß
    in ihren Schoß
    ein heißer Schrei
    Feuer frei!

Bang bang
    Bang bang
    Feuer frei!

Bang bang
    Bang bang
    Feuer frei!

Gefährlich ist wer Schmerzen kennt
    vom Feuer das den Geist verbrennt
    bang bang
    gefährlich das gebrannte Kind
    mit Feuer das vom Leben trennt
    ein heisser Schrei
    bang bang
    Feuer frei!

Dein Glück
    ist nicht mein Glück
    ist mein Unglück

Dein Glück
    ist nicht mein Glück
    ist mein Unglück

Bang bang
    Bang bang
    Feuer frei!

Bang bang
    Bang bang
    Feuer frei!

Bang bang
    Bang bang

Feuer frei!

BANG BANG
      woensdag 2 juli 2008 @ 07:34:00 #12
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
      woensdag 2 juli 2008 @ 07:53:59 #13
    116091 Heatseeker
    ATTAMOTTAMOTTA
    pi_59833761
    tvp
    Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
      woensdag 2 juli 2008 @ 08:06:33 #14
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_59833830
    Klikbaar en zooi negeren

pi_59834095
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 07:30 schreef Evertjan het volgende:
    5k gold is makkelijk te farmen. Iedere dag je dailys doen. Ik heb zelf een hele route dan pak ik zo 23 dailys in 2 uur. Wel met een epic fying mount. En als ik tijd heb doe ik nog een daily heroic of BG.
    Ja makkelijk. Zeker als je nog een beetje slim handelt op de AH en af en toe een leuke (BoE) uit een heroic haalt. Trouwens met die patch van vandaag komen er ookm lvl 30 mounts ofniet? Ik had altijd een hekel aan al dat gewandel op die lage lvls.
    pi_59834248
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 08:36 schreef effex1000 het volgende:

[..]

Ja makkelijk. Zeker als je nog een beetje slim handelt op de AH en af en toe een leuke (BoE) uit een heroic haalt. Trouwens met die patch van vandaag komen er ookm lvl 30 mounts ofniet? Ik had altijd een hekel aan al dat gewandel op die lage lvls.
    Dacht dat dat alleen voor Pala's en locks was. Dacht dat ik dat ergens in de gc voorbij zag komen.
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
    pi_59834825
    quote:

[..]

Patch ? hebben ze de release al aangekondig dan ?
    ik snap niet hoe jullie aan die info komen hoor ,
    en elke speler loopt te schreeuwen dat die patch vandaag komt
    Het is nergens aangekondigd , ja hij draait op de rest realms
    en nu is het gewoon maintenance

en ja wandelen op lage levels is moelijk , maarja even iemand om een portal naar shattrath vragen en je kunt mooi hearthen tussen 4 main city's , scheelt aardig wat lopen

maargoed mounts op lvl 30 is wel beter , allen een week te laat heb vandaag 40 bereikt dus heb al een mount

[ Bericht 22% gewijzigd door Revenge2005 op 02-07-2008 09:43:50 ]
    pi_59834933
      woensdag 2 juli 2008 @ 09:55:19 #19
    120581 Venderwel
    Nee, jullie zijn normaal!
    pi_59835246
    Sinds gister begonnen met WoW (jawel, door de reclame van Mr. T.) En ben intussen een Tauren Druid op lvl 10, jawel...een volledige NOOB dus. Ben onderweg met mijn quests om in een beertje te kunnen veranderen.

Nou vroeg ik mij even 2 dingen af. Kunnen guilds bestaan uit leden van verschillende partijen?
    Daarnaast weet ik nu uit mijn hoofd even niet op welke server ik speel (waar zie ik dat), maar kan ik naar een andere server switchen met mijn character of moet ik dan opnieuw beginnen?
      woensdag 2 juli 2008 @ 09:56:39 #20
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_59835271
    Nope. Horde = Horde en ally = ally .

Switchen tussen servers kan maar dat kost geld. De server zie je in het beginscherm van wow rechtsboven aan
      woensdag 2 juli 2008 @ 10:04:05 #21
    120581 Venderwel
    pi_59835437
    De Fok guild, is die Horde of ally?
    Als ik daaraan mee wil doen zal ik dus opnieuw moeten beginnen. Iemand een idee over welke race en class voor een Noob beetje handig is om mee te beginnen?
      woensdag 2 juli 2008 @ 10:10:51 #22
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_59835589
    quote:

[..]

Huh waar zie jij dat er vandaag een patch komt dan?
    phluphy for president!
    pi_59835593
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 10:04 schreef Venderwel het volgende:
    Als ik daaraan mee wil doen zal ik dus opnieuw moeten beginnen. Iemand een idee over welke race en class voor een Noob beetje handig is om mee te beginnen?
    Hunter is lekker makkelijk solo-en , omdat je een pet hebt die heel wat damage kan hebben ( vooral een boar ofzow) , maar die worden wat minder snel geaccepteerd in raids and battle grounds

druids/Shamans zijn weer veel gewild , als healer of buffer
    tja het ligt eraan wat je zelf wil
    ik speel zelf nu 25 dagen , en ben begonnen met een hunter , ( ben deels nog noob)
    bevalt me op het momemt prima
      woensdag 2 juli 2008 @ 10:13:01 #24
    84926 WyriHaximus
    pi_59835634
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 09:55 schreef Venderwel het volgende:
    Sinds gister begonnen met WoW (jawel, door de reclame van Mr. T.) En ben intussen een Tauren Druid op lvl 10, jawel...een volledige NOOB dus. Ben onderweg met mijn quests om in een beertje te kunnen veranderen.

Nou vroeg ik mij even 2 dingen af. Kunnen guilds bestaan uit leden van verschillende partijen?
    Daarnaast weet ik nu uit mijn hoofd even niet op welke server ik speel (waar zie ik dat), maar kan ik naar een andere server switchen met mijn character of moet ik dan opnieuw beginnen?
    hehe leuke reclame
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 10:04 schreef Venderwel het volgende:
    Wat ik aan de guild roster zo zie zijn ze alliance.
    phluphy for president!
    pi_59835639
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 10:10 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Huh waar zie jij dat er vandaag een patch komt dan?
    er zullen er een hoop van uitgaan omdat
    de Maintenance is om 3 uur begonnen ( normaal is dat rond 5ven tenzij er een patch komt)
    maar vooralsnog staat het nergens , maargoed we zullen zien
      woensdag 2 juli 2008 @ 10:16:18 #26
    120581 Venderwel
    pi_59835717
    Mmmmm....jammer, wil toch eigenlijk wel weer Tauren spelen, die zijn cool!! Hahaha

Maar eh...hoe zie jij dat aan het guild roster?
    Iemand die dan nog een goede Horde guild weet?
      woensdag 2 juli 2008 @ 10:16:30 #27
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_59835722
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 10:13 schreef WyriHaximus het volgende:
    Wat ik aan de guild roster zo zie zijn ze alliance.
    Klopt
      woensdag 2 juli 2008 @ 10:19:46 #28
    84926 WyriHaximus
    pi_59835808
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 10:13 schreef Revenge2005 het volgende:

[..]

er zullen er een hoop van uitgaan omdat
    de Maintenance is om 3 uur begonnen ( normaal is dat rond 5ven tenzij er een patch komt)
    maar vooralsnog staat het nergens , maargoed we zullen zien
    Klopt maar dan zou het al op mmo-champion hebben gestaan omdat de US gister dan al over was op 2.4.3 en daar staat niks . Daarnaast beginnen ze ook rustig aan met hardware upgrades voor WoTLK dus daar zal het ook mee te maken hebben .
    phluphy for president!
      woensdag 2 juli 2008 @ 10:22:42 #29
    84926 WyriHaximus
    pi_59835884
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 10:16 schreef Venderwel het volgende:
    Mmmmm....jammer, wil toch eigenlijk wel weer Tauren spelen, die zijn cool!! Hahaha

Maar eh...hoe zie jij dat aan het guild roster?
    Iemand die dan nog een goede Horde guild weet?
    er staat rechts naast de scroll (dat stuk opgerold papier met die zegel er op) een alliance teken .
    phluphy for president!
      woensdag 2 juli 2008 @ 10:23:43 #30
    120581 Venderwel
    pi_59835905
    Mooi is dat, ik zit hier als volledige noob posts van jullie te lezen en het is dat ik weet dat het over WoW gaat, anders zou ik zeggen dat het over iets technisch moet gaan ofzo!! Hahahaha al die afkortingen!

WoTLK is de nieuwe uitbreiding neem ik aan?
    Ik vraag mij dan weer af, als ik die niet heb, dan kan ik wel personages uit die uitbreiding enzo tegenkomen of niet?
      woensdag 2 juli 2008 @ 10:25:26 #31
    120581 Venderwel
    pi_59835940
    Hey ik weet nog net wel wat een scroll is en ook weet ik (al!!!) wat het alliance teken is, maar die had ik dus even niet gezien!

Oh en nog iets, ik heb nu de 10 day trial, als ik langer door wil gaan kan ik abonnement gewoon betalen en that's it? Of moet ik ook echt nog een keer het spel daadwerkelijk aanschaffen?
    pi_59835968
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 10:23 schreef Venderwel het volgende:
    Mooi is dat, ik zit hier als volledige noob posts van jullie te lezen en het is dat ik weet dat het over WoW gaat, anders zou ik zeggen dat het over iets technisch moet gaan ofzo!! Hahahaha al die afkortingen!

WoTLK is de nieuwe uitbreiding neem ik aan?
    Ik vraag mij dan weer af, als ik die niet heb, dan kan ik wel personages uit die uitbreiding enzo tegenkomen of niet?
    jwel , je zult alleen nieuwe gebieden niet kunnen betreden , en niet de nieuwe dingen gebruiken
    zoals items en al het andere wat ze er in proppen
      woensdag 2 juli 2008 @ 10:29:22 #33
    120581 Venderwel
    pi_59836020
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 10:26 schreef Revenge2005 het volgende:

jwel , je zult alleen nieuwe gebieden niet kunnen betreden , en niet de nieuwe dingen gebruiken
    zoals items en al het andere wat ze er in proppen
    Mijn oma zou wel zeggen: Wat kunnen ze wat tegenwoordig met die computers enzo he!
    pi_59836162
    Sup dudes,

Ik (ret pally met BoK 0/20/41) ga samen met een Arms warr 2v2 doen. Iemand tips of tactics?
    We hebben 10 battles gedaan, meeste verloren, maar was wel leuk iig.
      woensdag 2 juli 2008 @ 11:05:42 #35
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_59836837
    tvp,

priest op 52
    .
      woensdag 2 juli 2008 @ 11:45:25 #36
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_59837846
    Met drie man, 6 chars hebben, alle Dailies doen elke dag. Dan heb je zo je geld.
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      woensdag 2 juli 2008 @ 11:59:33 #37
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_59838284
    Leuk, raiden in de zomer. Samen met een hoopje alts uit de beste guild van de server (Ze hebben KJ nu twee keer neer) MH gecleared in anderhalf uur .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_59839215
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 10:35 schreef Cudles het volgende:
    Sup dudes,

Ik (ret pally met BoK 0/20/41) ga samen met een Arms warr 2v2 doen. Iemand tips of tactics?
    We hebben 10 battles gedaan, meeste verloren, maar was wel leuk iig.
    TIp: respecc holy Of ga samen met die warr 3v3 doen met een resto shaman. Je kan proberen 1 target keihard te nuken maar ik ben bang dat het een beetje lastig wordt als jij ge-cc'd bent
      woensdag 2 juli 2008 @ 13:03:36 #39
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_59839701
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 12:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

TIp: respecc holy Of ga samen met die warr 3v3 doen met een resto shaman. Je kan proberen 1 target keihard te nuken maar ik ben bang dat het een beetje lastig wordt als jij ge-cc'd bent
    www.arenajunkies.com =)
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_59839786
    tvp, level 67 nu

en ik heb geen zin meer om te questen, dan maar instances..
      woensdag 2 juli 2008 @ 13:38:04 #41
    162268 Knoflook
    Lekker bij Döner
    pi_59840714
    Ik ben speciaal een hunter aan het levellen (bijna 67 nu) om aan 5K Gold te komen.
    Haat farmen en met daileys had ik t ook snel gehad. Ik hoef nu nog maar 1600G En dan Epic.

Veel spelen dus...
    Maar nu eerst... ik ben zwemmen.!
    Klap eens in je handjes.
      woensdag 2 juli 2008 @ 13:46:54 #42
    120581 Venderwel
    pi_59840932
    Waar is die 5000 gold voor nodig?? En deze geef je dan aan je alt?
    pi_59841121
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 13:46 schreef Venderwel het volgende:
    Waar is die 5000 gold voor nodig??
    Voor je vlieg!
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
      woensdag 2 juli 2008 @ 13:58:06 #44
    120581 Venderwel
    pi_59841229
    Vlieg??? Oh als in flying mount?? Cool...
      woensdag 2 juli 2008 @ 13:59:15 #45
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_59841253
    Epic vlieg!
      woensdag 2 juli 2008 @ 14:08:59 #46
    120581 Venderwel
    pi_59841508
    Ik kom het nog wel tegen denk ik....hahaha
    Maar dat geld geef je dus door aan je alter (alter) ego?

[ Bericht 0% gewijzigd door Venderwel op 02-07-2008 14:15:57 ]
      woensdag 2 juli 2008 @ 14:26:20 #47
    162268 Knoflook
    Lekker bij Döner
    pi_59841971
    Nja anders. Die geef ik aan mijn main, en Quest Gold met mijn mount.

Mijn Main is resto shaman dus dat is niet snel verdienen. Op hem had ik al 2600 en iedere x als ik meer krijg gaat dat naar upgrates.

Vandaar met mijn alt verdienen en dat naar mn main sturen.
    Klap eens in je handjes.
      woensdag 2 juli 2008 @ 14:35:53 #48
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_59842182
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 13:38 schreef Knoflook het volgende:
    Ik ben speciaal een hunter aan het levellen (bijna 67 nu) om aan 5K Gold te komen.
    Haat farmen en met daileys had ik t ook snel gehad. Ik hoef nu nog maar 1600G En dan Epic.

Veel spelen dus...
    Maar nu eerst... ik ben zwemmen.!
    Respect.

Ik wilde en mage lvelen voor farm. Level 2 en ik vond 't levelen al kut.
      woensdag 2 juli 2008 @ 14:46:21 #49
    84926 WyriHaximus
    pi_59842440
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 13:58 schreef Venderwel het volgende:
    Vlieg??? Oh als in flying mount?? Cool...
    Uhu je hebt je standaard flyer:
    (Horde)

(Alliance)

Je draakje (epic btw):

En je netherray (epic btw):

En nog meer maar dat kan je hier vinden: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/mounts/flying.html
    phluphy for president!
    pi_59843281
    ik heb de druid (epic) swift flight form . Trouwens wel naar dat 5K gold farmen elke keer als ik op de 4.5K zat ongeveer kocht ik iets dat ik ook wel kon gebruiken "Hey epic Lw patterntje" bv dus heeft bij mij bijna 2 maanden geduurd
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')