Dan ben je vast heel erg lelijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:39 schreef roze-meisje het volgende:
er is niemand op fobo waar ik mee kan fobo'en?wat moet ik nu gaan doen dan, slapen ofzo?
![]()
ps ik luister nu naar marilyn manson
ja dankje jij bent ook lelijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:43 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Dan ben je vast heel erg lelijk
breathtaking is geen aandachtshoertje ze is vet liefquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:41 schreef IQM het volgende:
Je begint nu net zo'n aandachtshoertje te worden als je vriendinnetje Breathtaking.
Dat kun je nergens op baseren.quote:
Ik heb toch nergens beweerd dat meisjes die in elk topic (verkapt) om aandacht vragen niet lief (kunnen) zijn?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:46 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
breathtaking is geen aandachtshoertje ze is vet lief
ik ben daarentegen wel een aandachtshoertje ja
ps er zit een spin op m'n kamer, nu durf ik niet te slapen
welquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:49 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Dat kun je nergens op baseren.
Het lijkt me dat je niet de knapste bent omdat je aandacht zoekt op fokmet je fotoboek
ZONDER foto's
. Dat is geldige logica.
Deze site zal daar vast tegen helpenquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:46 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
breathtaking is geen aandachtshoertje ze is vet lief
ik ben daarentegen wel een aandachtshoertje ja
ps er zit een spin op m'n kamer, nu durf ik niet te slapen
ze is gewoon vet knap enzo en daarom reageren jullie op haar, niet omdat ze die aandacht wilquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb toch nergens beweerd dat meisjes die in elk topic (verkapt) om aandacht vragen niet lief (kunnen) zijn? [ afbeelding ]
geloven doe ik je sowieso nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:55 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
welik heb samen met je gestudeerd
ik ben ook heel lelijk geloof me nou eens
www.sugababes.nl helpt ookquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Deze site zal daar vast tegen helpen
heb ik al gedaan, alleen m'n bikinilijn niet want die wil ik laten groeien voor een permanentjequote:
Ze mag er wezen én ze zoekt aandacht. En die twee dingen horen niet samen te gaan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:59 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ze is gewoon vet knap enzo en daarom reageren jullie op haar, niet omdat ze die aandacht wil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |