TS leeft in de toekomstquote:
Hierbij verklaar is TS ge-eund.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:11 schreef RacerDKB het volgende:
Het is 2 juli
Kanker ik dacht 3 juliquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:11 schreef RacerDKB het volgende:
Het is 2 juli
Het was iets minder dmv korting enzeau maar dit om mijn klacht nog meer kracht bij te staan!quote:
Hij had er gisteren moeten zijn als ik je OP geloof.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:13 schreef afcajos het volgende:
[...]
Naja dan is ie als nog te laat, hij had er vandaag moeten zijn!
Is bij mij binnengekomen, heb het als wc papier gebruikt oftewel mijn kont mee afgeveegd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:09 schreef afcajos het volgende:
Zoals vele ajacieden heb ik het nieuwe thuis shirt ruim van te voren besteld zodat ie, zoals beloofd op 1 juli geleverd zou worden. Nu is het zo dat het geld al een week geleden van mijn bankrekening is afgeschreven(75 euro) maar ik het shirt nog steeds niet heb ontvangen. Het verdullie al 3 juli!![ afbeelding ]
Denk je eens een keer iets via internet te bestellen zodat je de deur niet uit hoeft tijdens deze drukke werkdagen, hebben ze de organisatie van de merchandising weer eens niet op orde![]()
Klacht: Ik wil het nieuwe aegon shirt!!
Voorspelbare reacties:
-Het shirt is toch lelijk![]()
-Ajax![]()
-Voetbal![]()
-75 euro voor een shirt![]()
-TS is te lui om naar de winkel te gaan![]()
-TS woont in Zimbabwe met 23 jaar levertijd
quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij had er gisteren moeten zijn als ik je OP geloof.
Ik haal alle data door elkaarquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij had er gisteren moeten zijn als ik je OP geloof.
De OP quoten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is bij mij binnengekomen, heb het als wc papier gebruikt oftewel mijn kont mee afgeveegd.
Morgen? Vandaag dus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:18 schreef afcajos het volgende:
als hij er morgen nog niet is
Welterusten en droom lekker over het shirtquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:18 schreef afcajos het volgende:
Maargoed, ik ga slapen en als hij er morgen nog niet is...dan......klaag ik lekker verder op fok
Morgen als in: 4 juli.quote:
Die goedkope shit wordt vast in China door kindarbeidertjes gemaakt van goedkope spullen voorzien van lood (in de verfstoffen) e.d. waardoor TS straks nog meer gaat hallucineren en denkt dat Ajax ooit nog kampioen zal gaan worden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Hij is onderweg. Die goederentreinen moeten helemaal uit Polen komen, jeweets.
Kleine kans dat het oude logo er ooit nog op zal komenquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:06 schreef Emimich het volgende:
Spuuglelijk shirt, als ze het oude logo er weer opzetten dan overweeg ik het weer eens te kopen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Hij is onderweg. Die goederentreinen moeten helemaal uit PolenGroningen komen, jeweets.
Jij had toch een hekel aan voetbal?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet dat de fanatiekie Ajaxcieden het shirt allemaal boycotten. (supporterssites)
M.a.w. TS is zulkes Bijlmerkoning die het stoer vind om met een jodenshirt rond te lopen, want het is Ajax en dan ben je dreigender enzoWhehehe lutser.
IN EINDHOVEN ZINGEN WE ZO:
AJAX MOET DOOD
EN AZ MOET KAPOT
EN ZONDAG DAN SCHUPPEN WE FEYENOORD VERROT
CHEERIO CHEERIO CHEERIO !
(nee Psv moet zondag niet tegen Feyenoord, maar als dat zo was whwheeheheheheh)
Ja, en dan per jaar 30 wedstrijden in binnen en buitenland bezoeken zekerquote:
De fanatieke ajacieden boycotten het nieuwe shirt helemaal nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet dat de fanatiekie Ajaxcieden het shirt allemaal boycotten. (supporterssites)
M.a.w. TS is zulkes Bijlmerkoning die het stoer vind om met een jodenshirt rond te lopen, want het is Ajax en dan ben je dreigender enzoWhehehe lutser.
AJAX MOET DOOD
EN AZ MOET KAPOT
De meeste supporterssites zijn fel tegen het nieuwe shirt. Dacht je werkelijk dat die met die meuk rond gaan lopen ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
De fanatieke ajacieden boycotten het nieuwe shirt helemaal nietUiteraard wel een paar, maar die hebben hun eigen principes ivm dat ze het oude logo terug willen.
En ik loop gewoon graag in een een Ajax shirt, heeft niets te maken met dat ik het stoer vind.In mn vorige van 3 jaar geleden zitten 2 brandgaten door sigaretten(
)dus ik ben toe aan een nieuwe
en nee ik rook niet eens.
Als er een paar mensen op een site schreeuwen dat ze het niet gaan dragen is gelijk IEDEREEN het er mee eens?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De meeste supporterssites zijn fel tegen het nieuwe shirt. Dacht je werkelijk dat die met die meuk rond gaan lopen ?
Pff ga in je shirtje naar het stadion man loser.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als er een paar mensen op een site schreeuwen dat ze het niet gaan dragen is gelijk IEDEREEN het er mee eens?Leef jij maar mooi in je eigen waan
![]()
ik ga nu(K)
Kom laten we Ajax boycotten!!!111!1!!1!EINZ!~!quote:
Dan zou ik het nog niet aandoenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:12 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je geld toe krijgen
Dus je hebt een hekel aan voetbal. Klaar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had een hekel aan van basten en het NL elftal ja. En ik was pro-Duitsland.
Mensen die dus voor Duitsland zijn hebben een hekel aan voetbal volgens jou? Of begrijp ik je nu verkeerdquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dus je hebt een hekel aan voetbal. Klaar.
Moet je nagaan als je voor Nederland bent. Dan moet je volgens zijn theorie wel écht een hekel aan voetbal hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Mensen die dus voor Duitsland zijn hebben een hekel aan voetbal volgens jou? Of begrijp ik je nu verkeerd
ja ben je klaargekomen op mijn typkunst ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dus je hebt een hekel aan voetbal. Klaar.
kwaliteitsgrap hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
Voor die ¤75 kan Ajax zich weer mooi een nieuwe speler kopen. Krijgen ze tenminste een kwaliteitsinjectie !
Lelijk ding hé?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:51 schreef afcajos het volgende:
Nou hij is binnen hoorKeurig in maatje L zoals ik gevraagd had
quote:
Is goed, ga jij dan met je burberry petje naar het stadion en een beetje de nep-hoolie uithangen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pff ga in je shirtje naar het stadion man loser.
Ajaxquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:09 schreef afcajos het volgende:
Zoals vele ajacieden heb ik het nieuwe thuis shirt ruim van te voren besteld zodat ie, zoals beloofd op 1 juli geleverd zou worden. Nu is het zo dat het geld al een week geleden van mijn bankrekening is afgeschreven(75 euro) maar ik het shirt nog steeds niet heb ontvangen. Het verdullie al 3 juli!![ afbeelding ]
Denk je eens een keer iets via internet te bestellen zodat je de deur niet uit hoeft tijdens deze drukke werkdagen, hebben ze de organisatie van de merchandising weer eens niet op orde![]()
Klacht: Ik wil het nieuwe aegon shirt!!
Voorspelbare reacties:
-Het shirt is toch lelijk![]()
-Ajax![]()
-Voetbal![]()
-75 euro voor een shirt![]()
-TS is te lui om naar de winkel te gaan![]()
-TS woont in Zimbabwe met 23 jaar levertijd
Hey ik ga met boxing day naar Engelandquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, en dan per jaar 30 wedstrijden in binnen en buitenland bezoeken zeker
Ik had een hekel aan van basten en het NL elftal ja. En ik was pro-Duitsland.
Eindhoven en zingen, dat is een goeiequote:Op woensdag 2 juli 2008 09:29 schreef de_boswachter het volgende:
AJAX MOET DOOD
EN AZ MOET KAPOT
Elke eredivsieclub en zingenquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:29 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Eindhoven en zingen, dat is een goeie
Het juiste shirt ookquote:
Nee heb er geen naam op, misschien dat ik het nieuwe uitshirt nog met een naam ga halen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé Jos heb je er ook een naam op?Jammer van Davids want ik wilde nog een #13
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:32 schreef afcajos het volgende:![]()
![]()
Kom eens op msn, k verveel meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Precies. Dat wou ik dus ook al duidelijk maken.quote:
Gast, jij bent echt kankerstoerquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Precies. Dat wou ik dus ook al duidelijk maken.
Lacoste
Fred Perry
Stone Island
Dat heb ik aan naar het stadion en niet die shirtjes meuk.
nee heeft niks met stoer te maken. Ik hoef niet zo'n kutshirtje aan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gast, jij bent echt kankerstoerEn dan ook nog de capuchon over je petje om het af te maken?
![]()
MIJN HELD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |