De meeste supporterssites zijn fel tegen het nieuwe shirt. Dacht je werkelijk dat die met die meuk rond gaan lopen ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
De fanatieke ajacieden boycotten het nieuwe shirt helemaal nietUiteraard wel een paar, maar die hebben hun eigen principes ivm dat ze het oude logo terug willen.
En ik loop gewoon graag in een een Ajax shirt, heeft niets te maken met dat ik het stoer vind.In mn vorige van 3 jaar geleden zitten 2 brandgaten door sigaretten(
)dus ik ben toe aan een nieuwe
en nee ik rook niet eens.
Als er een paar mensen op een site schreeuwen dat ze het niet gaan dragen is gelijk IEDEREEN het er mee eens?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De meeste supporterssites zijn fel tegen het nieuwe shirt. Dacht je werkelijk dat die met die meuk rond gaan lopen ?
Pff ga in je shirtje naar het stadion man loser.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als er een paar mensen op een site schreeuwen dat ze het niet gaan dragen is gelijk IEDEREEN het er mee eens?Leef jij maar mooi in je eigen waan
![]()
ik ga nu(K)
Kom laten we Ajax boycotten!!!111!1!!1!EINZ!~!quote:
Dan zou ik het nog niet aandoenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:12 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je geld toe krijgen
Dus je hebt een hekel aan voetbal. Klaar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had een hekel aan van basten en het NL elftal ja. En ik was pro-Duitsland.
Mensen die dus voor Duitsland zijn hebben een hekel aan voetbal volgens jou? Of begrijp ik je nu verkeerdquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dus je hebt een hekel aan voetbal. Klaar.
Moet je nagaan als je voor Nederland bent. Dan moet je volgens zijn theorie wel écht een hekel aan voetbal hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Mensen die dus voor Duitsland zijn hebben een hekel aan voetbal volgens jou? Of begrijp ik je nu verkeerd
ja ben je klaargekomen op mijn typkunst ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dus je hebt een hekel aan voetbal. Klaar.
kwaliteitsgrap hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
Voor die ¤75 kan Ajax zich weer mooi een nieuwe speler kopen. Krijgen ze tenminste een kwaliteitsinjectie !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |