leuk dat je iedereen beoordeeld hebtquote:

Stemmen kan tot 31 juli 23.00 uur.

* iets mompelt over dat tha_erik een uurtje meer wil hebben om nog meer punten te verzamelenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
De stemtermijn is met een uur verlengd!
[ afbeelding ]Stemmen kan tot 31 juli 23.00 uur.[ afbeelding ]

ik vind dat er nog maar heel weinig is gestemd idd ...quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:03 schreef kvdv het volgende:
Is dat tactiek ofzo? Wel inzenden maar niet stemmen?![]()
Nee kvdv... tis al hopeloos

quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:03 schreef kvdv het volgende:
Is dat tactiek ofzo? Wel inzenden maar niet stemmen?![]()
Nee kvdv... tis al hopeloos

Bedankt voor deze feedback. Zeker had een strakke lucht iets toegevoegd, echter heb ik de hoe de lucht eruit ziet natuurlijk niet in de hand...quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:35 schreef P_B in het stemtopic het volgende:
4: <DigiPire> (2 punten) : Prachtige boom en een leuk contrast tussen aan de ene kant weelderige takken en aan de andere kant slechts de stam als schaduw. Jammer dat de lucht zo onrustig oogt met alle sluierwolken en vliegtuig-strepen. Een strak blauwe lucht had voor mijn gevoel zeker wat toegevoegd aan de rust die de rest van de foto uitstraalt.

Ja, flauw he: commentaar waar je niks aan kunt doen. Stomme eigenwijze natuur ook! Doet altijd wat het zelf wil...quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:52 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Bedankt voor deze feedback. Zeker had een strakke lucht iets toegevoegd, echter heb ik de hoe de lucht eruit ziet natuurlijk niet in de hand...Vond dat ik al geluk had met het tijdstip dat ik daar was, zodat de schaduw zo viel, dat ik voldoende afstand kon nemen van de boom. Da's nl. niet aan alle kanten van de boom mogelijk.
En om alle sluierwolken weg te shoppen, dat zal best mooi kunnen, maar daarvoor ben ik te onervaren met PS. Heb wel, even een poging ondernomen n.a.v. jouw feedback, maar dat werd 't toch niet helemaal)
Ik zal nog wel eens een keer een poging wagen. Beetje spelen met PS is best leuk en leerzaamen vanuit de .NEF van het bestand en een extra layer kan er ook niet veel vernield worden.

.jpg)

Oh kutquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:23 schreef prupke het volgende:
Didotcicero 6
Danny 5
Didotcicero 5
hoeveel heeft hij er nu?

11, en verbeterd, en bedankt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:23 schreef prupke het volgende:
Didotcicero 6
Danny 5
Didotcicero 5
hoeveel heeft hij er nu?

Thnx!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:23 schreef tonja het volgende:
Jezus, jij weer Marjo! Waar laat je al die canvas afdrukken? Van harte gefelicteerd

als je zo ongeduldig bent, open t dan gewoonquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:54 schreef Sugar het volgende:
Waar blijft het nieuwe discussietopic?Ik wil dingen laten zien!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |