Ik beoordeel gewoon iedereen, mag dat ook?

RS4: Mooie mist gevangen, en de 2 mensen maken het wat spannender.
Kreja: Heel mooi, erg gave kleurtoning en voldoende schaduw

. Past goed binnen dit thema.
Feetjai: Doet me niets, snap ook niet waarom je deze hebt ingestuurd (wat heeft het met schaduw te maken?)
miss_bleu: Mooie locatie maar vind de foto niet spannend oid. Ik mis detail in de stenen en vind hem (daar waar het licht binnenkomt) overbelicht. De blauwe ramen leiden ook nogal af.
Dya: Mooie foto, zo met de lichtstralen, maar vind hem niet direct in het thema passen.
Tha_Erik: Ja toffe foto, standpunt, kleurtoning en scherpte zijn allemaal goed, maar vind ook deze niet echt passend voor dit thema.
DarkMinded: Creepy sfeertje maar had naar mijn idee creepier gekunt.
An24: Mooi portret! Erg mooi belicht. Vind hem heel tof, en sure... er is genoeg schaduw tezien. Maar geen directe link met schaduw.
mash_: Leuk, iemand die echt iets heeft proberen te doen met schaduw. Vind de foto alleen niet erg mooi. De tekst kon scherper en ik vind het jammer dat het hartje niet symmetrisch is.
roeier4: Schattig beestje maar past m.i. totaal niet in dit thema.
Vliegvrager: Grappig gevonden, alleen raakt de schaduw je(?) niet en ik vind de gezichtsuitdrukking niet echt overtuigend. Was misschien beter geweest als er wat beweging in had gezeten denk ik.
Sugar: Ook leuk bedacht, net als mash_ maar ik vind de uitwerking niet mooi. Schaduw hoort zwart te zijn vind ik. Bovendien zie ik nogal wat ruis en vind ik dit standpunt (de koe ligt op zijn zij) niet echt geweldig.
NoXxa: Tsja ik vind Hyena's geweldig, en de foto is ook erg mooi. Maar geen punten want ik vind ook dit te makkelijk gekozen voor het thema.
CompuMess: Grappige plaat, mooie z/w omzetting en genoeg detail. Maar ik mis weer een beetje een direct verband met het thema.
DidotCicero: Tof, goed gevonden, mooie, interessante schaduw en bovendien leuk om te weten dat je je meetzoeker nog gebruikt. Al mis ik wat detail, volgende keer op iets meer DPI inscannen?
Prupke: Origineel, en dat scoort bij mij

Kwalitatief misschien niet geweldig (neem aan dat dit een crop is?). Maar dat interesseert me ook weinig. Idee is goed, en de plaat is spannend. Top!
Blomst: Mooi, scherp en past goed binnen dit thema. Had hem zelf in z/w omgezet denk ik.
Danny: Mwoa onscherp. Kleuren zijn wel mooi. Voor de rest was ik meer gecharmeerd van het lettertype wat je gebruikt bij "Photo By:"
k_man: Mooie kleurtjes, en ook wel verband met schaduw, vind alleen de foto nogal toeristisch geposeerd en dat vind ik niet echt geweldig.
mystical_moonlight: Leuk! Niet echt scherp enzo maar het idee/uitwerking vind ik geslaagd!
topperrr: Leuk gedaan. Verder weinig over te melden.
Roi: In alle haast toch maar 'n foto ingestuurd? Ik vind het een geweldige foto maar te makkelijk geselecteerd voor dit thema.
-Marjo-: Ook een portret maar deze vind ik toch meer te maken hebben met schaduw, het model houd het ogen buiten het licht -> schaduw. Mooie z/w omzetting ook!
P_B: Toffe foto (kleuren zijn om te smullen!). Wel wat onduidelijk.
Tonja: Doet me niet veel, ik begrijp je standpunt wel, dit soort gebouwen zijn interessant om te fotograferen. Echter wordt er nogal gauw gekozen voor schuinonderin. Zie dit soort dingen te vaak en dus niet meer echt origineel. Vind hem ook weer wat te gemakkelijk gekozen voor dit thema.
DigiPire: Wauw! Hele mooie foto en de schaduw wordt je ook duidelijk gepresenteerd. Ernstig mooie boom trouwens. Dit is voor mij de winnaar.
Ik heb voornamelijkl mijn punten gegeven aan degene die ook echt iets bedacht hebben bij het thema schaduw. In haast iedere bestaande foto is schaduw te zien, dus kun je natuurlijk ook wel haast iedere foto insturen.
Ik vind dat iets te makkelijk. Originaliteit verdient bij mij punten.
Dus hier voor de mods:
5 Punten: DigiPere
4 Punten: DidotCicero
3 Punten: Prupke
2 Punten: mystical_moonlight
1 Punt: mash_Tof dat er zoveel mensen meedoen
Crack open the cranium, and let awareness begin...
> Zoekt kamer in Utrecht!