Als het echt meerwaarde voor je biedt, zou je altijd eens kunnen informeren of ze het bezwaarlijk vindt om na haar vertrek nog contact te blijven houden...quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wist aan het begin van het jaar niet goed wat ik van haar moest vinden. Te aardig en lief, te geinteresseerd, te begripvol. Ik wist niet wat me overkwam met een totale onbekende.
Maar ze gaat verderweg verhuizen deze zomer en stopt daarom bij de UU. Dat vind ik echt jammer. Maar ik zou haar toch niet meer als tutor krijgen omdat we vanaf jaar 2 hoofdrichtingadviseurs krijgen. Dus het is maar afwachten wat we ervoor in de plaats krijgen.
shit zeg, dit soort dingen verzon ik pas aan het eind van het tweede jaarquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:36 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Moe en duf. Nog steeds verkouden. Maar ik voel een verbetering in vergelijking met gisteren.
Net een lange mail naar m'n tutor getypt. Omdat ik wrs wil wisselen van hoofdrichting. Dus ik moest gaan kijken van haar welke vakken ik dan wrs in het 3e jaar wil gaan doen en of dat gaat lukken met ingangseisen voor de vakken e.d.
Ik hen d'r ook maar even gevraagd naar toekomstperspectieven voor beide hoofdrichtingen. Wat er voor me overblijft als ik geen docent wil worden enzo.
Nouja, ik ben er moe van.
quote:
Jigsaws falling into placequote:
Mja, ik denk dat die onthouding zijn tol begint te eisen.quote:
Ja ik ook.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:08 schreef Q. het volgende:
Ja: Amersfoort.
Wij staan dan ook ver boven de rest! Nou ja, samen met Twist natuurlijk!quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:09 schreef Q. het volgende:
Air snapt me wel.
Bij deze studie moet je wel verder vooruitkijken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
shit zeg, dit soort dingen verzon ik pas aan het eind van het tweede jaar.
Ik heb geen muziekfavorieten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij staan dan ook ver boven de rest! Nou ja, samen met Twist natuurlijk!
Ondanks dat ik van radiohead geen kaas (al moet er sowieso geen kaas worden gegeten volgens Airwinquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij staan dan ook ver boven de rest! Nou ja, samen met Twist natuurlijk!
Niet verkeerd... Ik was vooral blij verrast dat ze Wolf at the door en Climbing up the walls spelen. Uit de categorie 'niet voor de hand liggende favorieten' scoren die twee wel hoog bij mij!quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:12 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe was Radiohead?
Wat onthoud ik? Mijn pincode al nauwelijks.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat die onthouding zijn tol begint te eisen.
Doe maar net of het Diablo deel 537 is!quote:
Quite nice. Alhoewel er wel enigzins gewenning bij mij begint op te treden nar 5x Radiohead te hebben gezien. Maar van Lucky kreeg ik nog steeds kippenvel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:12 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe was Radiohead?
Eldersquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:12 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe was Radiohead?
Uitgemolken kutmuziek met EA als producer?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar net of het Diablo deel 537 is!
Die post kwam in oorspronkelijke vorm toch een stuk beter over. Alhoewel wel een hoog /care gehalte natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je moet /care eens in je sig zetten, dat is een stuk makkelijker.
Toch jammer dat Michael Stipe niet even uit de geluidstoren kwam om een coupletje mee te zingen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:15 schreef Q. het volgende:
Quite nice. Alhoewel er wel enigzins gewenning bij mij begint op te treden nar 5x Radiohead te hebben gezien. Maar van Lucky kreeg ik nog steeds kippenvel.
Nee, daar word ik net zo moe van als uit de hoogte doen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je moet /care eens in je sig zetten, dat is een stuk makkelijker.
Wat dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:20 schreef Pheno het volgende:
Godskolere wat een gezeik hier. Ik ga zo naar huis.
Ja, best wel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch jammer dat Michael Stipe niet even uit de geluidstoren kwam om een coupletje mee te zingen...
Doe je /care T-shirt aan!quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:20 schreef Pheno het volgende:
Godskolere wat een gezeik hier. Ik ga zo naar huis.
Ga lekker tegen iemand anders leuk doenquote:
NETJUUUHS!quote:
m'n knopje bleef een beetj hangen denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die post kwam in oorspronkelijke vorm toch een stuk beter over. Alhoewel wel een hoog /care gehalte natuurlijk.
Sowieso, /care. Ik als HTML-nerd lees dat als "stop caring", maar bij iets waar ik een dergelijke shortcut zou gebruiken zou ik niet eens de illusie willen geven dat ik er ooit aan begonnen ben.
Waarom zou jou dat tegen moeten houden?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil douchen maar er is weer een of andere sjappie bezig met de leidingen.
Die leidingen bij jullie zitten wel vaak verstopt?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil douchen maar er is weer een of andere sjappie bezig met de leidingen.
Ik was okay.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:06 schreef Pheno het volgende:
Zo, even een moord in Amersfoort.
de verwarming/ketel doet al jaren niet wat hij moet doen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die leidingen bij jullie zitten wel vaak verstopt?
Of dat zegt die reparateur omdat hij eigenlijk graag jouw leidingen wilt nakijkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de verwarming/ketel doet al jaren niet wat hij moet doen.
he, ben jij mij, ik heb daarnet ook vrij gevraagdquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:09 schreef Q. het volgende:
Morgen maar even vrij genomen om bij te slapen.
Heel verstandig. Ik wil ook.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:09 schreef Q. het volgende:
Morgen maar even vrij genomen om bij te slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |