Als je nou hier wasquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Gelukkig heb je ons nog.
Zulks een schrale troost.
Helaas zit ik gevangen in dit pauperdorp Utrecht.quote:
We willen je best adopteren hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:01 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Helaas zit ik gevangen in dit pauperdorp Utrecht.
Ik mis je oude iconquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, omdat ik in een goede bui ben.
Beetje laat voor aborteren.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We willen je best adopteren hoor
Onze eigen lustknuffelTwist
Overigens kon ik even niet op het woord adopteren komen en had ik aborteren in m'n hoofd
Nopequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[.youtube][./youtube] volgens mij
Zonder puntje
Hoi, nuecken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:25 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben er ook Missy!
Have no fear, Lies is here
Gewoon het youtube linkje veru-er-ellenquote:
Postnatale abortusquote:
Eerst die navelstreng naar Utrecht maarquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon het youtube linkje veru-er-ellen. [ url]http://youtube.com/bladiebla[/ url]
Je naam in het engels is dan weer wat minder.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:25 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben er ook Missy!
Have no fear, Lies is here
Ik ben nog steeds een wandelend hormonster, zelfs mijn eigen meneer riskeert een fikse huilbuiquote:
Is anders een prima album!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je naam in het engels is dan weer wat minder.
mja, dan kan ik beter Lisette aanhoudenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:51 schreef Pheno het volgende:
Je naam in het engels is dan weer wat minder.
Huilen is goed! Grote knuffelquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een wandelend hormonster, zelfs mijn eigen meneer riskeert een fikse huilbui
Leugensquote:
quote:
Hoe kom je DAAR nou weer bij?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:58 schreef nectarientje het volgende:
net ontdekt: The Parlor Mob!
Erg prettig![]()
en speciaal voor Miss: video
quote:
Ik wil die koe!quote:
Kdrama is zoooo... euhm... dramaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]Nou, ik zocht liedjes voor de introquiz van Max en zocht op coffee
Erg mooi liedje vind ik het
Die koe bracht me aan het twijfelen of ik nu wel ooit LSD had gesliktquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:08 schreef MissMSX het volgende:
Kdrama is zoooo... euhm... drama
Liedje is wel aardig ja
introquiz?
Ik snap 't nietquote:
Takkyu is mijn heldquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die koe bracht me aan het twijfelen of ik nu wel ooit LSD had geslikt.
Ach, excentriek zijn trekt mensen aanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja hij gedraagt zich echt als een wijf ofzo... ik snap niet wat vrouwen in hem zien.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja hij gedraagt zich echt als een wijf ofzo... ik snap niet wat vrouwen in hem zien.
Ik moet altijd zo om'em lachenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:34 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga naar bed, daar gaat hij ook niets aan veranderen.
Sayonara
Matane!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:34 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga naar bed, daar gaat hij ook niets aan veranderen.
Sayonara
Dat is niet zo slimquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat 'Sayonara' Italiaans was.
Trouwen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kutgezeik met werk en leven enzo, gaat wel over over een jaar of vijftig.
ik heb geziek met de uni, alle resultaten zijn in osiris gezet beetje jammer dat het gemiddelde van ene vak van vorig jaar er nog staat en dus geen ECTS puntenquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kutgezeik met werk en leven enzo, gaat wel over over een jaar of vijftig.
Stom werk!quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:01 schreef CherryLips het volgende:
ja, vanaf morgenavond.
moet wel werken.
Gezellig.quote:
Zo van, er is niets gebeurd in je leven in die tussentijd?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:52 schreef Q. het volgende:
Grappig, kwam net in de trein de vent tegen die in mijn HAVO 3/4 tijd mijn allerbeste vriend was. Ik had hem helemaal niets te melden, al vijf jaar niet meer gezien.
Geen tijd... Ik ga mij naar de douche slepen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:48 schreef Godlike02 het volgende:
Langer slapen
Sterktequote:Op woensdag 2 juli 2008 07:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen tijd... Ik ga mij naar de douche slepen...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen tijd... Ik ga mij naar de douche slepen...
* stevige knuffel om CL heen slaat *quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:48 schreef CherryLips het volgende:
*kras*
Ik krijg hier irc flashbacks vanquote:
Je wil niet weten hoe lang het me heeft gekost om een pluche forel te vinden.quote:
Correct.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo van, er is niets gebeurd in je leven in die tussentijd?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:35 schreef Litpho het volgende:
Je wil niet weten hoe lang het me heeft gekost om een pluche forel te vinden.
Ik lag pas na twee uur op bed...quote:
Stalkert.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lag pas na twee uur op bed...Wel heerlijk gedroomd over je zusje!
Heb je nog tips?quote:
Moe en duf. Nog steeds verkouden. Maar ik voel een verbetering in vergelijking met gisteren.quote:
En terecht, het is tenslotte een keuze waar je nog behoorlijk lang 'last' van kan hebben. Dat mag wat inspanning vergen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Net een lange mail naar m'n tutor getypt. Omdat ik wrs wil wisselen van hoofdrichting. Dus ik moest gaan kijken van haar welke vakken ik dan wrs in het 3e jaar wil gaan doen en of dat gaat lukken met ingangseisen voor de vakken e.d.
Ik hen d'r ook maar even gevraagd naar toekomstperspectieven voor beide hoofdrichtingen. Wat er voor me overblijft als ik geen docent wil worden enzo.
Nouja, ik ben er moe van.
Als ik niet zo verkouden zou zijn zou ik er wrs toch wat minder moe van zijn. Nu is alles gewoon erg vermoeiend.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht, het is tenslotte een keuze waar je nog behoorlijk lang 'last' van kan hebben. Dat mag wat inspanning vergen.
Goed om te horen dat er een stuk persoonlijke aandacht in zit. Dat zouden meer opleidingen moeten doen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Ze raadde me trouwens wel aan om de andere hoofdcursus te gaan doen. Maar niet zonder wat nader onderzoek idd.
Maar na alle lange gesprekken die ik afgelopen jaar met haar heb gehad heeft ze me geloof ik behoorlijk goed leren kennen.
Hallo ingenieur.quote:
EN EN EN EN EN?!!quote:
Ik wist aan het begin van het jaar niet goed wat ik van haar moest vinden. Te aardig en lief, te geinteresseerd, te begripvol. Ik wist niet wat me overkwam met een totale onbekende.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om te horen dat er een stuk persoonlijke aandacht in zit. Dat zouden meer opleidingen moeten doen.
Zou hij een leuke meid hebben gespot in zijn OV?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:18 schreef AirwiN het volgende:
Ow, en die luie stinkerd van een Plato was geeneens op de fiets vandaag!
Als het echt meerwaarde voor je biedt, zou je altijd eens kunnen informeren of ze het bezwaarlijk vindt om na haar vertrek nog contact te blijven houden...quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wist aan het begin van het jaar niet goed wat ik van haar moest vinden. Te aardig en lief, te geinteresseerd, te begripvol. Ik wist niet wat me overkwam met een totale onbekende.
Maar ze gaat verderweg verhuizen deze zomer en stopt daarom bij de UU. Dat vind ik echt jammer. Maar ik zou haar toch niet meer als tutor krijgen omdat we vanaf jaar 2 hoofdrichtingadviseurs krijgen. Dus het is maar afwachten wat we ervoor in de plaats krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |