Ik ben van alle markten thuisquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Japanse usernaam, Italiaanse ondertitel en Engelse sig.
Gelukkig geef je zelf het goeie voorbeeldquote:
dat jij als onderontwikkelde borrelnoot het woord wenen niet gebruikt betekent niet dat de rest van nederland dat ook niet doet, zelfingenomen zaadpiraatquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:29 schreef honda1990 het volgende:
Bah, wat heb ik een hekel aan dat taaltje, absoluut geen problemen mee als je als belg op fok zit, maar waarom ga je dan plat vlaams typenWenen is een stad, en een synoniem voor huilen, maar dat gebruiken we niet meer in Nederland
![]()
![]()
Klacht: Belgisch gelul op fok
Zoiets, dusquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat jij als onderontwikkelde borrelnoot het woord wenen niet gebruikt betekent niet dat de rest van nederland dat ook niet doet, zelfingenomen zaadpiraat
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat jij als onderontwikkelde borrelnoot het woord wenen niet gebruikt betekent niet dat de rest van nederland dat ook niet doet, zelfingenomen zaadpiraat
In vergelijking met jou kijkende in je fobo ben ik idd onontwikkeldquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
Je probeert het ook telkens weer hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:48 schreef afcajos het volgende:
Dankzij die kutbelgen gebruikt een deel van Nederland nu het afgrijselijke woord: friet
gast je mag nog niet eens in mijn schaduw staanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
In vergelijking met jou kijkende in je fobo ben ik idd onontwikkeld![]()
Ben Nederlander en ik dacht dat alleen belgen patat gebruiktenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:48 schreef afcajos het volgende:
Dankzij die kutbelgen gebruikt een deel van Nederland nu het afgrijselijke woord: friet
Zal toch lastig worden aangezien de rest van je lichaam ook zo dik zal zijn als je kopquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast je mag nog niet eens in mijn schaduw staan
met een naam als flepke zou je toch anders vermoedenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
[Ben Nederlander en ik dacht dat alleen belgen patat gebruikten
Ik ook, totdat ik het fenomeen fok kendequote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ben Nederlander en ik dacht dat alleen belgen patat gebruikten
ik schop je er wel uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:52 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Zal toch lastig worden aangezien de rest van je lichaam ook zo dik zal zijn als je kop
Niet weer..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:31 schreef Pollewoppie het volgende:
Denkt ineens zomaar aan een patatje met...
Ik voel me vereerdquote:
We mogen vandale 2 keer negeren.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet weer..
Maar het is friet, patat is voor Belgen.
Sowieso, patat slaat echt gewoon nergens op. In heel de wereld, in elke taal, zeggen ze frites/fries/friet, oftewel niks wat op patat (quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:56 schreef honda1990 het volgende:
[..]
We mogen vandale 2 keer negeren.
1we·nen (onovergankelijk werkwoord; weende, heeft geweend; wener)
1 (formeel) huilen, schreien
Is gewoon belgisch
2friet (de; frieten)
1 patat
is gewoon friet
lekker belangrijk wat ze in de heel wereld zeggen, daar woon ik namelijk nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso, patat slaat echt gewoon nergens op. In heel de wereld, in elke taal, zeggen ze frites/fries/friet, oftewel niks wat op patat () lijkt.
Patat is ook voor mensen die te diep in hun anus zijn geneukt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker belangrijk wat ze in de heel wereld zeggen, daar woon ik namelijk niet
Ah, dus potatoes is een fictief woord? Ik ben ook een voorstander van friet (limburg ftw) maar wel bij de les blijven, he!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso, patat slaat echt gewoon nergens op. In heel de wereld, in elke taal, zeggen ze frites/fries/friet, oftewel niks wat op patat () lijkt.
Is al gepostquote:
Eensch, nog een schrijnend voorbeeld: Beste vriendin (ja je raad het al!)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:05 schreef Gluckskafer het volgende:
TS heeft wel GELIJK!
Zoals in dat topic over die Focus. Had die dude het over 18.000 euro voor een gloednieuwe Focus diesel
Bleek het tenlangenleste ook een Belg te zijn.
ja in belgië maar voor het geval je het nog niet geheel door had, dit is een nederlands forumquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:25 schreef grootmeester_flits het volgende:
friet is friet en patat is aardappel (of een slag)
Zoals ik al zei....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:31 schreef Pollewoppie het volgende:
Denkt ineens zomaar aan een patatje met...
Alles goe menneke? Iek heb een beetje last van uun valling, das niet zo schoon met zuulk weer. Maar iek moet gaan duus iek zou zeggen sloppel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:32 schreef waterfles het volgende:
waar maakt gij u druk om
ma kben es zien, amuseer u nog
Ach als het gaat om de uitvinder van de atoombom barst er nog een discussie los over friet/patatquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:45 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei....
Voelde dit wel aankomen ja de hele patat / friet discussie
Verkapte ik-neuk-een-modje-postquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:10 schreef Sphere het volgende:
* Sphere wacht tot Jump dit topic op slot kwakt
Jaja alles in orde he, en met u?quote:Alles goe menneke? Iek heb een beetje last van uun valling, das niet zo schoon met zuulk weer. Maar iek moet gaan duus iek zou zeggen sloppel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |