Paar maanden geleden had ik goed contact met een meisje, ze was een goede vriendin.
Maar er gebeurde wat, ik vond haar wel aantrekkelijk en leuk, en ze begon ook veel lichamelijk contact te zoeken (leek eerst was op spelen)
Toen we eens met de bus met school ergens naartoe gingen zat ze naast me en begon mijn hand vast te houden. Ik die haar al aantrekkelijk en leuk vond werd dan natuurlijk verliefd op haar (en ze leek ook verliefd op mij, we hadden erg veel oogcontact), had haar toen al gezegd dat ik veel aan haar moest denken, maar zei wist het niet of ze wel gevoelens had toen.
Op een feestje (een weekje later) lagen we allebei in een zetel, en legde ze mijn handen op haar borsten, toen had ik besloten om er voor te gaan, een uur later zaten we te zoenen.
Maar natuurlijk mocht het niet baten...ze zag me eerst graag (had ze gezegd) maar begon na 2 weken te twijfelen. We hadden nochtsteeds veel lichaemlijk contact ( hielden soms handje vast enzo). Ze zei dus dat ze niet op me verliefd was een weekje later (dus 3 weken na het feestje)
Ik zat diep in de put, en ze huilde zelfs soms omdat ik zo droevig was (was ze niet blij dat ze van me af was dan?), ook hebben we ook ergens lang geknuffeld (2 weken na de afwijzing, ze wou me niet kwijt zei ze).
Natuurlijk is er nu nog altijd niets, en ik begin mijn gevoel voor haar kwijt te geraken. Ik zal haar enkele weken niet zien.
Ik vraag me af, zal het ooit weer goed komen?
We waren zeer goed bevriend net voor toen we veel lichamelijk contact hadden, maar nu lijkt het niet meer zo, het praten met elkaar gaat stroef, ze lacht ook nooit meer naar mij of om wat ik zeg (vroeger wel) maar dit is denk ik omdat ik moeilijk mezelf ben bij haar sinds de afwijzing.
Zullen we ooit nog zo goed bevriend zijn, of zal er ooit nog iets komen?
[ Bericht 9% gewijzigd door Ilovepie op 01-07-2008 17:30:02 ]