Ik heb zo'n idee dat het best gaat lukkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wel volhouden heh![]()
ik voel dat je het kan!
[ afbeelding ]
Klopt ja, die hond reig ik er meestal ook ff aan, tegelijkertijd natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja dat denk je, ze heeft ook een hond, had ik dat al verteld ? en jij maar denken , het is WL zn moeder
Whehehequote:Op woensdag 2 juli 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom!
Als ik me klem heb gezopen heb ik altijd zin om je moeder uit elkaar te trekken
idd, mn moeder zon voorbind ding om, en hops! alleen reigt zij dan eerder jou dan jij haarquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klopt ja, die hond reig ik er meestal ook ff aan, tegelijkertijd natuurlijk
wtf, zit daar gitaar in dan ?quote:
* Dr.Droxz pakt 1 kilo....quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:21 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vreet ze bij de vleet nuAls je zin hebt moet je gewoon pakken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
"Helpdesk, goedemiddag." "Hallo, ik heb net Windows 98 geinstalleerd..." "Zozo." "En nu doet mijn computer het niet meer!" "Ja, dat zei u al." "Ja...eh... en niks werkt zoals het moet." "Logisch. Het is echt rommel, dat Windows98." "Pardon?" "Meneer, dit is de helpdesk van Apple."
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
Wat is het verschil tussen Madonna en Ronaldo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschil tussen een steiger en een accu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
whhehee
Waarom zijn Belgische bierglazen vierkant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flauw
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
goeiedag.. hier is het stikheet....wel lekker zonquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
schijnt bij jullie de zon ? tis hier volledig bewolkt. de hele dag al
mja die 30 graden mag je van mij houden eerlijk gezegd hoor. tis best uit te houden zoquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:41 schreef lynda het volgende:
De zon? Man het is hier nu al 30 gradenGeen wolkje te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |