Sweat is dripping down my ass like Niagra Falls....quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:16 schreef Crazy-M het volgende:
Goodmorning Beller on this great fucking hot day
Ik kan het niet echt weten he...quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:16 schreef draculettetje het volgende:
mogguh beller!
klussen met zulk weer valt zeker niet mee?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sweat is dripping down my ass like Niagra Falls....
Tering man, met dit weer hoor je op een strand te liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
dat is dan ook wat ik ga doen als het huis aan kant isquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sweat is dripping down my ass like Niagra Falls....
Tering man, met dit weer hoor je op een strand te liggen
quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]Matig, niet leuk en niet correct EngelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclusie = Fail[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
maar de avonden zijn toch ook best warm?quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan het niet echt weten he...
Ben overdag aan het werk en ik klus in de avond
Maar als ik mijn vriendin mag geloven dan was het gistermiddag nog wel te doen
En groot gelijk heb jequote:Op woensdag 2 juli 2008 07:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat is dan ook wat ik ga doen als het huis aan kant is
nou ja busloo
Ja dan is het ook warm hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar de avonden zijn toch ook best warm?
pfff dapper van d'r dan, ik vond het aardig warm
ja en dat gaat dan morgen doorquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En groot gelijk heb jeEven verkoeling zoeken, ze zeggen alleen dat het vanavond al begint te regenen
da's ook weer zoquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dan is het ook warm hoor, maar als je alle ramen tegen elkaar open zet, dan is het nog wel te doen
Positief blijven hequote:
Waarom dat dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's ook weer zo
dat mis ik hier wel eens
vragen mag altijdquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom dat dan als ik vragen mag?
Nee dat is dan geen goed idee, neequote:Op woensdag 2 juli 2008 07:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vragen mag altijd
maar ik heb aan de voorkant geen ramen dus kan het in dat opzicht niet lekker laten doorwaaien
wel met de voordeur open maar dan moet ronja niet los zijn
ja is ook gewoon je huis ff laten doorwaaien is zo lekker!quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat is dan geen goed idee, nee
Wel jammer dat zoiets dan niet kan, ben wel blij dat ik dat heb hoor
Haha de meeste regen valt toch naast jequote:Op woensdag 2 juli 2008 07:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dat wel
ik stap tussen de druppels door
ja je vergeet 1 ding! De muggen kunnen dan naar binnen!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat is dan geen goed idee, nee
Wel jammer dat zoiets dan niet kan, ben wel blij dat ik dat heb hoor
Dan steek je toch gewoon lekker een peuk opquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:44 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen
Ze doen het express... Ik stop met roken... Zit ik in een trein waar van die asbakken aan de stoelen zitten gemonteerd.heaumeaus!
mogguh sgelequote:Op woensdag 2 juli 2008 07:44 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen
Ze doen het express... Ik stop met roken... Zit ik in een trein waar van die asbakken aan de stoelen zitten gemonteerd.heaumeaus!
Ah joh daar maak ik mij niet druk omquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je vergeet 1 ding! De muggen kunnen dan naar binnen!!
kwam ik dus net ook achter
ps. goeiemorgen allemaal
da's ook weer zo jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha de meeste regen valt toch naast je
oh doe maar absint danquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Koffie / thee / melk / absint / m'n moeder ?
Iemand?
Da's de hele bedoeling van het stoppen met roken toch? dat je juist geen sigaretten meer opsteekt?quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan steek je toch gewoon lekker een peuk op
quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
Je moeder heb ik al gehad Smokez, doe me dan maar een koud biertje
Ah, ik dacht dus dat je als roker de trein instapte waar niet gerookt mocht worden, maar dat er tóch asbakken aanwezig warenquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's de hele bedoeling van het stoppen met roken toch? dat je juist geen sigaretten meer opsteekt?
Jeweetschquote:
nou tis zo , na je moeder, heb ik gelijjk zin om me klem te zuipenquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, ik vind t alleen zo vreemd dat iedereen liever wat drinken heeft
Bij mij is het juist andersom!quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou tis zo , na je moeder, heb ik gelijjk zin om me klem te zuipen
Aaaightquote:
en wel volhouden hehquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's de hele bedoeling van het stoppen met roken toch? dat je juist geen sigaretten meer opsteekt?
mja dat denk je, ze heeft ook een hond, had ik dat al verteld ? en jij maar denken , het is WL zn moederquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom!
Als ik me klem heb gezopen heb ik altijd zin om je moeder uit elkaar te trekken
Ik heb zo'n idee dat het best gaat lukkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wel volhouden heh![]()
ik voel dat je het kan!
[ afbeelding ]
Klopt ja, die hond reig ik er meestal ook ff aan, tegelijkertijd natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja dat denk je, ze heeft ook een hond, had ik dat al verteld ? en jij maar denken , het is WL zn moeder
Whehehequote:Op woensdag 2 juli 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom!
Als ik me klem heb gezopen heb ik altijd zin om je moeder uit elkaar te trekken
idd, mn moeder zon voorbind ding om, en hops! alleen reigt zij dan eerder jou dan jij haarquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klopt ja, die hond reig ik er meestal ook ff aan, tegelijkertijd natuurlijk
wtf, zit daar gitaar in dan ?quote:
* Dr.Droxz pakt 1 kilo....quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:21 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vreet ze bij de vleet nuAls je zin hebt moet je gewoon pakken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
"Helpdesk, goedemiddag." "Hallo, ik heb net Windows 98 geinstalleerd..." "Zozo." "En nu doet mijn computer het niet meer!" "Ja, dat zei u al." "Ja...eh... en niks werkt zoals het moet." "Logisch. Het is echt rommel, dat Windows98." "Pardon?" "Meneer, dit is de helpdesk van Apple."
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
Wat is het verschil tussen Madonna en Ronaldo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschil tussen een steiger en een accu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
whhehee
Waarom zijn Belgische bierglazen vierkant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flauw
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
goeiedag.. hier is het stikheet....wel lekker zonquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
schijnt bij jullie de zon ? tis hier volledig bewolkt. de hele dag al
mja die 30 graden mag je van mij houden eerlijk gezegd hoor. tis best uit te houden zoquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:41 schreef lynda het volgende:
De zon? Man het is hier nu al 30 gradenGeen wolkje te zien
3x is scheepsrechtquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
zit een beetje die knudde plaatjes te bekijken, blijft humor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh ^^quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
3x is scheepsrecht![]()
ik kon em al maar hij blijft geinig
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:44 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
post 4000
![]()
![]()
paak maar taart, bier of fris
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zal het nu schoonhoudenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
4000 vieeezzzzeeee posts!
![]()
![]()
![]()
Gefelicitaart!
Zal tijd wordenquote:
het gaat ieder geval voor de avond hier regenen denk ik, de wind steekt ook al op.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:10 schreef lynda het volgende:
Niets onweer!! Minimaal tot 7 uur droog + lekker zonnetje! Daarna mag het want dan gaat het buitenbad toch sluiten
ahzoquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:21 schreef lynda het volgende:
Ja maar wij willen BUITEN!!!!
En nu ff drie uurtjes werken en op naar het zwembad![]()
dan kan je nog net even buiten lunchenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
hier blijft het (volgens de buienradar) nog tot 13:10 droog
de dichter bij dordt de rotter het wordtquote:
tjah zo klopt tie welquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de dichter bij dordt de natter het wordt![]()
Eensch!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de dichter bij dordt de rotter het wordt![]()
indeedosquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan kan je nog net even buiten lunchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |