ook met de pup gaat alles goed :pquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:04 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
OOOOOOOOooooooooo
Ok![]()
Llowlands, F*ck yeah! (Denk aan America!! F*ck Yeahh!)
Ej, ik moest lachen!quote:
Volgens mij ben ik de enige die hem snaptquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:04 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
OOOOOOOOooooooooo
Ok![]()
Llowlands, F*ck yeah! (Denk aan America!! F*ck Yeahh!)
Zet gelijk die film op, en kicked zichzelf zijn nest in...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die hem snapt![]()
Goede film trouwens hahahaha
Durkey, durkey... mohammed Jihadddd!
goed zoquote:
Sweat is dripping down my ass like Niagra Falls....quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:16 schreef Crazy-M het volgende:
Goodmorning Beller on this great fucking hot day
Ik kan het niet echt weten he...quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:16 schreef draculettetje het volgende:
mogguh beller!
klussen met zulk weer valt zeker niet mee?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sweat is dripping down my ass like Niagra Falls....
Tering man, met dit weer hoor je op een strand te liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
dat is dan ook wat ik ga doen als het huis aan kant isquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sweat is dripping down my ass like Niagra Falls....
Tering man, met dit weer hoor je op een strand te liggen
quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]Matig, niet leuk en niet correct EngelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclusie = Fail[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
maar de avonden zijn toch ook best warm?quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan het niet echt weten he...
Ben overdag aan het werk en ik klus in de avond
Maar als ik mijn vriendin mag geloven dan was het gistermiddag nog wel te doen
En groot gelijk heb jequote:Op woensdag 2 juli 2008 07:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat is dan ook wat ik ga doen als het huis aan kant is
nou ja busloo
Ja dan is het ook warm hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar de avonden zijn toch ook best warm?
pfff dapper van d'r dan, ik vond het aardig warm
ja en dat gaat dan morgen doorquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En groot gelijk heb jeEven verkoeling zoeken, ze zeggen alleen dat het vanavond al begint te regenen
da's ook weer zoquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dan is het ook warm hoor, maar als je alle ramen tegen elkaar open zet, dan is het nog wel te doen
Positief blijven hequote:
Waarom dat dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's ook weer zo
dat mis ik hier wel eens
vragen mag altijdquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom dat dan als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |