Moet je ook niet in de red bull gooien.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]kalmeringspilletje?????
* Crazy-M begent rond te rennen
Nou... nou... een lekkere irish koffie zou niet verkeerd zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh naja kan gebeuren. Het is je vergeven. Wat drinken toevallig? Of iets anders?
Owh, dat is ook wel een goeie keuzequote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eerhm...ik ben aan het stoppen met roken
dank uquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft Crazy een paar blikjes redbull.....
* diertjuh geeft Droxz een Irish koffiequote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou... nou... een lekkere irish koffie zou niet verkeerd zijn
haalt de verdovingspijltjes erbij. Wie moet er rustig worden ?quote:
En bedanktquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:23 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M staat op en roept hoi tegen de rest
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele vind het zo gek wat Crazy doet, dat hij er spontaan recht van gaat kijken
Ik heb soms alleen de neiging om een peuk op te stekenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh, dat is ook wel een goeie keuzeHou je het een beetje vol?
quote:
Euhm het onderstreepte komt lekker overeen met het vetgedruktequote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:28 schreef DJKiwi het volgende:
Overigens is ze zo dement als een vis en verteld ze dus alles 20 keer, zonder overdrijven. Ze drong me dat verhaal zo op ik werd echt gek van da wief.
Normaal gesproken zou ik iemand volledig voor het blok zetten in de zin van bewijzen en godsdienst maar dat kan je niet maken bij een 80 jaar oude demente graftak.
o wil jij ook zo enthousiaste ????quote:
goed zo, laatste tijd lachen er meer mensen als ik iets doequote:[..]
Ik moest lachen
Eens even denken...iemand die Crazy-M heet...owh wacht dat ben jij jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haalt de verdovingspijltjes erbij. Wie moet er rustig worden ?
wablief?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Eens even denken...iemand die Crazy-M heet...owh wacht dat ben jij ja![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:28 schreef DJKiwi het volgende:
Vandaag was het echt erg. Ik heb uit verveling een uur bij een mevrouw op de kamer gezeten die me brood voerde. Echt verschrikkelijk was dat ze zeer gelovig is en in een pastorie werkte vroeger. Overigens is ze zo dement als een vis en verteld ze dus alles 20 keer, zonder overdrijven. Ze drong me dat verhaal zo op ik werd echt gek van da wief.
Normaal gesproken zou ik iemand volledig voor het blok zetten in de zin van bewijzen en godsdienst maar dat kan je niet maken bij een 80 jaar oude demente graftak.
Later vandaag ben ik een halfuur eerder weggegaan omdat ik al mijn kamers al af had.. dus minder betaald enzo.
Ik ben zo blij dat ik nog maar 1 dag hoef, ik heb daar nooit ene reet te doen.
fijne avondquote:
????......quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Euhm het onderstreepte komt lekker overeen met het vetgedrukte![]()
Blij dat je morgen oprot daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef Crazy-M het volgende:
'En dan nu het weer mede mogelijk gemaakt door Crazy-M
Hedendag is er onder hevige tropische temperaturen weer flink wat geklets neer gevallen.
Dit alles is gepaard gegaan met een rustige windvlaag van moeders.
Vannacht zullen de moeders in kracht afnemen en de temperatuur zal zaken tot een minimum van 15 posts per minuut.
In de loop van de ochtend zal er in het westen der lage landen al behoorlijk veel spam neervallen terwijl het in het oosten van de lage landen nog lang rustig zal blijven. Tevens zullen de moeders weer in kracht toenemen en tijdens de hevige spamgevallen zullen de moeders nog heftiger te keer gaan.
Voor zover het weerbericht op GRTDOJW
Werk met VEEL moeders en geen zinMatig maar kvind um wel flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik leef nogquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:52 schreef Seventees het volgende:
Ben ik net weer beter, is m'n vriend ziek.
Ligt met een natte washand op zijn voorhoofd te slapen...
*Baalt*
Hoe is het hier?
hij is TE matigquote:
Dat is goed te lezenquote:
jahquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:57 schreef Seventees het volgende:
O ja, dat rookverbod is vandaag ingegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |