Idemquote:Op woensdag 2 juli 2008 05:47 schreef Klonk het volgende:
En ik ben wakker
Eerst de deuren en ramen opengegooid, even frisse lucht tanken
Heb de afgelopen avonden minder bier gedronken, niet eigenlijk, dus dan begin ik ineens veel meer te eten..quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:41 schreef Pheno het volgende:
Vreetbeer.
Hier heeft het al twee weken niet geregend, en wellicht blijft dat zo tot ergens in oktober of november.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:41 schreef Slarioux het volgende:
Het is hier eindelijk een beetje droog. Hopen dat dat vandaag zo blijft!
Woei! Het weer is hier een stuk minder droog; de zomer duurt nog een maandje ofzo. De dagen worden al korter en daarna is het weer lange winters en 3 uur licht per dag geblazenquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier heeft het al twee weken niet geregend, en wellicht blijft dat zo tot ergens in oktober of november.
Winter en zomer scheelt hier iets van 1 uur licht per dag. Wel fijn aan 1 kant, maar om zes uur is het altijd donker hier... Gelukkig heb ik dan al wel 12 uur zonlicht gehad. Moet er niet aan denken om het mer 3 uur te moeten doen.. Maar goed, je kan niet alles kiezen natuurlijk en je zit dan ook niet voor niets in Finland.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Woei! Het weer is hier een stuk minder droog; de zomer duurt nog een maandje ofzo. De dagen worden al korter en daarna is het weer lange winters en 3 uur licht per dag geblazen.
Je gebruikt geen PI's, dat is je straf.quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
Lag het hier of was 't internet weer een beetje sloom
text_onlyquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gebruikt geen PI's, dat is je straf.
wrom datquote:
da's mooi op tijdquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:30 schreef Pheno het volgende:
Zo, alles is voor vandaag weer gedaan. Ik denk dat ik morgen vrij neem en vrijdag heb ik weer wat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |