Ga je mond spoelen. Er is maar één Duitse provincie en dat is Limburg.quote:
Limburgquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Er is maar één Duitse provincie en dat is Limburg.
Zeeland.
Zolang er niet plat geproat wordt is het best te doen ja. Maar ik ben meer iemand die zich thuis voelt in de drukte van een grote stad. En Amsterdam in het bijzonderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, maar Amsterdam is natuurlijk welhe. En sommige kleine stukjes van Brabant ook
.
Jorien leest hier toch altijd mee?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Zegt hij in Hools, daar lopen inderdaad veel Feyenoorders.
Noord-Holland boven het kanaal is veul leuker!!quote:
Ik kom er eigenlijk nooit behalve beverwijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Noord-Holland boven het kanaal is veul leuker!!
Ik toch ook niet lieverdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk nooit behalve beverwijk.
Velsen-Noord is ook niet veel aanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik toch ook niet lieverdMaar Beverwijk en Velsen-Noord zijn gewoon zóó leuk!!
Daar valt ook niet zoveel over te hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:29 schreef Grulez het volgende:
En dan hebben we het nog nieteens gehad over ons mooie Groningen
Valt nog mee als je het vergelijkt met andere artiestenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Blof komt naar Rijssen las ik, kaarten 27,50 per stuk.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar valt ook niet zoveel over te hebben.
Hoewel het nog niet eens zo gek duur is, is het wel vreemd als je voor Concert At Sea 22,50 moet betalen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Blof komt naar Rijssen las ik, kaarten 27,50 per stuk.
En voor een tientje meer kun je naar Dauwpop. Ik vind het voor een bezoek aan een discotheek wel prijzig. Dan moeten ze wel echt een avondvullend programma hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoewel het nog niet eens zo gek duur is, is het wel vreemd als je voor Concert At Sea 22,50 moet betalen...
Duitse kutprovincie! Met een kutaccent!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
En Limburg dan, VoreG?
Dat wisseltquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe groot zijn jouw hardlooprondjes borisz?
Hoe lang doe je daarover?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat wisselt. Ik loop in Velserbeek en Beeckestijn.
Rondje vandaag was ongeveer 4km.
klein half uur ongeveer. Ik heb een redelijke loop tempo 8 a 9 km/u. Ik probeer het wel steeds verder uit te bouwen.quote:
Jij doet de 11stedentocht per vliegtuig?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vakantie geboekt! Vanuit Rotterdam via Eindhoven naar Milan, vanuit Milan naar Zurich, en vanuit Zurich via Basel naar Amsterdam.
Niet eens op/onder?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:54 schreef SCH het volgende:
Wat heerlijk dat mijn grote liefde Tomasson terug is![]()
![]()
* SCH iedere week naast Franky gaat zitten
Wie?quote:
nee Wo ?quote:
Ik kijk eerst de film even af, ok?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:00 schreef SCH het volgende:
Mag ik naar bed?
Ik kijk ook eigenlijk nooit TS, maar ik zie idd dat ze ertussen zitten. Gewoon snel in de top100 op download gedrukt ws.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sowieso geen TS's kijken.
Gone Baby Gone is erg tof, kijkt ook lekker weg. Elephant is fucked up verhaal, maar die kijk je wel geboeid af.
Meet the spartans en Be Kind Rewind zijn echt humorloze kutfilms van de bovenste plank, zonde van je tijd.
we zien wel wie eerder is straksquote:Op woensdag 2 juli 2008 02:51 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.
Er weer vroeg uit straks.
Ik ben blij dat ik vakantie hebquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:35 schreef Ole het volgende:
Ik zei toch dat ik eerder was![]()
zo eind fietsen (metro rijdt niet) en dan gezellie om 10 uur vergaderen. Jippie![]()
Vieze rokert!!quote:
Hier ook.quote:
je moet ook niet zoveel bewegen, is slecht voor je.quote:
Jij hebt zeker geen regen gezien aan de andere kant van de wereldquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:37 schreef tha_dark het volgende:
Wat een typisch nederlands kutweer!
Gelukkig was het bij mij op kantoor wel uit te houden. Wel even de stad in geweest tussen de middag en ik had beter binnen kunnen blijven eigenlijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:25 schreef RayMania het volgende:
Jongens jongens, wat een bloedhitte. De hele dag door, zelfs met regen....
En in een lab werken met vluchtige chemicaliën is helemaal irritant.
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Guess who's back
Rob De Nijs ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Guess who's back
Ik heb buiten gegeten, maar dat is bijna niet te doen. Zo warm, zo'n scherpe zon. Gewoon té.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig was het bij mij op kantoor wel uit te houden. Wel even de stad in geweest tussen de middag en ik had beter binnen kunnen blijven eigenlijk
Precies.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb buiten gegeten, maar dat is bijna niet te doen. Zo warm, zo'n scherpe zon. Gewoon té.
Het was dan ook niet als woordgrap bedoeldquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik had een leukere woordgrap verwacht.
Ja maar jij wordt al rood als je naast een radiator staat.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb buiten gegeten, maar dat is bijna niet te doen. Zo warm, zo'n scherpe zon. Gewoon té.
What's that coming over the hill? Is it a plensbui, is it a plensbui?quote:
Dan hebben we hier dus "geluk"gehad met het flinke onweer.quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:06 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Dat viel ff tegen het onweer... paar keer een klap.. meer niet.
en de regen was ook niet echt super veel....
Ach de volgende keer beterquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan hebben we hier dus "geluk"gehad met het flinke onweer.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:39 schreef Grulez het volgende:
Mogguh.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:31 schreef SCH het volgende:
Zo, koffertjes pakken. Morgen gaan we naar Frankrijk!
Scherp hoor!quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:22 schreef dndiek het volgende:
aaah, de 09:09 is terug!
hebben ze daar niet een deel van het olympische parcours nagebouwd? nooit geweest, maar leek mij altijd wel wat voor een bedrijfsuitjequote:Op donderdag 3 juli 2008 16:46 schreef Suijk het volgende:
Morgen ga ik raften in Zoetermeer. Daar hebben ze zo'n wildwaterbaan aangelegd blijkbaar. Iemand al eens geweest?
Ja, het is daar dolle pret.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:46 schreef Suijk het volgende:
Morgen ga ik raften in Zoetermeer. Daar hebben ze zo'n wildwaterbaan aangelegd blijkbaar. Iemand al eens geweest?
Ja, idd, hij is gebaseerd op de baan in China. Op de filmpjes ziet het er wel tof uit. En een bedrijfsuitje is idd ook precies wat we gaan doen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
hebben ze daar niet een deel van het olympische parcours nagebouwd? nooit geweest, maar leek mij altijd wel wat voor een bedrijfsuitje
Mwa. Ik ben nu wel 4 dagen in de week aan de slag, maar dat is nog steeds onbetaald.quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach de volgende keer beter
Hey ff een vraag, (misschien dat ik het gemist heb) Hoe gaat het met je zoektocht naar werk?
enige keer dat ik in Enschede ben geweest was voor een excursie bij Grolschquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag in Enschede geweest, voor wat nieuwe kleren. Mooi centrum aldaar.
Maatje XXL(ong)quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag in Enschede geweest, voor wat nieuwe kleren. Mooi centrum aldaar.
Evansquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Evans of Valverde of Menchov... Wat een keuzes toch!
Nieuwe zwembroek denk ik.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is er met Dries?
Wat is DAMquote:
quote:
Je zal maar sex hebben met ze.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Serena is de minst lelijkste van de twee
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zal maar sex hebben met ze.
Ze killen je
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat je uberhaubt aan sex denkt bij die 2. BIj mij gaat ie echt niet staan hoor.
Er zijn genoeg vrouwen die ik aantrekkelijk vind hoor.quote:
Als sportman gok ik op Erica Terpstraquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die ik aantrekkelijk vind hoor.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als sportman gok ik op Erica Terpstra
noem ajb niet Mementoquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die ik aantrekkelijk vind hoor.
Lacuna Coil is een Italiaanse metalband. Best wel logisch dus dat je ze niet kent.quote:
Verstandig.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:22 schreef borisz het volgende:
Bij die 4,14 is het gebleven. Pushen met AK mocht vandaag kennelijk niet.
Ik ga slapen
Is er toevallig ook nog een subleague?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wou eigenlijk mijn tourploeg nog posten, maar ik ben bang voor afkijkers.
Wie moet ik nu de poedel geven in de VBL-onderschriftcompetitie?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:24 schreef SCH het volgende:
Wij gaan zo weg. Zullen jullie lief voor elkaar zijn?
en voor bossie?
Eind vd. maand naar Disneyland en verder heb ik nog niks open staan.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Eind vd. maand naar Disneyland en verder heb ik nog niks open staan.
Engcatjuh natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:29 schreef Breach het volgende:
Wie moet ik nu de poedel geven in de VBL-onderschriftcompetitie?
quote:
Gewoon geven, hij is er toch niet om te protesteren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Wie moet ik nu de poedel geven in de VBL-onderschriftcompetitie?
Fijne vakantie, voor de rest goedemorgen
Je lijkt wel een moslim, zo veel afgunst heb jijquote:
Ja, de Tour die hij al zou missen vanwege zijn ziekte maakt hij nu helemaal niet meer meequote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:11 schreef SCH het volgende:
Godverdomme, dat is snel gegaan. Wel een symbolische dag om te overlijden zeg. Een dag voor de tour.
Ik wist niet eens dat hij ziek was, ik hoorde hem afgelopen week nog in een fragment en toen dacht ik nog aan hoe mooi die ritten waren die je via de radio moest volgenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:11 schreef SCH het volgende:
Godverdomme, dat is snel gegaan. Wel een symbolische dag om te overlijden zeg. Een dag voor de tour.
Volgens mij is hij pas begin dit jaar echt ziek geworden en is het enorm snel gegaan. Ik dacht lever of darmkanker.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij ziek was, ik hoorde hem afgelopen week nog in een fragment en toen dacht ik nog aan hoe mooi die ritten waren die je via de radio moest volgen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:16 schreef djnospinzone het volgende:
wie heeft ervaring met torrents, port forwarding en is audiofiel?
nee, heb een goede ratio, maar heb nog 5 invites voor waffles.fmquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:46 schreef borisz het volgende:
DJ nogwat is lid van een torrentsite maar krijgt zijn poorten niet open vandaar dat zijn ratio laag is denk ik.
duss.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nou, sjimz kan meteen met DAM beginnen vandaag
Dus?quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht al, wat een vage topics. En ze waren niet eens allemaal van DAM.
Wen er maar aanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:45 schreef sjimz het volgende:
Best druk, in je eentje!
Toch goed bezig inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Net weer terug van hardlopen/sprintoefeningen.
Kwa afstand niet zo lang als sommige andere HOOLSers, maar toch
Die vergeet ik niet hoor, aangezien ik hem niet van plan was in te vullen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:07 schreef RayMania het volgende:
Vergeet de TDF-Nostradamus niet, Hoolsers.
Ja hoorquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:07 schreef RayMania het volgende:
Vergeet de TDF-Nostradamus niet, Hoolsers.
Heb hem net ingevuld met rare azntwoorden dat ius de enige kans dat je wint.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daar ook al een Nostra
![]()
af en toe start die Bjoro best leuke ideeen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hem net ingevuld met rare azntwoorden dat ius de enige kans dat je wint.
Anders word je fgeeld met nog 7 man eerste
Sorry voor mijn spelfourten.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry voor mijn spelfourten.
Ik bedoel als je hem standaard invult wordt je gedeeld eerste.
Als er verrassingen zijn maak ik een kans om alleen eerste te zijn.
Okeequote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry voor mijn spelfourten.
Ik bedoel als je hem standaard invult wordt je gedeeld eerste.
Als er verrassingen zijn maak ik een kans om alleen eerste te zijn.
Die zien we straks weer terugquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nu al weer naar bed toe tong?
Alleen om te pissenquote:
Ik hoorde het al op de radio..quote:
In Amstelveen zit een zaak die een 9 krijgt. Dat is dan ook een goede zaakquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik hoorde het al op de radio..
Iets van 10 keer een 0 uitgedeeld![]()
Ga hem straks eventjes halen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |