quote:Uw aankomstlocatie is niet duidelijk.
Maak een keuze uit de lijst.
vliegveld schiphol
luchthaven schiphol
Die probeer ik principieel te boycottenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:25 schreef retuow82 het volgende:
kijk dan ook gewoon op de NS site, daar staat het wel goed aangegeven....
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:27 schreef Beauregard het volgende:
lucht·ha·ven (de)
1 vliegveld voor verkeersvliegtuigen met accommodatie voor ontvangst en vertrek van passagiers en verzending van goederen
vlieg·veld (het)
1 groot, effen terrein met verharde banen waar vliegtuigen kunnen opstijgen en landen
Ik was eerder!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:30 schreef donroyco het volgende:
lucht·ha·ven (de)
1 vliegveld voor verkeersvliegtuigen met accommodatie voor ontvangst en vertrek van passagiers en verzending van goederen
vlieg·veld (het)
1 groot, effen terrein met verharde banen waar vliegtuigen kunnen opstijgen en landen
Dat is eigenlijk al een topic op zich waard, jaquote:
Nee. Bij deze:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef elfzesendertig het volgende:
Is er al een stukje uit de Van Dale gepost?
Prutser... het topic bestaat nog maar uit 1 pagina en 5 posts boven je staan de definities....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef elfzesendertig het volgende:
Is er al een stukje uit de Van Dale gepost?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Prutser... het topic bestaat nog maar uit 1 pagina en 5 posts boven je staan de definities....
En BobbyB je bent net zo erg.... Dezelfde definities staan er al....
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Prutser... het topic bestaat nog maar uit 1 pagina en 5 posts boven je staan de definities....
hapquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ja, mits je "luchthaven/veerhaven" selecteert. Als je treinstation doet, gaat ie wel in 1 keer goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:35 schreef retuow82 het volgende:
Maar de grootste vraag staat nog steeds open..... Geeft 92920v.nl ook een daadwerkelijk verschil tussen de 2 opties?
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef retuow82 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |