Jawel dat wist ik wel.quote:
Je zat heel erg in de buurtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:22 schreef qonmann het volgende:
rare ogen hebben die beelden altijd, een denker ?
Ik doe Aristoteles vast
wie zijn neus beschadigt ..
In elk geval een Griek, had eerst Plato in willen tikken maar die leek me te moeilijkquote:
Zit ook mooi in dezelfde lijn allemaalquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
In elk geval een Griek, had eerst Plato in willen tikken maar die leek me te moeilijk
Maar Socrates is ook een mooie oplossing
Yep was echt geweldigquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:32 schreef qonmann het volgende:
..of en willekeurige muziekvraag, gezien je onderschrift..
Hen je REM echt gezien/gehoord ?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:32 schreef qonmann het volgende:
Archimedes !
Yup inderdaadquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:33 schreef qonmann het volgende:
de overlevering wil dat ie naakt het bad uitging, de straten op roepend "Eureka, Eureka.."
Leuk, ken hun hits wel, klinkt harmonisch allemaalquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep was echt geweldigZit er nu ook naar te luisteren en beleef het allemaal nog een keer
Altijd lastig, herken ze zelfs ook slecht, het is van een Beatle en klinkt nogal "feministisch "quote:
John & Yoko samen da's goedquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:50 schreef MaJo het volgende:
Als het uit 1972 kan het niet van de Beatles zijn want die waren toen al 2 jaar uit elkaarMaar John Lennon dus gezien het New York stukje. John en Yoko samen? Ben helaas niet bekend met het solowerk van Lennon
Woman is the nigger of the world heette hetquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:54 schreef MaJo het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee, ken niks van John en Yoko samen
* MaJo moet zich eens gauw gaan verdiepen in het solowerk vanLennon
In één keerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:57 schreef MaJo het volgende:
Please Please Me
Thanksquote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:05 schreef qonmann het volgende:
Dat je er zoveel van weet, want ze hebben zoveel albums gemaakt, muzikaal geheugen wsl.![]()
Vindt het wel knap
de vraag iets met girl..denk nog even
(de melodie heb ik al)
Is absoluut mooi jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:09 schreef qonmann het volgende:
Everybody hurts is ook wel leuk ..maar dat is van REM
Daar heeft ie helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:16 schreef qonmann het volgende:
Oh ja Girl ..je bent in goed gezelschap
Op Youtube over Girl: .
An original video. John Lennon considered this one of his finest....
Ken de meeste liedjes wel, maar ik ben geen superfan zoals jij.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar heeft ie helemaal gelijk in
Leuk dat je de Beatles ook zo tof vindt
ik ookquote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ken de meeste liedjes wel, maar ik ben geen superfan zoals jij.
Ik hou eigenlijk wel van (bijna) alles wat toen de top40 haalde
We shall Michellequote:
Ik zag Michelle voorbij komenquote:
We kunnen wel een dag afspreken om te brainstormen.quote:
Amokzaaier heeft nog een punt tegoed van mijn Tour-vraag gisterenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:32 schreef qonmann het volgende:
tussenstand 1279
DuTank 4
HetMeesterBrein 4
Burnett 1
PhysicsRules 2
qonmann 8
slaveloos 2
Induhskaai 1
Terpentin07 1
tong80 1
peasant 3
Ofyles2 1