quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:17 schreef Paaskonijn het volgende:
ja anders maken we allemaal mijn fopje!!
Inderdaad, ongelooflijk dat het rookverbod nu pas is ingevoerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:57 schreef peopjantje het volgende:
het is ongeloofelijk wat de regering nu weer voor elkaar krijgt...![]()
Lul niet. Dat niemand zo'n kroeg begonnen is, is puur uit finacieel opzicht. Er mocht nog gerookt worden en rokers zijn ook drinkers. Waarom zou je het dan moeilijk voor jezelf gaan maken als uitbater om een niet-roken kroeg te openen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:36 schreef JackHerrer het volgende:
Ik rook zelf niet, maar waarom is er nooit iemand een kroeg begonnen waar niet gerookt mag worden, zegt al genoeg denk ik..
Juist..en verder ga ik me er niet meer in mengen. Over een jaar hoor je NIEMAND meer. Het gezeik komt me nu echt uit de oren en het is praten tegen een muurquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:39 schreef zatoichi het volgende:
Ach het is al tien keer gezegd/geschreven, maar het gaat echt werken. Kijk naar de rest van Europa waar het al lang is ingevoerd. Ik zag het bij mijn eigen rokende vrienden die de rookruimtes hartstikke goed vonden in Dublin.
En al die uitlaatgassen danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:39 schreef zatoichi het volgende:
Ach het is al tien keer gezegd/geschreven, maar het gaat echt werken. Kijk naar de rest van Europa waar het al lang is ingevoerd. Ik zag het bij mijn eigen rokende vrienden die de rookruimtes hartstikke goed vonden in Dublin.
Dit weekend stond er een artikel in de krant. Het schijnt dat de hersenen van rokers anders werken dan die van niet rokers. Kort gezegd kunnen de hersenen van rokers minder goed vooruit denken, minder goed de betekenis van iets in de toekomst bedenken.
Het feit dat elke roker moord en brand schreeuwt over het rookverbod (en dat nu pas doet terwijl dit al meer dan een jaar bekend is) en niet eens even wil kijken hoe het werk bewijst dat maar weer.
Ik heb nog nooit uitlaatgassen in een café gerokenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
En al die uitlaatgassen dan
Zolang Corus zijn zooi in zee dumpt
In plaats van de rooklucht, krijg je zweet en bier lucht, dus wat maakt het nou uit
Waarom moeten wij ons als rokers altijd maar aanpassen![]()
De kroegen stromen nu helemaal leeg
Het wordt zo een politiestaat!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:55 schreef zatoichi het volgende:
Je argumenten bevestigen mijn stelling; niet echt doordacht...
Hoe zit het met de vrijheid voor de eigenaren om zelf te bepalen of er wel of niet in hún tent gerookt wordtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:35 schreef mgerben het volgende:
Ja ja, rokers hameren vooral op hun eigen vrijheid.
Hoe het zit met de vrijheid van anderen om hun rook niet in te hoeven ademen, staan ze niet bij stil.
kut nevermind; iets te snel gerageerd; maar dat komt omdat ik serieus precies dezelfde stellingen al een paar keer heb gehoord afgelopen weekendquote:
Diezelfde stelling zou je dan moeten doortrekken naar alle werkgevers.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:17 schreef n0r het volgende:
[..]
Hoe zit het met de vrijheid voor de eigenaren om zelf te bepalen of er wel of niet in hún tent gerookt wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |